Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 00:05
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
No return schreef op 15-05-2003 @ 19:52:
je moet branden teef je voed alleen maar haat
Nee jij zet liefde volle reply's neer lijkt me echt tof jou als buurman te hebben!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 00:07
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 15-05-2003 @ 23:44:
de palestijnen krijgen een grote P in hun paspoort en moeten op al hun k leding 3 manen naaien. De avondklok wordt voor hun ingesteld en ze mogen niet meer naar openbare activiteiten. Ze worden in aparte wijken gezet waar razz.. ik bedoel waar terroristen worden opgepakt mbv tanks en apache helikopters waarvan de knoppen een beetje los zitten enz enz
wouw jij hebt echt inzicht in de situatie zeg.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:05
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 15-05-2003 @ 23:44:
de palestijnen krijgen een grote P in hun paspoort en moeten op al hun k leding 3 manen naaien. De avondklok wordt voor hun ingesteld en ze mogen niet meer naar openbare activiteiten. Ze worden in aparte wijken gezet waar razz.. ik bedoel waar terroristen worden opgepakt mbv tanks en apache helikopters waarvan de knoppen een beetje los zitten enz enz
Zoooooo jij weet veel van de *werkelijke* situatie zeg hee!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:09
Martian
Martian is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 01:07:
wouw jij hebt echt inzicht in de situatie zeg.
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 11:05:
Nou, vertel dan maar wat hij fout heeft he?
Oud 16-05-2003, 10:23
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
juh. gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:03
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-05-2003 @ 11:09:
Nou, vertel dan maar wat hij fout heeft he?
Het probleem met deze persoon is dat hij niet in staat is genuanceerd te reageren het enige wat hij kan is texten aan passen en spottende opmerkingen maken en als hij echt op dreef is gaat hij lekker schelden. Triest maar waar: met deze persoon valt niet te discusieren.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:22
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 13:03:
Triest maar waar: met deze persoon valt niet te discusieren.
En met iemand als SimShalom wel zeker?
Oud 16-05-2003, 12:51
Martian
Martian is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 13:03:
Het probleem met deze persoon is dat hij niet in staat is genuanceerd te reageren het enige wat hij kan is texten aan passen en spottende opmerkingen maken en als hij echt op dreef is gaat hij lekker schelden. Triest maar waar: met deze persoon valt niet te discusieren.
Nee, jij en andere 'Israel is altijd goed' figuren zijn lekker genuanceerd

Jullie lokken dat soort reacties zelf uit. Ik geef hem bovendien zelfs gedeeltelijk gelijk: Israel creert hier een apartheid die eng veel aan een heel groot Joods ghetto doet denken. En jullie hebben het zelf niet eens door.

En ShimShalom heb ik nog nooit zien discussieren. Ze gaat alle argumenten uit de weg, en reageert nooit ergens op. Schreeuwt alleen maar wat zonder het ooit te onderbouwen of op tegenargumenten in te gaan. Werkelijk het meest irritante figuurtje op dit forum sinds heel lang. Vind je het gek dat mensen aggressief op haar gaan reageren? Ze vraagt erom.
Oud 16-05-2003, 13:06
Verwijderd
SimShalom, ijscoman en FA, zouden jullie willen reageren op mijn vraag? Ik schreef eerder:

Waarom zo'n scheiding creëeren? M.i. sluit je daarmee de Palestijnen nog meer uit en door ze dagelijks aan vernederende inspecties door militairen te onderwerpen werk je nu niet echt aan een oplossing om het terrorisme weg te nemen.
Begrijp me goed, de Israëlische burgers moeten absoluut beschermd worden tegen aanslagen, maar op deze manier voorkom je het terrorisme absoluut niet. Wat is de volgende stap, als een hek ook al niet afdoende blijkt te zijn? Ik hoop dat de routekaart vrede kan brengen en dat een handjevol extremisten niet het zoveelste plan laat sneuvelen, want ik vrees dat de EU, de VS en Rusland dan niet veel trek meer hebben in een bemiddelende rol en dit een verhaal als dat Michael Ende wordt: een oneindig.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:29
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-05-2003 @ 13:51:
Nee, jij en andere 'Israel is altijd goed' figuren zijn lekker genuanceerd

Jullie lokken dat soort reacties zelf uit. Ik geef hem bovendien zelfs gedeeltelijk gelijk: Israel creert hier een apartheid die eng veel aan een heel groot Joods ghetto doet denken. En jullie hebben het zelf niet eens door.

