Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 08:27
Verwijderd
pathetic weakling...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 09:17
twiety
twiety is offline
Citaat:
sjek schreef:
pathetic weakling...
Wie? Hoezo? Motivatie?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:34
Verwijderd
Als hij de politiek uit wil stappen bij zes zetels, be my guest. Ik nodig hem ook uit om maar meteen voor een auto te springen, zijn we nog sneller van 'm af, de nep-intellectueel met z'n handige manier van gevoelens van het plebs bespelen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 10:17
twiety
twiety is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als hij de politiek uit wil stappen bij zes zetels, be my guest. Ik nodig hem ook uit om maar meteen voor een auto te springen, zijn we nog sneller van 'm af, de nep-intellectueel met z'n handige manier van gevoelens van het plebs bespelen.
Nare man!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:34
maantje_2
maantje_2 is offline
ik denk dat die man gewoon nu stemmen wil trekken,
ik bedoel ga je nou voor de politiek of om popu te zijn, word dan zanger ofzow (al vraag ik me af of hij kan zingen)
Oud 11-04-2002, 15:08
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
@pie schreef:

klopt, SP heeft nu 5 zetels waarmee ze geen fuck uitvoeren, dus Pim zegt symbolisch: ik wil er minstens 6 maar ok, dat is speculatie..

en inderdaad: groen links laat van zich horen, maar ze KUNNEN niks omdat ze niet in de coalitie zitten. D66 is er de laatste verkiezingen bijna uit medelijden ingelaten (dacht ik toen in 1998, en nu nog steeds ).

Als pim 15 zetels krijgt, dan zit ie in de kamer en kan ie zn bek ook opentrekken zoals rosenmuller nu doet, ook al is ie misschien ook overal tegen.. da's ook bijna het enige wat me aantrekt aan rosenmuller: hij kan zn bek opentrekken. soms alleen op de foute manier
Hm, maar GL kan idd nix doen, dus moeten ze in de komende coalitie zitten
D66 sux echt, vet afwisselige partij, ene x links, de volgende dag opeens weer rechts...

Idd, maar Pim is daar een grotere held in kwa foute manieren
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:10
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

Het gaat juist zo slecht met de NS omdat (iig sinds) ze geprivatiseerd zijn...

En dat was een idee van onze "geliefde" VVD tijdens paars....

Dus hoezo, het komt niet door paars?

*moet dagelijks met de trein*

[ontopic]
Ik zou het nogal gemeen vinden tegenover de mensen die op pimmie zouden stemmen, als hij vervolgens niet in de kamer zou gaan zitten....
Ook al krijgt hij maar 1 zetel (ik hoop het ), dan is het nog kiezersbedrog.
sorry hoor, maar het ging de slechte kant op met de NS, daarom zijn ze juist geprivatiseerd, bovendien waren veel mensen daar voor.
Paars kan er toch nix aan doen dat een stelletje gasten een bedrijf niet normaal kunnen runnen?
Paars heeft er sinds de privatisering nix meer mee te maken, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:11
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
maantje_2 schreef:
ik bedoel ga je nou voor de politiek of om popu te zijn, word dan zanger ofzow (al vraag ik me af of hij kan zingen)
Hij kan misschien in sexfilms gaan spelen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:12
twiety
twiety is offline
Citaat:
maantje_2 schreef:
Daarom is hij lijsttrekker.

ik bedoel ga je nou voor de politiek of om popu te zijn,
Voor de politiek, daarom is hij lijsttrekker. En daarbij is populariteit natuurlijk erg handig om stemmen te trekken.

word dan zanger ofzow (al vraag ik me af of hij kan zingen)
Wat heb je nou aan een zingende politicus?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:16
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Met zanger bedoelt ze dat ie geen politicus meer moet zijn, duh

