Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs m'n fuckin rijinstructrice -die de autoradio altijd op noordzee FM heeft staan- viel het op dat ie absoluut niet kan zingen en een monotoom geluid maakt. En dat zegt veel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou van je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat ik bedoel te zeggen --> dont blame the parents, blame the audience |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Jim is het helmaal man, yeah ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat ie niet kan zingen, ach Madonna kan ook niet zingen en kijk eens wat voor een wereldberoemde artieste dat is. |
![]() |
|
is dit topic er nog steeds in. Wat ranzig zeg, die positieve berichten.
Die knul is 16 of wat dan ook, is bedacht, maakt klote muziek met kloteteksten en klotecips, heeft waarschijnlijk klote-ouders en woont in een klote huis met een klote hond en in zijn klote slaapkamer hangen klote posters van klote direct en klote jamai. dat was 10 x kloten, ik kap er dus mee
|
laat die jongen toch lekker ff rijk worden zodat hij over 2 jaar zijn haar kan kleuren en verder studeert, Met een dikke bankrekening dan.
En je kan gaan zanikken dat hij niet kan zingen maar het programma heet niet voor niks IDOLS en niet ARTISTS. dus hij is gemaakt ja... tegenwoordig kan je niet meer bekend worden zonder een uitgebreide marketingactie.... bijna niemand kan op tegen de "britneys en christina's die de hele dag worden gedraaid op tmf en mtv...." echte muziek pfff Queens of the Stoneage! Nirvana was de laatste echte band....die bekend werd (ben geen fan trouwens)
|
als die lui zo'n talent hadden dat ze prompt met zijn allen overal te werteld op nummer 1 komen, snap ik niet dat ze allen idols nodig hadden
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jim weigerd homo rol! *** Sido *** | 30 | 05-07-2004 10:13 | |
De Kantine |
Jim wordt 16! sans plomb | 498 | 17-08-2003 22:36 | |
Beleidszaken |
Jim ----> **** LM | 34 | 11-08-2003 21:56 | |