Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 19:42
Landslide
Landslide is offline
Ja. Ik was verliefd op een kakker/nerd, maar die vond zichzelf een punker zonder hanekam, dus eigenlijk telt dat niet.
Oud 16-05-2003, 21:39
hellion
hellion is offline
tuurlijk kan het....kben metalfreakje en mijn vriendin zo'n anita...het maakt me niet zoveel uit eigelijk
Oud 16-05-2003, 21:45
Gadje
Gadje is offline
jah het kan, had ik ook nooit verwacht. dacht dak bij skaters zou blijven kleven. hmm mooi niet dus... en het werd een punker
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:51
Fallon
Fallon is offline
Kan aan mij liggen, maar meestal kies je niet echt op wie je verliefd wordt, dat overkomt je gewoon
Dus zou eigenlijk iedereen kunnen zijn met zijn/haar lifestyle
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:52
hellion
hellion is offline
Citaat:
Fall schreef op 16-05-2003 @ 22:51:
Kan aan mij liggen, maar meestal kies je niet echt op wie je verliefd wordt, dat overkomt je gewoon
Dus zou eigenlijk iedereen kunnen zijn met zijn/haar lifestyle
ben het wel met u eens...kdenk alleen wel dat je meer naar mensen uit je eigen lifestyle toe trekt...dus zal het sneller iemand uit je eigen ls worden.
Oud 16-05-2003, 22:34
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik denk niet dat ik het zou uithouden met iemand die totaaaal niet van mijn smaak muziek en kleding houdt. maar ik weet het eigenlijk niet, het is me nooit gebeurd dat ik op iemand van 'buiten mijn lifestyle' viel.
Oud 16-05-2003, 22:36
GRRR
GRRR is offline
oh mij constant
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 00:18
Verwijderd
ja, maar als hij van dezelfde muziek houdt of mij kan overtuigen van zijn smaak, zou dat wel meegenomen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 00:28
Verwijderd
Allicht, ik heb geen idee welke 'lifestyle' mn meisje en ik hebben, maar dezelfde is ie geloof ik niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 01:19
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
ja kan wel, maar lijkt me een beetje lastig,
jij wilt dan naar een rock concert, terwijl hij naar r&b night wilt gaan, of jij naar R&B night en hij naar hardcore.. het is niet leuk als jullie niet hetzelfde willen doen, en als een meisje erbij loopt als skater en die andere als gangster.. dat ziet er ook een beetje vreemd uit(niet dat ik er iets tegen heb ofzow), maaar tot nu toe heb ik maar 1 iemand gehad.. die zoals mij is !!!
Oud 18-05-2003, 01:34
Verwijderd
Ik doe niet anders
Streetstyle, waar ik onder schijn te vallen, is niet echt populair hier.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:08
on the moon
on the moon is offline
ik zou echt niet op iemand vallen omdat ie dezelfde kleding als ik zou dragen...en ik heb dan ook niet echt één vaste stijl, vaak van alles wat, als ik me er maar lekker in voel.
en qua lifestyle maakt het me ook niet veel uit, het zou zelfs een beetje saai zijn hij helemaal hetzelfde zou zijn, dat er niets nieuws is zegmaar. dus mij maakt het niet veel uit. het gaat meer om wat voor houding en karakter hij heeft en of hij er een beetje verzorgd uit ziet ofzo
Oud 18-05-2003, 10:09
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
eztah schreef op 16-05-2003 @ 09:43:
Tuurlijk
Oud 18-05-2003, 10:09
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Had ik laatst een discussie over met een vriend van mij, hij wil dat echt niet, terwijl mij het totaal niet uitmaakt watvoor Lifestyle iemand heeft
Oud 18-05-2003, 10:22
rubenrtv
rubenrtv is offline
Ja!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 11:58
Nuck
Nuck is offline
Hmm, het zou wel kunnen...maar het zou bij mij niet erg snel gebeuren.
Oud 18-05-2003, 12:04
Verwijderd
Ongetwijfeld.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 12:20
Fog
Fog is offline
ik weet niet..ik vind kleding toch wel heel belangrijk....