Stemmen trekken doe je niet door theatraal gedrag

Hij lijkt wel popu te willen worden ipv een politicus, met al die mediageiligheid. Populariteit trek je met normale dingen en niet met ''spelletjes''
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:48
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Hij kan misschien in sexfilms gaan spelen
is ook wel wat................
Oud 11-04-2002, 15:49
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Hij lijkt wel popu te willen worden ipv een politicus, met al die mediageiligheid. Populariteit trek je met normale dingen en niet met ''spelletjes''
eens
Oud 11-04-2002, 15:54
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Ik weet niet wat jij "spelletjes" noemt, maar populair is-ie al. En naar mijn mening door goede standpunten, waarmee paars op z'n plaats wordt gewezen. Sinds wanneer is popu een beroep trouwens en sinds wanneer mag een politicus niet populair zijn? Overigens vind ik de manier van verwoorden (is dat wat jullie met theater en spelletjes bedoelen?) een mooie aankleding van deze standpunten.

Bovendien, iedereen mag politicus worden als hij/zij daar zin in heeft. Als er iemand weg moet dan is het Kok: Halve waarheden (over Pim) in je rol als premier aan je volk vertellen. En daar komt dan nog bovenop dat hij geen verantwoordelijkheid neemt voor de Sebrenica-toestand (landelijk gezien is hij niet alleen medeverantwoordelijk, hij is zelfs de EINDverantwoordelijke).

Als je Pim niet leuk vindt dan stem je niet op 'm. En laat de democratie maar beslissen!!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:56
twiety
twiety is offline
Citaat:
maantje_2 schreef:

is ook wel wat................
Zullen dan wel homofilms worden, ben ik niet zo'n fan van.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:58
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Zullen dan wel homofilms worden, ben ik niet zo'n fan van.
das waar
Oud 11-04-2002, 15:59
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Ik weet niet wat jij "spelletjes" noemt, maar populair is-ie al. En naar mijn mening door goede standpunten, waarmee paars op z'n plaats wordt gewezen. Sinds wanneer is popu een beroep trouwens en sinds wanneer mag een politicus niet populair zijn? Overigens vind ik de manier van verwoorden (is dat wat jullie met theater en spelletjes bedoelen?) een mooie aankleding van deze standpunten.

Bovendien, iedereen mag politicus worden als hij/zij daar zin in heeft. Als er iemand weg moet dan is het Kok: Halve waarheden (over Pim) in je rol als premier aan je volk vertellen. En daar komt dan nog bovenop dat hij geen verantwoordelijkheid neemt voor de Sebrenica-toestand (landelijk gezien is hij niet alleen medeverantwoordelijk, hij is zelfs de EINDverantwoordelijke).

Als je Pim niet leuk vindt dan stem je niet op 'm. En laat de democratie maar beslissen!!!
ja maar ik(en ik denk wij) vind(en) dat hij absurde dingen zegt en een beetje met de media speelt
Oud 11-04-2002, 16:11
twiety
twiety is offline
Citaat:
maantje_2 schreef:

ja maar ik(en ik denk wij) vind(en) dat hij absurde dingen zegt en een beetje met de media speelt
Hij zegt geen absurde dingen. Alleen slechte luisteraars denken dat. Als je z'n boek gelezen hebt, zie je het logisch verband wel. En misschien lukt het Pim ook nog wel om jullie te bekeren voor 15 mei. Of niet natuurlijk. Noem 's wat absurds dan, als je dit denkt ben ik daar wel nieuwsgierig naar.

En de media wordt misschien bespeeld, maar dan omdat ze met zich laten spelen. Verder mag je me 's vertellen wat je hier nou eigenlijk mee bedoelt, want ook dit is nogal vaag.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:28
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
twiety schreef:
*zip*
ik ken jullie
hoe hard je ook onderuitschopt
uiteindelijk word er op hem gestemd omdat ie zo anders is
d'r zijn verder geen redenen voor

wist je trouwens dat als ik hetzelfde over God zou zeggen ik een fundamentalist was en niet meer serieus werd genomen??
miss is dat een idee voor je, hoe je overkomt
Oud 11-04-2002, 16:36
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Hij zegt geen absurde dingen. Alleen slechte luisteraars denken dat. Als je z'n boek gelezen hebt, zie je het logisch verband wel. En misschien lukt het Pim ook nog wel om jullie te bekeren voor 15 mei. Of niet natuurlijk. Noem 's wat absurds dan, als je dit denkt ben ik daar wel nieuwsgierig naar.