En ShimShalom heb ik nog nooit zien discussieren. Ze gaat alle argumenten uit de weg, en reageert nooit ergens op. Schreeuwt alleen maar wat zonder het ooit te onderbouwen of op tegenargumenten in te gaan. Werkelijk het meest irritante figuurtje op dit forum sinds heel lang. Vind je het gek dat mensen aggressief op haar gaan reageren? Ze vraagt erom.
Ik probeer gewoon argumenten in de brengen en normaal een discussie te voeren en dat "jullie"verhaaltje van je bevalt me niet. En je hebt mij nooit horen zeggen dat wat Israel altijd goed is alleen doen een aantal mensen het hier voorkomen dat wat Israel doet altijd fout is en wat de Hamas doet altijd goed is. Ik kan je verzekeren dat een groot deel van de Palastijnen echt niet blij is met de hamas en er flink van balen als er weer een aanslag tijdens een vredes bespreking word gepleegt. Er word hier alleen maar gesproken over Israel vs Palastijnen terwijl het eigenlijk is: Israel vs Hamas en dat de Israelische en Palastijnse burgers daar het slachtoffer van zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:44
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-05-2003 @ 14:06:
SimShalom, ijscoman en FA, zouden jullie willen reageren op mijn vraag? Ik schreef eerder:

Waarom zo'n scheiding creëeren? M.i. sluit je daarmee de Palestijnen nog meer uit en door ze dagelijks aan vernederende inspecties door militairen te onderwerpen werk je nu niet echt aan een oplossing om het terrorisme weg te nemen.
Begrijp me goed, de Israëlische burgers moeten absoluut beschermd worden tegen aanslagen, maar op deze manier voorkom je het terrorisme absoluut niet. Wat is de volgende stap, als een hek ook al niet afdoende blijkt te zijn? Ik hoop dat de routekaart vrede kan brengen en dat een handjevol extremisten niet het zoveelste plan laat sneuvelen, want ik vrees dat de EU, de VS en Rusland dan niet veel trek meer hebben in een bemiddelende rol en dit een verhaal als dat Michael Ende wordt: een oneindig.
Het probleem is dus dat er al zoveel is gebeurd dat ze nu gewoon maar een muur neer zetten. Meer uit pure wanhoop. Met die controle posten hou je wel terroristen buiten en ja ik ben het met je eens dat het niet leuk is voor palastijnse burgers die in Israel werken maar wat moetsen ze anders? Op dit moment ligt er weinig anders voor handen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:49
Atje85
Atje85 is offline
Dit doet me denken aan de Berlijnse Muur, waar ik 2 dagen geleden nog ben geweest en wat verhalen heb gehoord van mensen die een kutleven erdoor hadden.

Nou wat zijn we weer blij
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:28
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 16-05-2003 @ 14:49:
Dit doet me denken aan de Berlijnse Muur, waar ik 2 dagen geleden nog ben geweest en wat verhalen heb gehoord van mensen die een kutleven erdoor hadden.

