![]() |
||
Citaat:
![]() Maar er is gewoon een verschil tussen een beetje sperma proeven of iemand die klaarkomt in je mond. Ik vind het helemaal niet erg hoor, ik slik mijn vriend gewoon. Maar smaakloos is het gewoon niet, als het zoveel tegelijk is. Ik kan het niet anders zeggen ![]() ![]()
||
Citaat:
Gadverdamme, ik moet er nu al van kotsen * Bweugh *, mijn vriendin hoefde niks te doen wat ze zelf niet wil
||
Citaat:
en uh wat heeft je vriendin hier mee te maken ?
||
Citaat:
En sowhat als JIJ het niet lekker vindt: je vriendin kan het toch wél lekker vinden? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mjah de smaak is niet vies hoor
alleen ik moet er niet aan denken dat dat m'n mond in wordt gespoten wat (ik meen door Vampiria) gezegd is >>> Wat te doen na aftrekken: aflikken. Dat is imho geiler om mee te maken dan dat je in haar mond spuit, waardoor ze (als je pech hebt) kokneigingen krijgt. Anyway, wat ik eigenlijk probeer te zeggen, is dat je toch wel respect mag hebben voor de vrouw die dit laat gebeuren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het gewoon raar dat sommige jongens zo iets hebben van nou dat ga ik niet proberen, bah. MMMMaaaaaarrrr m'n vriendin moet t maar slikken.
![]() Daarom vind ik dat elke jongen het gewoon minstens een keer moet proberen. Zelf heb ik het ook al een aantal keer geproefd ![]() En het is niet vies ofzo, de ene keer is het minder lekker dan de andere keer, maar hoe je dat kan regelen met bepaalde dingen te eten weet ik ook niet. Hoe lang duurt het voordat eten z'n uitwerking heeft. De ene keer is het bitte/zout maar ook vaak zoet/zout
||
Citaat:
![]() Maar ik heb ergens gelezen dat als je veel fruit eet het zoeter smaakt, en als je veel rookt en alcohol of koffie drinkt het bitter of zout wordt... maar ik rook niet, drink geen koffie en alcohol drink ik eigenlijk ook nooit dus ik kan er niet over mee praten uit eigen ervaring.
|
![]() |
wat kunnen sommige mensen hier zich aanstellen hierover zeg!
tis je eigen spul, het komt uit jouw lichaam, k bedoel.. je gaat er niet dood van ofzo. er zitten geen afvalstoffen in zoals in urine en uitwerpselen. en over uit je neus eten.. kan me niet voorstellen dat sommige mensen hier al over hun nek gaan aan het idee uit hun eigen neus te eten. dat is zeker niet zo lekker, en er zitten afvalstoffen in (snot, of hoe je t ook wil noemen is een opeenhoping van stoffen die je via je neus in-ademt die door je neusslijm uit de lucht gefilterd worden). maar echt over je nek gaan? sorry.. ![]() owja: mijn kwakje smaakt zoetig ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() met me mond kom ik er niet aan in ieder geval ![]()
Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 17:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het gaat er gewoon om dat mannen es wat zelf onderzoek moeten gaan doen ![]() ![]()
|
Dit is inderdaad kennis waarover je zou moeten beschikken maar erg veel dingen staan zegmaar tegen. Principieel ga ik er helemaal akkoord mee maar; ja, er zit iets tegen. (naast dat er mensen op dit forum zitten die mij persoonlijk kennen)
Behalve dat uitstellen gewoon fijn is bij dit soort dingen zie ik misschien toch een echte punt om uit te stellen. Als een vriendin niet zou willen pijpen omdat het smerig zou zijn dan zou je dan nog kunnen zeggen dat je het zelf ook wel proeft. Dan maak je een offer net zoals zij een offer zal maken. Als je het al gedaan hebt telt het natuurlijk ook nog wel maar minder hard. - zo... heb een excuss ![]() ![]() Owja, en van uitstel komt afstel ![]()
Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 09:14. |
![]() |
||
Citaat:
de keren dat ik slikte was ik vreselijk dronken, en proefde ik eigenlijk niets ( mijn zintuigen waren half verlamd) maar de keren...en dit wordt erg dus mensen met zwakke maag lees dit niet, dat ik het nuchter deed, moest ik overgeven op zijn buik sperma kan erg smerig zijn, vooral als het brokkelig is en naar rotte eieren ruikt
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of verbeeld ik me dat maar?
|
![]() |
waarom is het eigenlijk geil als een vrouw slikt? Volgens mij omdat het iets is wat je zelf vies vind, ze heeft dus wat voor je over en geeft gevoel van macht.......zit ik goed?
sperma is trouwens helemaal niet zo vies het grootste nadeel is dat je enorme droge mond krijgt. Besides als je direct na het pijpen met m zoent proeft hij het toch ook, of zag je sorry schatje neem eerst ff een pepermuntje
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|