Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 14:46
Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-05-2003 @ 15:44:
Ben je breed?
Waar?

Oud 17-05-2003, 15:25
Verwijderd
Schouders natuurlijk
Oud 17-05-2003, 15:26
Moodindigo
Moodindigo is offline
Ik doe mee zolang Jos maar ook komt
Oud 17-05-2003, 15:56
peaceflower
peaceflower is offline
Ik kom niet...
blijf gezellig thuis met m'n vriend!
Oud 17-05-2003, 15:56
Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-05-2003 @ 16:25:
Schouders natuurlijk
Paranoide? Heb ik brede schouders?
Oud 17-05-2003, 16:22
lucienvdmooren
lucienvdmooren is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 16-05-2003 @ 14:09:
Kweenie, maar ik doe dat liever thuis op de bank met mn vriend, in plaats van in zo'n bar. Maar ja, misschien ben ik daarin wel heel preuts ofzo Ik vind al die aparte georganiseerde dingen gewoon zo raar, zo kan je nooit laten zien dat je gewoon net als de rest bent... (net zoiets als van die gay-reizen )
Noemen ze niet gay-reizen maar D-Reizen
Oud 17-05-2003, 16:58
Verwijderd
wie komen er nu allemaal?
Oud 17-05-2003, 16:59
Verwijderd
Ik bij nader inzien toch maar niet, loop ik daar als jonkie tussen al die oudere jongeren (?) rond..
Oud 17-05-2003, 17:08
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-05-2003 @ 17:58:
wie komen er nu allemaal?
Ik, Terrae, jij...
En de rest
Oud 17-05-2003, 17:20
Verwijderd
Moodindigo -
Terrae -
bertbart - bart
Oud 17-05-2003, 17:22
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-05-2003 @ 18:20:
Moodindigo -
Terrae -
bertbart - bart
De naam is Pieter (foto's in fotoboek )
Oud 17-05-2003, 17:24
poesiefox
poesiefox is offline
Er komen dus een paar echte homo's en verder alleen gate-crashers...
Oud 17-05-2003, 17:30
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-05-2003 @ 18:24:
Er komen dus een paar echte homo's en verder alleen gate-crashers...
Gay-t-crashers?
Hmm mjah...euh...
Oud 17-05-2003, 17:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 17-05-2003 @ 18:30:
Gay-t-crashers?
Hmm mjah...euh...
Snedig MoonIndigo! Heel gevat!
Oud 17-05-2003, 21:58
king112
king112 is offline
Citaat:
bertbart schreef op 16-05-2003 @ 13:29:
for boys only

wie komen er allemaal?
Ik ben geen homo!
Maar je mag me wel pijpen met een masker van britney spears op!
Oud 17-05-2003, 22:28
poesiefox
poesiefox is offline
King 112, 18 M lid....goh,wat gaat de tijd toch hard..
Oud 18-05-2003, 01:00
McCaine
McCaine is offline
Volgens mij is dit een slecht plan.
Oud 18-05-2003, 04:55
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-05-2003 @ 18:52:
Snedig MoonIndigo! Heel gevat!
MooD indigo (met een d dus ), thank u very much

Do I spot some sarcasm?

Citaat:
McCaine schreef op 18-05-2003 @ 02:00:
Volgens mij is dit een slecht plan.
Waarom dat?
*ziet het gevaar niet echt*
Oud 18-05-2003, 14:27
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 18-05-2003 @ 05:55:
MooD indigo (met een d dus ), thank u very much

Do I spot some sarcasm?

Pas du tout. Ik vond hem goed. Ik zag hem zelf ook al natuurlijk, en dan is het leuk dat je aangever opgepikt word.
Oud 18-05-2003, 16:51
Verwijderd
he jammer, ik voldoe niet aan de meeting-criteria

Ik had trouwens van donderdag op vrijdag gedroomd dat er zo'n forummeeting kwam Ik ben profeet!
Oud 18-05-2003, 19:35
Menahem
Menahem is offline
Als N00dles komt, kom ik ook
Oud 18-05-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 18-05-2003 @ 20:35:
Als N00dles komt, kom ik ook
Dat doe je erom, je weet dat hij dat niet zou doen. Bang dat Kim en ik gelijk hebben, mietje dattie is
Oud 18-05-2003, 19:52
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 18-05-2003 @ 05:55:
Waarom dat?
*ziet het gevaar niet echt*
Gevaar? Nee. Maar meestal zijn meetings gebaseerd op óf dat mensen elkaar al anderszins kennen (MSN desnoods), óf een gemeenschappelijke interesse. Een meeting waar de mensen als enige overeenkomst hebben dat ze op jongens verliefd worden kan makkelijk nogal awkward worden, denk ik.
Oud 18-05-2003, 21:39
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-05-2003 @ 20:52:
Een meeting waar de mensen als enige overeenkomst hebben dat ze op jongens verliefd worden kan makkelijk nogal awkward worden, denk ik.
Ehm...
Ik voel iets van grote woede opkomen (sorry, zo ben ik nu eenmaal). Er worden al een dik jaar met veel succes door het Comingout.nl Forum meetings in Utrecht georganiseerd waarbij holebi-jongeren bij elkaar komen zonder dat er "vreemde" dingen gebeuren. Die meetings gaan, net zoals bij jullie, om een beetje met elkaar te praten en elkaar te leren kennen. Gewoon een gezellige middag hebben dus.