Nou wat zijn we weer blij
Had jij een andere oplossing dan?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:31
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 15:28:
Palestijnse staat toegeven, en Palestijnen hun eigen land (terug) geven!
das de enigste optie IMHO!
Oud 16-05-2003, 14:41
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 16-05-2003 @ 15:31:
Palestijnse staat toegeven, en Palestijnen hun eigen land (terug) geven!
das de enigste optie IMHO!
Dan nog zullen er aanslagen zijn. Hamas: Wij zullen alle joden in zee drijven...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:42
Martian
Martian is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 14:29:
Ik probeer gewoon argumenten in de brengen en normaal een discussie te voeren en dat "jullie"verhaaltje van je bevalt me niet. En je hebt mij nooit horen zeggen dat wat Israel altijd goed is alleen doen een aantal mensen het hier voorkomen dat wat Israel doet altijd fout is en wat de Hamas doet altijd goed is. Ik kan je verzekeren dat een groot deel van de Palastijnen echt niet blij is met de hamas en er flink van balen als er weer een aanslag tijdens een vredes bespreking word gepleegt. Er word hier alleen maar gesproken over Israel vs Palastijnen terwijl het eigenlijk is: Israel vs Hamas en dat de Israelische en Palastijnse burgers daar het slachtoffer van zijn.
Misschien komt dat 'jullie' verhaaltje van mij omdat je verscheen omdat Fleet Admiral en (vooral) SimShalom hier al een poosje bezig zijn met pro-Israel propaganda, en jij hier dan binnen komt vallen met een Israelisch vlaggetje in je avatar. Als jij wel normaal kunt discussieren, mijn excuses dat ik je zo makkelijk bij hun plaatste

Verder ben ik met je eens: Hamas en 'de Palestijnen' is absoluut niet hetzelfde. Maar maak dat maar eens aan Simmetje duidelijk.
Oud 16-05-2003, 14:43
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 15:41:
Dan nog zullen er aanslagen zijn. Hamas: Wij zullen alle joden in zee drijven...
dat zal wel ophouden als de Joden Palestina erkennen, maar terrorisme stopt nooit! Zelfs niet als je een of ander groot hek neer pleurt
Oud 16-05-2003, 14:43
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 15:28:

Ja, of zie jij dat als de beste oplossing?
Jij hebt niet vande geschiedenis geleerd zeker en je hebt geen flauw idee welke grote schade dit zal toebrengen in de toekomst.

Gewoon een Palestijnse staat maken en dan die paar radicalen die er dan nog zullen overblijven oppakken en klaar.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:45
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 16-05-2003 @ 15:43:
dat zal wel ophouden als de Joden Palestina erkennen, maar terrorisme stopt nooit! Zelfs niet als je een of ander groot hek neer pleurt

Idd, grotendeels zal t ophouden, de rest is makkelijk op te rollen.

Hoe groter acties als deze hoe meer terrorisme.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:51
naam onbekend
naam onbekend is offline
Helaas blijf je altijd zitten met aan de ene kant een groepje Hamas- en Hezbollah-idioten die pas tevreden zijn als alle joden verdreven zijn, en aan de ander kant een groepje zoinisten die pas tevreden zijn als ze alle grond die volgens de Torah joodse grond is in handen hebben. En dat is heel wat meer dan het huidige Israël!
Oud 16-05-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
ijscoman schreef op 16-05-2003 @ 14:44:
Het probleem is dus dat er al zoveel is gebeurd dat ze nu gewoon maar een muur neer zetten. Meer uit pure wanhoop. Met die controle posten hou je wel terroristen buiten en ja ik ben het met je eens dat het niet leuk is voor palastijnse burgers die in Israel werken maar wat moetsen ze anders? Op dit moment ligt er weinig anders voor handen.
Door te stellen dat ze uit wanhoop handelen heb je al een deel van het probleem geanalyseerd: als Israël minder impulsief zou reageren, wat wel heel begrijpelijk is, heb je al een deel van de voedingsbodem voor terrorisme weggenomen. Dit soort oplossingen werkt misschien even, maar heeft op de lange termijn een slechte uitwerking. Hoe dan het terrorisme op korte termijn te voorkomen, is een andere vraag. Iig is dit niet de oplossing, en ik ben niet de aangewezen persoon om met een beter alternatief te komen denk ik. Daar zal de Israëlische regering toch wel een paar capabele mensen voor kunnen opzoeken? Als Israël haar goede wil toont, wat dus inhoudt haatgevoelens en woede opzij zetten, zal ze meer bijval krijgen van m.n. de EU en Rusland en zullen de Palestijnen ook moeten inbinden. Van de Palestijnse zijde ligt de eerste stap minder voor de hand i.v.m de grote druk die de terreurgroepen op de Palestijnse autoriteit uitoefenen. De bijval voor die terreurgroepen zal verdwijnen als het Palestijnse volk in groten getale de aanslagen zal gaan afkeuren omdat daar reden voor is: Israël toont immers haar goede wil door bijv. nederzettingen te ontruimen. Dat is misschien een zware stap voor de radicalen, maar wel noodzakelijk als je echt vrede wilt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 15:51:
Helaas blijf je altijd zitten met aan de ene kant een groepje Hamas- en Hezbollah-idioten die pas tevreden zijn als alle joden verdreven zijn, en aan de ander kant een groepje zoinisten die pas tevreden zijn als ze alle grond die volgens de Torah joodse grond is in handen hebben. En dat is heel wat meer dan het huidige Israël!
Iig beter dan hoe t nu is...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 15:18
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 16-05-2003 @ 15:31:
Palestijnen hun eigen land (terug) geven!
Welk eigen land? Ik zie hier geen palestijns land?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 15:26
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 16:18:
Nee, omdat die gemold is.