En de media wordt misschien bespeeld, maar dan omdat ze met zich laten spelen. Verder mag je me 's vertellen wat je hier nou eigenlijk mee bedoelt, want ook dit is nogal vaag.
mest in flats
alle containers in rdam controleren
geen extra uitgaven doen

in slechte tijden moet je als overheid juist investeren!
want als je niet investeert= meer werkloosheid=meer uitkeringen= meeruitgaven overheid= minder belastingontvangsten overheid= overheid nog meer in problemen=spiraal naar beneden

terwijl

als je investeert= in bijv. bouw van een dam= werkgelegenheid=minder uitkeringen= meer belastingontvangsten= nog meer werkgelegenheid bij de staalbedrijven bijv.= werkg. bij de vervoersbedrijven= dat alles= meer ontvangsten voor overheid= langzame spiraal naar boven

zo
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:40
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:

theatraal, kinderachtig, slijmerig kindgedrag zijn oa spelletjes.
populair IS IE GEWORDEN door SPELLETJES, want de laatste tijd komt hij niet meer zo veel op TV en ziedaar, zijn populariteit daalt met ruim 1/3e
dus het gaat tegenwoordig zo he? dan kunnen we over 4 jaar weer ff alle fouten van de coalitie naar voren brengen door iemand, nou dan wordt diegene ook weer populair, leuke bezigheid zou ik zeggen.

juist ja, hij maakt weer wat fouten dus moet hij weg? over 4 jaar zullen er weer mensen zijn die zeggen: kijk dat is fout gegaan, hij moet weg doe toch niet zo kinderachtig zeg.
die halve waarheden zorgt ie zelf voor en ga me niet vertellen dat hij objectief over de rest van de politiek praat!
verantwoordelijk als premier van een land neem je niet binnen een dag of 2, damn, als t zo ging waren we wel snel klaar met de politiek.

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:43
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

D66 sux echt, vet afwisselige partij, ene x links, de volgende dag opeens weer rechts...
moet je dan perse links of rechts kiezen? Ik mag het juist zo dat ze er ongeveer tussenin hangen (meer links dan rechts imho)
Oud 11-04-2002, 16:44
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
autodropje schreef:

moet je dan perse links of rechts kiezen? Ik mag het juist zo dat ze er ongeveer tussenin hangen (meer links dan rechts imho)
nope, dat bedoelde ik niet
ik bedoelde dat ze over een bepaald onderwerp de ene x links doen en de andere x rechts, je kunt niet zien aan D66, hoe ze kwa onderwerpen er tegenover staan, namelijk: rechts of links
daarom kan je niet inschatten hoe ze zouden reageren op iets en dat is irritant

idd, wel meer links dan rechts, maar t is echt niet te voorspellen zoals ik al zei..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:47
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

Het gaat juist zo slecht met de NS omdat (iig sinds) ze geprivatiseerd zijn...

En dat was een idee van onze "geliefde" VVD tijdens paars....

Dus hoezo, het komt niet door paars?

*moet dagelijks met de trein*
Kzou es wat beter lezen als ik jou was

Jij geeft nou paars de schuld van dat het slecht gaat met de ns??? De ns moet leren voor zichzelf te zorgen. Bovendien ging het er niet om dat het door paars kwam, maar dat het de verantwoordelijkheid van paars niet was, juist omdat het geprivatiseerd is.
Oud 11-04-2002, 16:49
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
autodropje schreef:

Kzou es wat beter lezen als ik jou was

Jij geeft nou paars de schuld van dat het slecht gaat met de ns??? De ns moet leren voor zichzelf te zorgen. Bovendien ging het er niet om dat het door paars kwam, maar dat het de verantwoordelijkheid van paars niet was, juist omdat het geprivatiseerd is.