En OK, toegegeven, ik heb van dit forum niemand op mijn MSN (behalve degenen dan die ik van iets anders ken (feel free to add me, mail me maar voor mijn MSN adres)), dus wat dat betreft zit ik behoorlijk "verkeerd".

Maar dat is niet waarom het gaat. Het gaat gewoon om het feit dat holebi-jongeren een soort "neiging" hebben het "eigen soort" te ontmoeten, steun vinden bij elkaar. Daarom leven organisaties als COC, Pinkeltje, De Kringen, 1 op Tien, Apollo, Outsite en HoBiHe ook! Gewoon elkaar ontmoeten. Dat homo's de neiging hebben met alles wat ze zien sex te hebben ( ), tja, dat staat voor dit soort meetings helemaal los.
*diepe zucht*

*alle woede gevoelens kwijt ben*
Heej, ben dus niet echt boos op je maarrehm, dat "awkward" viel een beetje slecht *diepbloos*.

Of snap ik niet helemaal wat je bedoelt?
Oud 18-05-2003, 21:49
Terrae
Terrae is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 18-05-2003 @ 22:39:
Of snap ik niet helemaal wat je bedoelt? [/B]
Nope MI, ik denk dat bedoeld wordt dat mensen die eigenlijk elkaar totaal niet kennen en geen karaktereigenschappen gemeen hebben maar een geaardheid (waarbij inderdaad veel verschillende mensen kunnen voorkomen) wanneer ze elkaar ontmoeten elkaar wel eens niets te vertellen kunnen hebben of een beetje suf voor zich uit gaan staren.

Vanuit mijn ervaring met comingout.nl lijkt het me geen enkel probleem.... maar goed, misschien is dat hier heel anders. De opkomst is niet zo waanzinnig hoog, eigenlijk zo laag dat ik zou zeggen: ga eens met de comingouters mee, dan ontmoet je elkaar én anderen.

Ik heb geen behoefte om iemand te ontmoeten die een lievelingskleur blauw heeft of ook van salami houdt. Maar met homo- en biseksualiteit ligt het iets gecompliceerder SounD, ik hoop dat je dat begrijpt. Behalve dat het relationeel een essentiele eigenschap is, in tegenstelling tot lievelingskleur e.d., zitten er ook emoties en ervaringen aan vast die je graag met mensen deelt die je begrijpen. En 'wij' willen 'ons' niet afzonderen, maar 'wij' willen wel contact met mensen die 'ons' ... aanvoelen... en soms zijn dit soort meetings dan prettig.

*blub*
ik wil me niet afscheiden, maar het moet soms.

Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 22:36.
Oud 18-05-2003, 22:03
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
Terrae schreef op 18-05-2003 @ 22:49:
Nope MI, ik denk dat bedoeld wordt dat mensen die eigenlijk elkaar totaal niet kennen en geen karaktereigenschappen gemeen hebben maar een geaardheid (waarbij inderdaad veel verschillende mensen kunnen voorkomen) wanneer ze elkaar ontmoeten elkaar wel eens niets te vertellen kunnen hebben of een beetje suf voor zich uit gaan staren.
Mwah dat hoeft toch niet?
Ik bedoel, bij "ons" is het toch ook nooit saai? Ik kende jou helemaal niet verder, behalve je posts op het forum, maar toch kunnen we het vinden, we kunnen met elkaar praten...

Mjah ik zal wel weer te optimistisch zijn over deze zaken.
Oud 19-05-2003, 01:41
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
<Ranty McRant> Of snap ik niet helemaal wat je bedoelt?
Niet echt nee, wat jij verder zegt hoef je mij niet uit te leggen

Maar ik bedoelde met 'awkward' dat je het risico loopt dat het een hele tijd duurt voordat het gesprek echt lekker op gang komt, en dat pijnlijke stiltes en verlegenheid etc. niet te vermijden zijn. Da's alles.
Oud 19-05-2003, 01:43
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Terrae schreef op 18-05-2003 @ 22:49:
Dat ja.
Oud 19-05-2003, 09:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Het gaat gewoon om het feit dat holebi-jongeren een soort "neiging" hebben het "eigen soort" te ontmoeten, steun vinden bij elkaar. Daarom leven organisaties als COC, Pinkeltje, De Kringen, 1 op Tien, Apollo, Outsite en HoBiHe ook! Gewoon elkaar ontmoeten.
Het feit dat holebi (wat een k*t woord!) jongeren een neiging hebben om het eigen soort te ontmoeten? Kweenie waar je dat feit vandaan haalt, maar ik heb die behoefte helemaal niet. Ja, misschien es leuk kletsen met één iemand, maar geen hele reut van mensen. Ik kan met mij hetero-vrienden ook heel goed praten, en met de dames daarvan kan ik lekker kletsen over jongens!

