Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
hmm, voor mij 1 van de mindere parkpops.
ska-p was wel aardig, er verandert alleen nooit wat aan die line-up en tussentalk dus dit was mijn 4e en voorlopig laatste keer ska-p. In het gras liggend naar An Pierle geluisterd, was fijn. En voor de rest een beetje vreemde sfeer, en voor mij op dat moment ook eigenlijk een beetje te druk omdat ik de avond daarvoor niet had geslapen, en dus alleen nog maar in staat was tot hangen en liggen ![]() Citaat:
Ik ga al jaren naar parkpop, en kan me best wel een fatsoenlijk festival veroorloven. Maar ik zie niet in waarom parkpop voor zwervers is, enkel en alleen omdat het geen geld kost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij Parkpop ga je denk ik nooit echt voor de bands, meer om met vrienden in het grass te zitten met een leuk muziekje op de achtergrond en naar heel veel verschillende mensen te kijken... Ska-P was wel leuk, An Pierlé vond ik goed, en ik heb de E.P. van Blues Brother Castro (bij lokale bandjes) gekocht, omdat ik die ook wel goed vond... Verder een supergoedkoop Radiohead-shirt gekocht (zeer waarschijnlijk zeer illegaal) en een Thom Yorke acoustische CD... Ik heb me best vermaakt!
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond het wel weer gezellig. Lekker weertje, dat scheelt al een hoop (ik ben zelfs een beetje bruin geworden, wow, it's amazing!) Ik heb in totaal wel 2 bands gezien, Ska-P en Krezip.
Ska-P vond ik leuk, alleen beetje jammer dat die gast spaans bleef lullen. Niet echt handig als je graag een boodschap naar het publiek wil overbrengen... Krezip vond ik eentonig. Veel nummers lijken op elkaar en ook het gezwam tussendoor ("hebben jullie al vakantie?" "dit is onze eerste keer parkpop, das best wel speciaal...". Who cares???) maakte het optreden er niet beter op. Halverwege ben ik naar huis vertrokken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb krezip gezien, ze zingt wel goed live, maar verder niet zo boeiend...
Ik heb Spike ook gezien, ook niet echt boeiend... er was een rel, was wel boeiend want ik lag in het gras te liggen slapen, roept ineens iemand : HEY AHHHHHHH... Wij wakker en metteen onze spullen pakken... zooo lache... verder was het nie zo boeiend, maar wel leuk |
![]() |
|
Ik vond de muziek een beetje een hoog achtergrondgehalte hebben. VanKatoen was wel hip. Kathleen Edwards vond ik ook wel droog, Ska-P ook wel, maar het was niet echt geniaal ofzo..
Was wel gezellig verder, en zwaar mooi weer. Ben bruin geworden ![]()
|
Ben er maar heel even geweest.
Rond de tijd van Krezip. Ik ging niet voor de muziek, maar voor de sfeer..en die was er zeker wel. Maarja toen kwam ik mijn lieve jochje tegen ![]() Heb wel veel bekenden (vooral van feestjes) gezien ![]() ![]()
|
Heerlijk weertje
![]() Tja en natuurlijk was An helemaal super. Ik wist niet eens dat ze zou komen, ging eigenlijk gewoon voor de gezelligheid, maar An pierlé was echt heel erg cool. Gewoonweg een te gekke dag. Ja ach en als de rest van de line-up niet zoveel is, boeiend. Er is altijd wel muziek om lekker te relaxen.
|
Ik vondt Parkpop erg leuk en de sfeer..tsjah,heb dat wel eens leuker meegemaakt ja,maar heb t gewoon erg gezellig gehad met mn vrienden..en beetje gerelaxed in t gras..muziekje op de achtergrond..heerlijk..en ja,Ska-p vonk erg gezellig en An Pierle vonk prachtig..ik vondt t wel iets te heet
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Parkpop pipimädchen | 68 | 30-06-2005 20:29 | |
Muziek |
Naar parkpop?? help! arjenh | 8 | 15-06-2005 15:07 | |
Muziek |
parkpop Verwijderd | 6 | 26-06-2004 16:36 | |
Muziek |
Parkpop Mevrouw Engel | 45 | 03-11-2002 11:15 | |
Muziek |
>> Fototopic van Addicted Music Freaks (#1)<< Verwijderd | 327 | 14-07-2002 14:53 | |
Films, TV & Radio |
Belspelletje.. Verwijderd | 28 | 22-05-2002 20:08 |