al m'n exen waren wel hiphoppers....ben nog nooit op iemand verliefd geweest die niet dezelfde muzieksmaak had en hele wijde kleding droeg...

maar denk toch dat ik wel verliefd zou kunnen worden op een skater...en sommige van die exen waren ook toch wel een klein beetje alternatief dus dat zou ook nog wel kunnen....

maar daar kom ik gewoon niet zo snel mee in contact....
Oud 18-05-2003, 12:26
Avelon
Avelon is offline
ja ik val voornamelijk buiten mmn hokje
maarja
dar werkt niet echt
want dan durf ik al helemaaal niets te onder nemen. gheghe
Oud 18-05-2003, 13:38
feline
feline is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 16-05-2003 @ 16:50:
ik vind de mate waarin het denkniveau met elkaar overeenkomt vele malen belangrijker.
Precies.
Wel zou ik 't belangrijk vinden dat hij mijn lifestyle respecteert en me niet veroordeelt om bepaalde dingen die ik doe.
Oud 18-05-2003, 13:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, in ieder geval qua heren niet. Ik heb toch zo het prototype waar ik op val.

Meiden met een andere lifestyle kan ik wel heel leuk vinden, en daar zitten helaas ook wel eens BreezahH- dames bij. Alleen kakkers zal ik waarschijnlijk nooit aantrekkelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 14:16
Verwijderd
verliefd, ja
relatie, ja, maar dan moet hij wel bijzonder zijn, want op zich zou ik t dus echt nix vinden als je allebei op andere plaatsen uitgaat waar je allebei van walgt, en onze vrienden elkaar nietliggen (of ik zijn vrienden en andersom niet). En meestal kijk ik toch eerder naar mensen met een wat meer op mij lijkende lifestyle
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:16
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
dat ben ik op dit moment!! ff hokjes-taal: ik ben De Meeloper (hippe kip) en hij de Kakker (Pologast) ... allebei niet extreem ofzo maar tog.
Het is niet zo erg ofzo, maar wel moeilijk qua muzieksmaak. Hij luistert naar Jungle enzo, en dat kende ik bijna niet voordat ik hem kende. Maar hij heeft het me laten luisteren en ik vind het eigelijk kei rielekste muziek dus dat gaat wel op zig. ik ga nu ook met hem mee uit naar dingen waar ik anders nooit zou komen en dat vind ikbest leuk. Hij past zich ook aan aan mij hoor
zolang het van 2 kanten komt.. maar tis wel raar jah!!
Oud 18-05-2003, 18:55
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ja zeker, alleen 'actie ondernemen' vind k dan een stuk scarier
Oud 18-05-2003, 19:01
Verwijderd
Ja, mijn vriend is trash metal dat soort, en ik ben meer alternatief, maar ook weer niet, heb mn eigen stijltje...
we gaan wel in de zelfde tent uit, maar kennen allebij andere mensen uit verschillende hokjes...

maa rik denk dat de kans dat ik bv op een 'kakker' of 'hip-hopper' val wel kleiner is, omdat ze meestal toch wel een ander iets hebben, ik weet het niet...
ik zou het moeten meemaken, maar al kom ik met zulke andere hokjes in aanraking en het klikt gewoon heel goed waarom niet???

Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:19
Verwijderd
jah..uiteindelijk wel
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:23
Ellesar
Ellesar is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 18-05-2003 @ 20:01:
Ja, mijn vriend is trash metal dat soort, en ik ben meer alternatief, maar ook weer niet, heb mn eigen stijltje...
we gaan wel in de zelfde tent uit, maar kennen allebij andere mensen uit verschillende hokjes...
het is tHrash (zeur zeur, mopper). Zelf ben ik meer Heavy/Thrash Metal, en m'n vriendin is redelijk normaal (kwa uiterlijk) muziek die ze luisterd is voornamelijk Powermetal, niet verkeerd dus...en ja, dat klikt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:32
thugz-angel
thugz-angel is offline
ja
Oud 18-05-2003, 20:39
Verwijderd
Nee, ze zou me toch niet begrijpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten