Advertentie | |
|
![]() |
|
gister heb ik gta vc voor de pc geďnstalleerd, ben de middag gaan gamen, de avond gaan gamen, en een gedeelte van de nacht.
hehe this game rockzz :-) maar nou heb ik het volgende probleem: vannochtend wil ik weer verder gamen... start ie niet meer!! ik klik de exe, en er gebeurd gewoon helemaal nix meer! de snelkoppeling op het bureaublad uiteraard idem dite, dan gebeurd er ook nix. wat ken ik doen om deze game weer te starten?? grtz, een gamer in nood |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb eigenlijk geen probleem.
Maar we hebben HIER een heel mooi topic waar je die vraag ook had kunnen stellen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of het de patch is die je nodig hebt dat weet je als je het probeerd. btw bij mij start ie helemaal niet meer, als ik het open gebeurd er gewoon helemaal nix.. enig idee? |
![]() |
||
Citaat:
maar zijkant tegen zijkant.. als ie dan een auto wil inhalen rijdt ie ertegen aan dan keer je jou wagen schuin voor de zijne. dan stap je uit shiet je ze banden lek, en spring je weer in je auto. en rij je de race uit
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(ook www.vc-source.com is goed,maar geen mods sofar)
|
ik heb hem op de comp http://scholieren.com/ bijna elkedag nieuwe games en gta vice city staat er ook op tis ook gratis
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 20:16. |
![]() |
|
het kan zijn dat die gta vice city niet goed gecodeerdt zijn voor de pc ? look hier daar heb je hem ook doet het nog steeds bij mij en het is gratis:http://scholieren.com/
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 20:16. |
![]() |
||
Citaat:
Zulke links mogen niet en zullen verwijderd of gewijzigd worden ![]()
|
![]() |
en je zei gecodeerdt, er komt alleen dt te staan als het een persoonsvorm is en de stam eindigt op een d (en het 2e of 3e persoon is)
Gecodeerd is in dit geval dus een voltooid deelwoord ![]() Ik ben ermee gestopt omdat ik niet kon winnen met die Paramedic bla..
|
Ik heb nou alles gedaan geloof ik... kan nix meer vinden..
laatste missies heb ik wel wel 50x opnieuw moeten doen ofzo ("The Job" & "Keeping your friends close") en die missie waar je Phil Cassidy naar het ziekenhuis moet brengen is helemaal vet ![]() oja voor de mensen die het niet weten... je moet ff flink gaan dealen met je Ijscowagen.. ik had 58 deals gemaakt achter elkaar en toen werd het ook asset |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Word ik voor die Pay-'n-Spray uit me wagen gerukt door een paar cubanen.... ;[
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jammer dat ik vroeger ook zo was (met de nadruk op was).. maar ik denk iedereen wel ![]() ff over het spel, tot hoeveel levels gaat de pizza koerier eigenlijk, voordat je die hebt uitgespeeld?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of a la matrix gewoon iedereen afknallen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Viligante -> Tank Missie met Tank -> deed ik door tank te jatten, auto's overrijden en dan loop achteruit en knallen (en gassen)
|
ik krijg hem bijna, heb er echt zo'n zin in. ik ga niet die missies doen misschien later wel maar eerst gewoon wat spelen, das leuker. hier nog een lijst cheat codes, misschien hebben sommige van jullie ze al.
