![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Do I spot some sarcasm? ![]() ![]() Citaat:
*ziet het gevaar niet echt*
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik voel iets van grote woede opkomen (sorry, zo ben ik nu eenmaal). Er worden al een dik jaar met veel succes door het Comingout.nl Forum meetings in Utrecht georganiseerd waarbij holebi-jongeren bij elkaar komen zonder dat er "vreemde" dingen gebeuren. Die meetings gaan, net zoals bij jullie, om een beetje met elkaar te praten en elkaar te leren kennen. Gewoon een gezellige middag hebben dus. En OK, toegegeven, ik heb van dit forum niemand op mijn MSN (behalve degenen dan die ik van iets anders ken (feel free to add me, mail me maar voor mijn MSN adres)), dus wat dat betreft zit ik behoorlijk "verkeerd". Maar dat is niet waarom het gaat. Het gaat gewoon om het feit dat holebi-jongeren een soort "neiging" hebben het "eigen soort" te ontmoeten, steun vinden bij elkaar. Daarom leven organisaties als COC, Pinkeltje, De Kringen, 1 op Tien, Apollo, Outsite en HoBiHe ook! Gewoon elkaar ontmoeten. Dat homo's de neiging hebben met alles wat ze zien sex te hebben ( ![]() *diepe zucht* *alle woede gevoelens kwijt ben* Heej, ben dus niet echt boos op je maarrehm, dat "awkward" viel een beetje slecht *diepbloos*. Of snap ik niet helemaal wat je bedoelt? ![]()
||
Citaat:
Vanuit mijn ervaring met comingout.nl lijkt het me geen enkel probleem.... maar goed, misschien is dat hier heel anders. De opkomst is niet zo waanzinnig hoog, eigenlijk zo laag dat ik zou zeggen: ga eens met de comingouters mee, dan ontmoet je elkaar én anderen. Ik heb geen behoefte om iemand te ontmoeten die een lievelingskleur blauw heeft of ook van salami houdt. Maar met homo- en biseksualiteit ligt het iets gecompliceerder SounD, ik hoop dat je dat begrijpt. Behalve dat het relationeel een essentiele eigenschap is, in tegenstelling tot lievelingskleur e.d., zitten er ook emoties en ervaringen aan vast die je graag met mensen deelt die je begrijpen. En 'wij' willen 'ons' niet afzonderen, maar 'wij' willen wel contact met mensen die 'ons' ... aanvoelen... en soms zijn dit soort meetings dan prettig. *blub* ik wil me niet afscheiden, maar het moet soms.
Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 22:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel, bij "ons" is het toch ook nooit saai? Ik kende jou helemaal niet verder, behalve je posts op het forum, maar toch kunnen we het vinden, we kunnen met elkaar praten... Mjah ik zal wel weer te optimistisch zijn over deze zaken.
||
Citaat:
![]() Maar ik bedoelde met 'awkward' dat je het risico loopt dat het een hele tijd duurt voordat het gesprek echt lekker op gang komt, en dat pijnlijke stiltes en verlegenheid etc. niet te vermijden zijn. Da's alles.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zeggen, spreek voor jezelf met dit soort uitspraken ![]() Nee, effe serieus: soms is het ook wel eens leuk wél met een meute holebi-jongeren (vind ik persoonlijk geen k#twoord, heb het liever dan een "meute potten en poten en bisexuelen" ![]() ![]() ![]()
|
Ik denk dat het grote verschil is dat een CO meeting een meeting is waarbij iedereen van dat forum welkom is.
Dacht niet dat er girls only meetingen waren of alleen bisexuelen mogen komen ofsow.. Op die manier gaat het hier ook met meetings.. het gezamelijke is een forum.. of dat nou Lifestyle of muziek is maakt niet uit.. maar het zijn de mensen die op dat forum posten en iedereen is welkom. Mensen uitsluiten van een meeting of een meeting houden voor mensen die aan bepaalde eisen voldoen is iets heel anders.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|