Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nou Strung Out komt zeker weten..
'k had toen laatst meteen maar even een mailtje gestuurd, en ik kreeg dit vandaag terug: "Hey Marijke, what that message is saying is that our show today, the 25th was our only show in holland besides deconstruction,which we are very much still a part of. It was to try and get more word out about todays show. See ya, Jake" ![]() maarja, dat wisten we eigenlijk al. Nouja, evengoed: nog 10 daagjes ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
beste nummer van hun vind ik ashes, maja die staat op een hele oude cd van ze (2e), gaan ze denk ik nie spelen, al hoop ik dat ze dat wel doen. maar echte klassiekers voor mij zijn toch ook wel: -bark at the moon -to close too see -exhomation of virginia madison -gearbox -monster -razor sex -radio suicide -open mic (instrumentaal) -razorblade en tsja... eigenlijk nog veel meer... alles is gewoon vet van hun...
||
Citaat:
wtf heeft het hoge noorden ermee te maken met de kut alto's die alleen nofx kennen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ligt misschien aan mij
||
Citaat:
Maar dat is dan misschien een overweging die voor mij zwaarder telt (plus dat ik bij de post werk en weet hoe sommige dingen soms ineens ergens vandaan tevoorschijn komen na er een paar dagen gelegen te hebben).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
"maar echte klassiekers voor mij zijn toch ook wel:
-bark at the moon -to close too see -exhomation of virginia madison -gearbox -monster -razor sex -radio suicide -open mic (instrumentaal) -razorblade " He hallooooo je noemt een cover en een hoop songs van de laatste 2 cd's... ik weet niet wat jouw definitie van een klassieker is maar tering... Ik ben er bij nader inzien toch wel mocht die Jordan zijn mail nog checekn voor die tijd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop maar dat ze fototoestellen toelaten. Ik moet voor school een fotoreportage maken over mijn hobby. En die moet volgende week al af zijn dus moet het maar bij deco. Vandaag effe proberen een spiegelreflex te huren op school.
Ik hoop ook maar dat het zicht goed is als je niet helemaal vooraan staat. dat is altijd zo ruk van die grote zalen met platte vloeren. |
![]() |
|
FABULOUS DISASTER 02.00 pm - 02.30 pm
HELL IS FOR HEROS 02.45 pm - 03.15 pm WRESTLING 03.15 pm - 03.45 pm Youth Brigade 03.45 pm - 04.15 pm THRICE 04.30 pm - 05.00 pm RAMP DEMO 05.00 pm - 05.30 pm BOUNCING SOULS 05.30 pm - 06.00 pm STRUNG OUT 06.15 pm - 06.45 pm RAMP DEMO 06.45 pm - 07.15 pm THE REAL McKENZIES 07.15 pm - 07.45 pm BOYSETSFIRE 08.00 pm - 08.30 pm WRESTLING 08.30 pm - 09.00 pm T.S.O.L. 09.00 pm - 09.40 pm NOFX 10.00 pm SHOW CURFEW |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Bandshirts topic FaZ | 253 | 30-11-2003 17:55 | |
ARTistiek |
Post hier je digitale camera foto's! joopie | 74 | 22-06-2003 12:51 | |
Muziek |
Deconstruction meeting... Rebirth Of Cool | 91 | 27-05-2003 15:13 | |
Muziek |
Pukkelpop 2002 deel II vakje27 | 171 | 03-10-2002 17:26 |