Citaat:
Dat homo's de neiging hebben met alles wat ze zien sex te hebben ( ), tja, dat staat voor dit soort meetings helemaal los.
Hoe bedoel je vooroordelen even bevestigen...Ik zou zeggen, spreek voor jezelf met dit soort uitspraken
Oud 19-05-2003, 10:23
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 19-05-2003 @ 11:13:
Stelletje vuile kontdouwers!, brand in de hel, ZIEKE MENSEN
Homo's moeten opgenomen worden in een inrichting!
Waarom krijg ik het idee dat jij zieker bent dan ik?
Oud 19-05-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 19-05-2003 @ 11:23:
Waarom krijg ik het idee dat jij zieker bent dan ik?
definitely. Wat een bekrompen idioot.
Volgens mij gaat die gast een ban krijgen.
Oud 19-05-2003, 13:15
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 19-05-2003 @ 10:50:
Het feit dat holebi (wat een k*t woord!) jongeren een neiging hebben om het eigen soort te ontmoeten? Kweenie waar je dat feit vandaan haalt, maar ik heb die behoefte helemaal niet.
To quote yourself:
Ik zou zeggen, spreek voor jezelf met dit soort uitspraken

Nee, effe serieus: soms is het ook wel eens leuk wél met een meute holebi-jongeren (vind ik persoonlijk geen k#twoord, heb het liever dan een "meute potten en poten en bisexuelen" ) op "stap" te gaan. Maar goed, iedere gek zijn eigen trek Doet u maar Star Trek
Oud 19-05-2003, 14:14
SounD
SounD is offline
Ik denk dat het grote verschil is dat een CO meeting een meeting is waarbij iedereen van dat forum welkom is.

Dacht niet dat er girls only meetingen waren of alleen bisexuelen mogen komen ofsow..

Op die manier gaat het hier ook met meetings..
het gezamelijke is een forum.. of dat nou Lifestyle of muziek is maakt niet uit.. maar het zijn de mensen die op dat forum posten en iedereen is welkom.

Mensen uitsluiten van een meeting of een meeting houden voor mensen die aan bepaalde eisen voldoen is iets heel anders.
Oud 19-05-2003, 15:34
Terrae
Terrae is offline
We hebben anders wel heteroseksuele forumleden die eigenlijk uitgesloten zijn van de meetings. Niet dat we zo'n 'ban' ooit gebruikt hebben, het is meer een ongeschreven regel.

Got your point though!
Oud 19-05-2003, 18:03
Verwijderd
Pf, ik post eventjes niet in het topic, word ik gelijk zomaar van alle kanten besprongen.

Citaat:
Evito schreef op 17-05-2003 @ 16:56:
Paranoide? Heb ik brede schouders?
*kijkt overtuigend* Jup, wel twee.
Oud 23-05-2003, 01:03
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
SounD schreef op 19-05-2003 @ 15:14:
Ik denk dat het grote verschil is dat een CO meeting een meeting is waarbij iedereen van dat forum welkom is.

Dacht niet dat er girls only meetingen waren of alleen bisexuelen mogen komen ofsow..

Op die manier gaat het hier ook met meetings..
het gezamelijke is een forum.. of dat nou Lifestyle of muziek is maakt niet uit.. maar het zijn de mensen die op dat forum posten en iedereen is welkom.

Mensen uitsluiten van een meeting of een meeting houden voor mensen die aan bepaalde eisen voldoen is iets heel anders.
Tja, een meeting is niet iets wat door scholieren.com gesteund wordt of waar Jon verantwoordelijkheid voor neemt, dus iedereen mag ook eigen regels stellen. De vraag is vooral of dat de gezelligheid ten goede komt.

Citaat:
Paranoide schreef:
Pf, ik post eventjes niet in het topic, word ik gelijk zomaar van alle kanten besprongen.
Nou moet je niet overdrijven he, zo geil zijn we ook weer niet
Oud 25-05-2003, 01:34
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Mwoah, vind ik niet erg nodig, de meeste mensen hier ken ik nauwelijks. Ik zou niet eens weten wie hier allemaal homo zijn.

Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 01:39.
Oud 03-06-2004, 23:23
Savagé
Savagé is offline
Ik wil ook komen!, toe nouhou, heb nog nooit 'n homo gezien (is geen grapje).. mag utt!!!
Oud 04-06-2004, 08:48
Chimera
Chimera is offline
Ja joh, up ff een topic van meer dan een jaar oud.
Oud 04-06-2004, 10:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 08:48 :
Ja joh, up ff een topic van meer dan een jaar oud.
Oud 04-06-2004, 10:16
Nona
Nona is offline

Regels voor berichten