Ik zie ook geen groter Israel nu, waarom dan een groter Israel maken met geweld?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 15:32
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
En daar hebben we de kern van het probleem. Extreme zionisten en aanhangers van Sharon (een pleonasme?) zien geen Palestijnse grond,. Daarom bouwen ze er joodse nederzettingen op. Zo duren de aanslagen ook voort.
Oud 16-05-2003, 15:32
Verwijderd
ff algemeen want ik heb dit topic niet helemaal gevolgd, maar die palestijnen zijn gewoon idioot. Maar het was al te merken in al mijn voorafgaande topics, heel dat islam gedoe is een broednest van terrorisme en laat ik een "ziekte" maar niet in mijn mond nemen. Je gaat toch,
a) niet jezelf opblazen voor een achterlijk (bij)geloof
b) en als je zograag kapot wil, want die mensen gaan kapot niet door, dan doe dat allen bij jezelf thuis. Laat de onschuldige mensen met rust en blijf aan je eigenkant van je "hekje".
Het enige wat ik vrees is dat heel de problemen nog lang niet opgelost zijn in het midden-oosten en de golf-regio. Zolang de wereld in een recessie zit en het niet economisch goed gaat zal er oorlog blijven, zo is het altijd in het verleden al gegaan. Helaas zijn vooral de mensen uit Israel hier de dupe van, want het is eigelijk een klein stukje Europeese beschaving in een eilandje tussen die achterlijke culturen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 15:39
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-05-2003 @ 15:42:
Misschien komt dat 'jullie' verhaaltje van mij omdat je verscheen omdat Fleet Admiral en (vooral) SimShalom hier al een poosje bezig zijn met pro-Israel propaganda, en jij hier dan binnen komt vallen met een Israelisch vlaggetje in je avatar. Als jij wel normaal kunt discussieren, mijn excuses dat ik je zo makkelijk bij hun plaatste

Verder ben ik met je eens: Hamas en 'de Palestijnen' is absoluut niet hetzelfde. Maar maak dat maar eens aan Simmetje duidelijk.
Ik zit al een tijdje op het forum alleen kwam ik voorheen nog niet bij het nieuws forum. Ik zag ineens een topic over israel staan op de frontpage en dat trok mijn aandacht.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 15:46
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 16:32:
ff algemeen want ik heb dit topic niet helemaal gevolgd, maar die palestijnen zijn gewoon idioot. Maar het was al te merken in al mijn voorafgaande topics, heel dat islam gedoe is een broednest van terrorisme en laat ik een "ziekte" maar niet in mijn mond nemen. Je gaat toch,
a) niet jezelf opblazen voor een achterlijk (bij)geloof
b) en als je zograag kapot wil, want die mensen gaan kapot niet door, dan doe dat allen bij jezelf thuis. Laat de onschuldige mensen met rust en blijf aan je eigenkant van je "hekje".
Het enige wat ik vrees is dat heel de problemen nog lang niet opgelost zijn in het midden-oosten en de golf-regio. Zolang de wereld in een recessie zit en het niet economisch goed gaat zal er oorlog blijven, zo is het altijd in het verleden al gegaan. Helaas zijn vooral de mensen uit Israel hier de dupe van, want het is eigelijk een klein stukje Europeese beschaving in een eilandje tussen die achterlijke culturen.
zo kun je het ook zien ja
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:13
Tio
Tio is offline
Je blaast jezelf ook niet alleen op vanuit een achterlijk bijgeloof, maar omdat je ontzettend wanhopig bent en geen andere uitweg meer ziet. Dan komt het geloof er als tweede factor bij. Geloof me, als alle Palestijnen welvarend en gelukkig waren, dan zouden de zelfmoordaanslagen vanzelf sterk teruglopen.
Ten tweede is het, als je al van plan bent jezelf op te blazen, natuurlijk logisch dat je dat in het vijandelijke kamp doet, in plaats van in je eigen kamp.

