Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alto's zijn tog ook anders dan de rest...best raar als je alto's er op wijst dat ze er allemaal hetzelfde uitzien terwijl je zelf in de zelfde kleding loopt als de rest van nederland(nou zeg ik niet dat dat ook bij jou zo is...)maar in de meeste gevallen is dat wel zo! ![]()
|
ff om te reageren op punkyfun tegen sjaantjuh (dat ben ik ook, onder een andere nick) ik ben geen kakker en geen alto, ik heb gewoon zelf wat samen gesteld, draag zowel "gewone" als wijde broeken, hou van kleur maar ook van zwarte kleding, heb van alles wel wat in mijn kledingkast, luister nara zoon beetje allerlei soorten muziek.............van rammstein tot kate bush, en hoor niet bij een "groep"
omda ge ut u afvroeg......... |
![]() |
|
ik ben schijnbaar ook alto, ik liep laatst in de efteling en ik zag mezelf 5x vorbij lopen. korte broek, ketting, kleurde streepjes sokken, veel gekleurde armbandjes, ketting.
toen dacht ik ook van moet dit nou???want we lijken idd allemaal op elkaar, je kan t moeilijk gaan ontkennen, maja 99%is ook wannabee. omg, we worden geïmiteerd ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 13:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Eigenlijk moeten we de eer aan onszelf houden en ons er niet mee bemoeien.
||
Citaat:
eigenlijk wel.............. MAAR DAT DOE IK LEKKER NIET ![]()
||
Citaat:
bier! ![]()
||
Citaat:
Kakkers zijn geen mensen, gewoon schapen met polo's. mensen, of jullie nou kakkers zijn of alto's, bokt me niks, jullie zijn allemaal grappig!
|
ik hou van mensen die gewoon dragen wat ze zelf willen en niet om iets te zijn of ergens bij te horen....
ik ben geen kakker en ook geen alto....ik draag lekker alles wat ik wil door elkaar heen ![]()
Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 18:00. |
![]() |
|
waarom is deze discussie er.
er bestaan toch geen argumenten om te bewijzen wie wel of niet beter is. en waarom zegt iedereen altijd dat alto's stinken, dat slaat echt nergens op. (moet je maar niet op dat ranzige rood-wit-blauw-bandje om Avrils arm letten, zij doet alsof ze alto is. als ze alto was zou het d'r geen Fuck schelen hoe d'r haar zit en of d'r mascara niet een beetje uitgelopen is, dat boeit gewon niet zo, maar zij doet gewoon tè perfect!!!) en kakkers, boeie dat die mensen kakker zijn!!! ik vind het altijd wel grappig als ik zo'n groep met sjaaltjes zie lopen, zie de lol er nou eens van in dat iedereen wat anders leuk vindt. moet je eens voorstellen dat iedereen hetzelfde leuk vond=SAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII sow ik ben klaar......
|
damn avril sucks ze maakt wel lekkere muziek maar alto is ze niet echt. vroeger misschien wel maar nu niet meer. ze is een volledig gestylede alto.
kakkers vinden zich zo goed. ze denken dat ze bij de elite horen. maar vaak zijn ze gewoon stelletje sulletjes. alto's zijn goed die trekken zich nergens van aan. als iedereen alto was dan zou de wereld er perfect uitzien. zij zouden geen oorlog beginnen omdat ze dan gewoon zeggen. "nou laat maar lekker zitten" en de andere kant zou dat ook vinden. dus niemand begint een oorlog. kakkers wel want die willen de beste zijn met het meeste land ofzo nou ja laat mij ook maar lekker raaskallen anarchy for life ofzo?? whatever
||
Citaat:
Als je echt zoveel last hebt van een smiley dat je er 's nachts wakker van ligt dan ga je maar klagen op Feedback of je zoekt anders een leven.. Alto's ook altijd ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Snap niet waarom t verkeerd is om alto of kakker te zijn.. ik woon in amsterdam zuid (kakbuurt) en ga met alto's om en met normale mensen... ik bdoel... ik ben gewoon ik.. niks alto.. niks kakker.. gewoon eefjuh..
Stom hokjes stop gedoe.. dat is alleen voor emnsen die graag zichzelf willen bewijzen tegenover andere mensen.. ik bewijs mezelf liever tegen mezelf!
||
![]() |
Citaat:
Kakkers kopen gewoon mooie kleren, ongeacht of die nou duur of goedkoop zijn. Helaas zijn die vaak duur, daar moet je dan maar mee leren leven. Je betaalt voor kwaliteit. *schaamt zich dat hij nog reageert ook in dit uberserieuze topic*
|
Verwijderd
|
Waarom zou je hierover een discussie voeren ., je kan elkaar uitschelden , voor gek zetten ,Zeggen wat in jouw ogen het beste is, Maar elkaar accepteren zou ook een discussie op zich zijn.,laten we proberen elkaar te accepteren voor wie we zijn, wat we zijn en waar voor we staan,we zijn allemaal nederlanders , allemaal een individu,een eigen ziel , een eigen mening,een eigen kledingstijl,aparte manier van leven .
Laten we proberen elkaar in elkaars waarden te laten . En ja er zijn verschillen in mensen,maar dat maakt het leven ook mooi,veel verschilende culturen waarvan je kan leren en waar je je eigen druk om kan maken Omdat het in jouw inzicht niet correct is . Er zijn inderdaad veel kledingstijlen,maar dat neem niet weg dat we allemaal een hart hebben en gevoelens hebben , er is al genoeg geweld en oorlog . Afz .... ![]() |
![]() |
|
jeezus dat achterlijk hokjes gedoe?!
alle subculturen zijn op de eigen manier oke. ga niet liggen zeiken over andermans leefstijlen als je er geen zak vanaf weet. je mag je tog gwoon kleden waar jij je goed bij voelt? je hoeft ook geen goth's ofsow af te gaan kraken omdat ze zich anders voordoen en kleden, want ze kunnen jou ook terugpakken over de kleding die jij draagt. voor de een is de andere een verwaande kakker, voor de ander is de een een ranzige punk. iedereen heeft zijn eigen smaak (gelukkig maar) en laten we dat zo houden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 22:48 | |
Lifestyle |