dat had ik al gezegd

Citaat:
Dutchy15 schreef:

sorry hoor, maar het ging de slechte kant op met de NS, daarom zijn ze juist geprivatiseerd, bovendien waren veel mensen daar voor.
Paars kan er toch nix aan doen dat een stelletje gasten een bedrijf niet normaal kunnen runnen?
Paars heeft er sinds de privatisering nix meer mee te maken, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:09
Verwijderd
Dat heeft hij niet gezegt, Dat kwam omdat een of andere journalist steeds vroeg gaat u met 4 zetels niet de Kamer in? en met 5 en met 2 en met 3,... en om ervan af te zijn zei hij 6. Maar hij gaat gewoon de Kamer in. Dat zei hij bij voor de kiezen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:12
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Dat heeft hij niet gezegt, Dat kwam omdat een of andere journalist steeds vroeg gaat u met 4 zetels niet de Kamer in? en met 5 en met 2 en met 3,... en om ervan af te zijn zei hij 6. Maar hij gaat gewoon de Kamer in. Dat zei hij bij voor de kiezen.

bij voor de kiezen

je kan toch van mening veranderen

mag een journalist dat niet vragen dan

waarom zou hij iets zeggenwattie niet meent dan bedrieg je
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:14
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
dat had ik al gezegd
had ik wel gezien hoor kwilde er alleen nog iets aan toevoegen dus had ik het nog maar een keer gequoot.
Oud 11-04-2002, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Dutchy15 schreef:

bij voor de kiezen

je kan toch van mening veranderen

mag een journalist dat niet vragen dan

waarom zou hij iets zeggenwattie niet meent dan bedrieg je
Ja zo heeft zo programma iets van voor de kiezen.

Hoezo van mening veranderen, lijkt me erg moeilijk bij Pim

Een journalist mg dat vragen, maar zou jij er niet een beetje gek van worden als iemand tig keer aan jou dezelfde vraag stelt? Hij zei het dus om van het gezeur af te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:32
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Ja zo heeft zo programma iets van voor de kiezen.

Hoezo van mening veranderen, lijkt me erg moeilijk bij Pim

Een journalist mg dat vragen, maar zou jij er niet een beetje gek van worden als iemand tig keer aan jou dezelfde vraag stelt? Hij zei het dus om van het gezeur af te zijn.

nou, als je in de kamer staat en ze stellen je vragen moet je ook niet zomaar wat lullen, das nou niet bepaald handig.
je moet tegen kritiek kunnen en tegen vragen van de pers, je gebruikt ze zelf ook dus je moet zelf ook wel wat kunnen hebben, anders kan je echt beter niet de politiek ingaan
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Dutchy15 schreef:

nou, als je in de kamer staat en ze stellen je vragen moet je ook niet zomaar wat lullen, das nou niet bepaald handig.
je moet tegen kritiek kunnen en tegen vragen van de pers, je gebruikt ze zelf ook dus je moet zelf ook wel wat kunnen hebben, anders kan je echt beter niet de politiek ingaan
Er is geen enkele vorm van kritiek, alleen irritatie, in de kamer stellen ze je toch ook niet 5x dezelfde vraag?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

in de kamer stellen ze je toch ook niet 5x dezelfde vraag?
kijk es DenHaag Vandaag
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 15:15
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
twiety schreef:

Noem 's wat absurds dan, als je dit denkt ben ik daar wel nieuwsgierig naar.
dat hij artikel 1 van de grondwet wil verwijderen
Oud 12-04-2002, 15:16
@pie
@pie is offline
Citaat:
maantje_2 schreef:

dat hij artikel 1 van de grondwet wil verwijderen
*zoooow inkopper*

je vergeet de rest van de zin waarin ie dat zegt te quoten
Oud 15-04-2002, 14:45
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
NN schreef:
Nu maar hopen dat Nederland genoeg slimme mensen heeft die niet op hem gaan stemmen.
en nou de andere kant van de eeehhm muntje-van-10-eurocent.
Hij geeft de problemen aan (maar lost ze idd niet op).En door hem zien we wat fout is en dan izjn we backtoreality want het leven gaat niet over musea hier en bootje daar.
Geef toe de economie van Nederland zuigt en we lopen vol met vluchtelinge(IK BEN GEEN RACIST ik heb nix tegen vluchtelinge) maarHij doet dingen fout maar niet iedereen is perfect.Er moeten juist mensen op hem stemmen.

