![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oei, wat heb je weer een gelijk Azaziël!
||
Citaat:
maar goed .. sex is lekker .. maar niet op die manier waar de topicstarter het over heeft. lijkt mij sex is ook zeker niet het belangrijkste in een relatie .. als je dit meent van wel dan moet je bij jezelf eens afvragen of je echt wel zoveel om je partner geeft als dat je denkt te doen. want 1 ding is zeker .. als zou ik nooit geen sex meer met m,n vriendin kunnen hebben dan blijf ik er nog net zoveel van houden m,n hele leven lang... sex is lekker op een goede manier .. en dat moet niet afgedwongen worden door ruzies ofzo .. lijkt mij ,, en je hoeft niet onzeker te worden als je vriendin even niet met je wilt vrijen .. het zijn vrouwen ,, die hebben last van hormonen , en vele andere dingen waardoor de zin in sex gewoon wat minder kan zijn ,,.. niet bij iedereen ,. maar bij sommige wel.. en die dingen heeft een man vrijwel niet ,, maar goed .. het minste wat je kan doen voor een meisje van wie je houdt is begript tonen. en als jij dan onzeker word omdat je denkt dat het aan jou ligt , dan kun je dit natuurlijk vragen .. als zij dan zegt van niet dan moet je het daar maar mee doen. vertrouwen heet dat .. das heel belangrijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seks is voor de meeste mannen (waaronder mijzelf) ook een uiting van liefde, tuurlijk is het niet zo dat we 24 per dag seks zullen en moeten krijgen, maar het gaat over langere periodes, seks is niet alleen lust. Bovendien zeg je wel zo makkelijk dat je niet zo onzeker hoeft te worden als ze geen zin heeft, maar als dit langer duurt, zonder aanwijsbare reden dan geloof ik niet dat jij zelfs dan nog helemaal lekker in je vel zit. |
![]() |
||
Citaat:
precies en die uiting van liefde voelde zij niet zo bij wildere sex...gelukkig heb ik het haar uitgelegd en gaat het al een stuk beter ![]()
||
Citaat:
![]() en dat weet ze nu ook ![]()
||
Citaat:
lachen? altijd ![]() maaruh sex met kippen...nee laat maar ![]() dan maar iets minder en een menselijk vrouwtje ![]() (met alle gevolgen van dien)
||
![]() |
Citaat:
Jan Wolkers :Terug naar Oegstgeest. De scene van het paasontbijt mert een eitje van de witte Leghorn, die Jan net de vorige dag ge**** heeft, en die krijgt hij dan toch niet door zijn keel..'t Blijft je kind he..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
't gaat dus over een man die een kip heeft geneukt, maar t ei wat die kip de dag erna legt niet durft op te eten omdat t in feite zijn kind had kunnen zijn? Interessant.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geen zin in sex miss x | 43 | 03-10-2005 19:30 | |
Seksualiteit |
geen zin meer riva | 3 | 20-12-2004 11:10 | |
Liefde & Relatie |
hij wil minder sex... 4774 | 42 | 05-08-2004 08:41 | |
Seksualiteit |