Advertentie | |
|
![]() |
|
ja kan wel, maar lijkt me een beetje lastig,
jij wilt dan naar een rock concert, terwijl hij naar r&b night wilt gaan, of jij naar R&B night en hij naar hardcore.. het is niet leuk als jullie niet hetzelfde willen doen, en als een meisje erbij loopt als skater en die andere als gangster.. dat ziet er ook een beetje vreemd uit(niet dat ik er iets tegen heb ofzow), maaar tot nu toe heb ik maar 1 iemand gehad.. die zoals mij is !!!
|
ik zou echt niet op iemand vallen omdat ie dezelfde kleding als ik zou dragen...en ik heb dan ook niet echt één vaste stijl, vaak van alles wat, als ik me er maar lekker in voel.
en qua lifestyle maakt het me ook niet veel uit, het zou zelfs een beetje saai zijn hij helemaal hetzelfde zou zijn, dat er niets nieuws is zegmaar. dus mij maakt het niet veel uit. het gaat meer om wat voor houding en karakter hij heeft en of hij er een beetje verzorgd uit ziet ofzo ![]()
|
ik weet niet..ik vind kleding toch wel heel belangrijk....
al m'n exen waren wel hiphoppers....ben nog nooit op iemand verliefd geweest die niet dezelfde muzieksmaak had en hele wijde kleding droeg... maar denk toch dat ik wel verliefd zou kunnen worden op een skater...en sommige van die exen waren ook toch wel een klein beetje alternatief dus dat zou ook nog wel kunnen.... maar daar kom ik gewoon niet zo snel mee in contact....
||
![]() |
Citaat:
![]() Wel zou ik 't belangrijk vinden dat hij mijn lifestyle respecteert en me niet veroordeelt om bepaalde dingen die ik doe.
|
Verwijderd
|
verliefd, ja
relatie, ja, maar dan moet hij wel bijzonder zijn, want op zich zou ik t dus echt nix vinden als je allebei op andere plaatsen uitgaat waar je allebei van walgt, en onze vrienden elkaar nietliggen (of ik zijn vrienden en andersom niet). En meestal kijk ik toch eerder naar mensen met een wat meer op mij lijkende lifestyle ![]() |
![]() |
|
dat ben ik op dit moment!! ff hokjes-taal: ik ben De Meeloper (hippe kip) en hij de Kakker (Pologast)
![]() Het is niet zo erg ofzo, maar wel moeilijk qua muzieksmaak. Hij luistert naar Jungle enzo, en dat kende ik bijna niet voordat ik hem kende. Maar hij heeft het me laten luisteren en ik vind het eigelijk kei rielekste muziek ![]() ![]() zolang het van 2 kanten komt.. maar tis wel raar jah!!
|
Verwijderd
|
Ja, mijn vriend is trash metal dat soort, en ik ben meer alternatief, maar ook weer niet, heb mn eigen stijltje...
we gaan wel in de zelfde tent uit, maar kennen allebij andere mensen uit verschillende hokjes... maa rik denk dat de kans dat ik bv op een 'kakker' of 'hip-hopper' val wel kleiner is, omdat ze meestal toch wel een ander iets hebben, ik weet het niet... ik zou het moeten meemaken, maar al kom ik met zulke andere hokjes in aanraking en het klikt gewoon heel goed waarom niet??? Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|