En inderdaad, van die figuren zoals SimShalom, die het bestaan van de Palestijnse staat ontkennen, of die zelfs überhaupt het mogen bestaan van de Palestijnen graag zouden willen ontkennen, die vind ik nou echt ontzettend egoïstisch.
Zowiezo, waarom zou Israel wel steeds radicaal mogen optreden, maar de Palestijnen niet. Misschien zouden sommige mensen eens moeten inzien, dat de Palestijnen hun aanslagen ook als vergeldingsacties beschouwen. Net zoals de Israëli's. En dat ze daarom maar door gaan. Dus niet alleen omdat de Palestijnen zichzelf maar steeds op zouden blazen.
Oud 16-05-2003, 16:43
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
hier niet, in Israel wel
kap nou eens met dat superieure gevoel van je!
je bent niet stoer en je maakt zeker geen indruk, het enige wat je doet is mensen irriteren....
Oud 16-05-2003, 16:44
Isa
Isa is offline
Citaat:
nee en voor het einde van WO2 zag ik hier ook geen joods land!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:53
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 16-05-2003 @ 17:44:
nee en voor het einde van WO2 zag ik hier ook geen joods land!
ik weet niet of ik dit nou een goeie opmerking vind of niet......
JA en NEE!
Oud 16-05-2003, 18:00
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
SimShalom, ijscoman en FA, zouden jullie willen reageren op mijn vraag?
Sure.

Citaat:
Waarom zo'n scheiding creëeren?
Wij creëeren geen 'scheiding'

Citaat:
M.i. sluit je daarmee de Palestijnen nog meer uit en door ze dagelijks aan vernederende inspecties door militairen te onderwerpen werk je nu niet echt aan een oplossing om het terrorisme weg te nemen.
Terorrisme kun je niet weg nemen. Zolang israel bestaat zullen zij doorgaan met het vernietigen van onze staat, op hun manier.

Citaat:
Begrijp me goed, de Israëlische burgers moeten absoluut beschermd worden tegen aanslagen, maar op deze manier voorkom je het terrorisme absoluut niet.
Het werkt anders behoorlijk goed hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 18:04
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 19:00:
Ja, dat merken we. Er komen steeds meer zelfmoordaanslagen, met als gevolg weer meer vergeldingsacties van het Israëlische leger, kortom een neerwaartse spiraal van geweld. Nee, het werkt echt fantastisch hoor!
Oud 16-05-2003, 18:34
Verwijderd
[QUOTE]SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 19:00:

Sure.

Thanx

Wij creëeren geen 'scheiding'

Door zo'n hekwerk op te trekken rond Palestijns gebied bevorder je integratie nu niet direct. Je sluit de Palestijnen die geen terreuraanslagen op die manier uit. En uitsluiting werkt ontevredenheid in de hand. En uit ontevredenheid komt terrorisme voort.

Terorrisme kun je niet weg nemen. Zolang israel bestaat zullen zij doorgaan met het vernietigen van onze staat, op hun manier.

Je kunt de oorzaken voor terrorisme wel wegnemen, en dat doe je op deze manier iig niet. Zoals ik al aangaf, werkt het terrorisme alleen maar in de hand.

Waarom zijn er dan nog zo veel aanslagen? Misschien minder dan voorheen, maar echt waterdicht is het systeem niet. Wat wil Israël nog meer doen? Straks alle Palestijnse gebieden hermetisch afsluiten?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-05-2003 @ 13:51:
Nee, die plek heeft BARON al ingenomen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:46
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Wat zou jij doen als je hele stad kapot geschoten was? je maar 2 uur per dag naar buiten mag? al je vrienden zich opgeblazen hebben of zijn vermoord? je ouders half dood in het ziekenhuis liggen? en al sinds dat je geboren bent iedereen je elke dag verteld dat als je jezelf opblaast je in de hemel komt??

Als Israel wat aan de leefsituatie zou doen in de Palestijnse gebieden komen er ook wel veel minder zelfmoordaanslagen!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:54
Martian
Martian is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 16-05-2003 @ 20:36:
Nee, die plek heeft BARON al ingenomen.
Sorry, Sim wint.
Oud 16-05-2003, 20:12
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
sexy adriaan schreef op 16-05-2003 @ 20:46:
Wat zou jij doen als je hele stad kapot geschoten was? je maar 2 uur per dag naar buiten mag? al je vrienden zich opgeblazen hebben of zijn vermoord? je ouders half dood in het ziekenhuis liggen? en al sinds dat je geboren bent iedereen je elke dag verteld dat als je jezelf opblaast je in de hemel komt??

Als Israel wat aan de leefsituatie zou doen in de Palestijnse gebieden komen er ook wel veel minder zelfmoordaanslagen!!
Wat ben jij *dom* zeg, zeker van Jongeren voor Palestina.
Lieve schat als jij het zo vreselijk vind dan ga je toch lekker in Israel vechten??
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:16
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 21:12:
Lieve schat als jij het zo vreselijk vind dan ga je toch lekker in Israel vechten??

HeeHeeHee
Niet zo aggresief. Ik heb ook maar een mening. Maar das wel de goeie. Jij bent zeker Jood? Niet dat ik daar iets tegen heb ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
sexy adriaan schreef op 16-05-2003 @ 21:16:
Ik heb ook maar een mening. Maar das wel de goeie.
Als je zo denkt ben je geen haar beter dan een extremist.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:24
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Hoe zo is hij *dom*? Ik lees geen onwaarheden in zijn post.
Oud 16-05-2003, 20:25
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
sexy adriaan schreef op 16-05-2003 @ 21:16:
Jij bent zeker Jood? Niet dat ik daar iets tegen heb ofzo
Waarom vraag je het dan .
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 21:25:
Waarschijnlijk omdat jij iets stelde, namelijk:

Citaat:
Oud 16-05-2003, 21:16
Martian
Martian is offline
Citaat:
ARGUMENTEER NOU EENS

[aangepast voor netheid]
Oud 16-05-2003, 21:38
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 11:05:
ja maar jij weet er veel van
Oud 16-05-2003, 21:40
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 16-05-2003 @ 21:25:
om t weten of je jood ben of niet
Oud 16-05-2003, 21:43
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
sexy adriaan schreef op 16-05-2003 @ 20:46:

kijk en hier reageert sim dan niet op he,
zwak vinnik dat
Oud 16-05-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 16-05-2003 @ 22:43:
kijk en hier reageert sim dan niet op he,
zwak vinnik dat
Tja, je kan het ook vanuit haar kant bekijken en zeggen:
Hoe zou jij het vinden om elke dag bang te zijn voor een zelfmoordaanslag? Of bang te zijn dat je vrienden of familieleden gedood worden bij een aanslag?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 22:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-05-2003 @ 22:48:
Tja, je kan het ook vanuit haar kant bekijken en zeggen:
Hoe zou jij het vinden om elke dag bang te zijn voor een zelfmoordaanslag? Of bang te zijn dat je vrienden of familieleden gedood worden bij een aanslag?
Ook kut.

maar daar heb je niks aan. Of het zo is. Daar los je het niet mee op.
Reageren

Regels voor berichten