Player Cheats THUGSTOOLS Alle "lichte" wapens. PROFESSIONALTOOLS Alle "medium" wapens. NUTTERTOOLS Alle "zware" wapens. ASPIRINE Volle gezondheid. PRECIOUSPROTECTION Volle Armor. ICANTTAKEITANYMORE Zelfmoord. YOUWONTTAKEMEALIVE Meer sterren. LEAVEMEALONE Minder sterren. FANNYMAGNET Sommige vrouwen volgen je. Character Skin Cheats CERTAINDEATH Rook een sigaret. DEEPFRIEDMARSBARS Maakt Tommy dikker. PROGRAMMER Geeft Tommy meisjes armen en benen. STILLLIKEDRESSINGUP Verander van kleding. CHEATSHAVEBEENCRACKED Speel als Ricardo Diaz. LOOKLIKELANCE Speel als Lance Vance. MYSONISALAWYER Speel als Ken Rosenberg. LOOKLIKEHILARY Speel als Hilary King. ROCKANDROLLMAN Speel als Love Fist character (Jezz Torent). WELOVEOURDICK Speel als Love Fist character (Dick). ONEARMEDBANDIT Speel als Phil Cassidy. IDONTHAVETHEMONEYSONNY Speel als Sonny Forelli. FOXYLITTLETHING Speel als Mercedes. Voertuigen Cheats PANZER Krijg een Rhino. TRAVELINSTYLE Krijg een Bloodring Banger. GETTHEREQUICKLY Krijg een Bloodring Banger #2 (sneller?). GETTHEREFAST Krijg een Sabre Turbo. GETTHEREVERYFASTINDEED Krijg een Hotring Racer. GETTHEREAMAZINGLYFAST Krijg een Hotring Racer #2 (sneller?). THELASTRIDE Krijg een Romero's Hearse. ROCKANDROLLCAR Krijg een Love Fist's Limo. RUBBISHCAR Krijg een Trashmaster. BETTERTHANWALKING Krijg een Caddie. Andere Voertuigen Cheats BIGBANG Ontplof alle alle auto's. MIAMITRAFFIC Agressieve rijders. AHAIRDRESSERSCAR Alle auto's zijn roze. IWANTITPAINTEDBLACK Alle auto's zijn zwart. COMEFLYWITHME Auto's kunnen vliegen. GRIPISEVERYTHING Perfecte besturing. GREENLIGHT Alle verkeerslichten staan op groen. SEAWAYS Auto's kunnen over het water heen rijden. WHEELSAREALLINEED Alleen de banden van de auto's zijn zichtbaar. LOADSOFLITTLETHINGS Sport auto's hebben grote wielen. HOPINGIRL Mensen komen in jou auto. Weer Cheats ALOVELYDAY Zonnig weer. APLEASANTDAY Lichte wolken. ABITDRIEG Dichte wolken. CANTSEEATHING Mist. CATSANDDOGS Storm. Gemengde Cheats LIFEISPASSINGMEBY Snellere tijd. ONSPEED Maakt alles sneller. BOOOOOORING Maakt alles langzamer. FIGHTFIGHTFIGHT Rellen. NOBODYLIKESME Mensen haten je. OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Mensen dragen geweren. CHICKSWITHGUNS Meisjes dragen geweren. CHASESTAT Laat Media Level zien (als je 2+ sterren hebt). Onbekend/Onbevestigd AIRSHIP vliegende boten |
![]() |
||
Citaat:
Pizza's kan je gooien door zijwaards te kijken en de schietknop indrukken
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 15:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Keb hem nu ook orgineel en it rockssss Alleen heb ik de speciale "aim" knop nog niet ondekt Grreeetttzzz
||
Citaat:
Ga op de motor zitten en ga autos kapot schieten met je uzi (zorg wel dat je genoeg ammo van hebt)
||
Citaat:
sorry dit bericht moest van mij zijn pim is een vriend greeztz
||
Citaat:
deze ook
|
Probleempje:
Als je met het ijswagentje gaat rijden he, hoe gaat ie dan aan? Ik kreeg m eerst wel aan (r-shift volgens mij) maar toen was ie gejat door een bende (en ik had al 48 klanten gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar dan doet ie het dus niet meer. je moet weer een nieuwe stelen bij die cherry poppers factory, dan doet ie het weer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg] Beeldscherm valt uit tijdens spelen spel. LamMuH_EiKoL | 15 | 30-01-2006 01:23 | |
Games |
Grand Theft Auto - San Andreas - II Gornetsnoaker | 500 | 01-07-2005 23:33 | |
Games |
[GTA:San Andreas] Het grote topic deel 2 DG | 1 | 15-01-2005 21:23 | |
Games |
Thief Deadly Shadows freyk | 122 | 10-08-2004 11:54 |