BTW als jullie em quote delete de rest maar: BLAAAAAT
alvast bedankt
Oud 15-04-2002, 15:14
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Anymalz schreef:
Er moeten juist mensen op hem stemmen.
waarom?
Oud 15-04-2002, 15:16
PFP
PFP is offline
Citaat:
Joostje schreef:

waarom?
Omdat het gewoon een goede man is!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:25
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

Omdat het gewoon een goede man is!

Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:31
PFP
PFP is offline
Er word gedaan of Pim Foruyn stemmers niet weten wat ze doen! Echt belachelijk vooral NN

Als het geen GL is dan is het altijd al fout hier!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:32
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

Als het geen GL is dan is het altijd al fout hier!

Zulke domme uitspraken heb ik dus nog nooit gehoord
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:33
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
Anymalz schreef:
en nou de andere kant van de eeehhm muntje-van-10-eurocent.
Hij geeft de problemen aan (maar lost ze idd niet op).En door hem zien we wat fout is en dan izjn we backtoreality want het leven gaat niet over musea hier en bootje daar.
Geef toe de economie van Nederland zuigt en we lopen vol met vluchtelinge(IK BEN GEEN RACIST ik heb nix tegen vluchtelinge) maarHij doet dingen fout maar niet iedereen is perfect.Er moeten juist mensen op hem stemmen.

BTW als jullie em quote delete de rest maar: BLAAAAAT
alvast bedankt
nee hij lost ze idd niet op en dat vind ik zo k*t, ik bedoel, ik kan zelf ook wel aangeven wat fout is....
Oud 15-04-2002, 15:34
PFP
PFP is offline
En dan nog iets: kan iemand tegen dutchy15 zeggen: dat hij kan zeggen wat hij wil maar dat ik er toch niet op in ga???? Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:37
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
PFP schreef:
En dan nog iets: kan iemand tegen dutchy15 zeggen: dat hij kan zeggen wat hij wil maar dat ik er toch niet op in ga???? Alvast bedankt
hoezo nie
Oud 15-04-2002, 15:40
PFP
PFP is offline
Citaat:
maantje_2 schreef:

hoezo nie
Lees de ander 10 topics maar. Hij heeft iets tegen mij en daar valt dus niet mee te praten.

Wil jij het tegen hem zeggen

Nu weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:45
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:
Waarom zeg je t niet zelf

Hoeft ook niet, gelukkig, ik ga wel op jou in, dus zie maar wat je doet ofzo

OMG, wou jij nu beweren dat jij nix tegen mij hebt, hahaha
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:45
maantje_2
maantje_2 is offline
Citaat:
PFP schreef:

Lees de ander 10 topics maar. Hij heeft iets tegen mij en daar valt dus niet mee te praten.

Wil jij het tegen hem zeggen

Nu weer ontopic
nee k ga nie tussen jullie inzitten, dat vind ik niet fer
Oud 15-04-2002, 15:46
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
maantje_2 schreef:

nee k ga nie tussen jullie inzitten, dat vind ik niet fer

moet je niet doen ook..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:46
PFP
PFP is offline
Ok, waar ging de topic over??? oh ja dat Pim Fortuyn zo'n goede man is
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:47
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:
Ok, waar ging de topic over??? oh ja dat Pim Fortuyn zo'n goede man is

hahaha lol

Ik moet zeggen: je bent wel ontopic bezig hoor
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:50
PFP
PFP is offline
Heeft hier iemand trouwens al zijn hele boek gelezen???
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:03
maantje_2
maantje_2 is offline
nope
Reageren

Regels voor berichten