Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Paars kan er toch nix aan doen dat een stelletje gasten een bedrijf niet normaal kunnen runnen? Paars heeft er sinds de privatisering nix meer mee te maken, gelukkig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met zanger bedoelt ze dat ie geen politicus meer moet zijn, duh ![]() ![]() Stemmen trekken doe je niet door theatraal gedrag Hij lijkt wel popu te willen worden ipv een politicus, met al die mediageiligheid. Populariteit trek je met normale dingen en niet met ''spelletjes'' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Bovendien, iedereen mag politicus worden als hij/zij daar zin in heeft. Als er iemand weg moet dan is het Kok: Halve waarheden (over Pim) in je rol als premier aan je volk vertellen. En daar komt dan nog bovenop dat hij geen verantwoordelijkheid neemt voor de Sebrenica-toestand (landelijk gezien is hij niet alleen medeverantwoordelijk, hij is zelfs de EINDverantwoordelijke). Als je Pim niet leuk vindt dan stem je niet op 'm. En laat de democratie maar beslissen!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En de media wordt misschien bespeeld, maar dan omdat ze met zich laten spelen. Verder mag je me 's vertellen wat je hier nou eigenlijk mee bedoelt, want ook dit is nogal vaag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe hard je ook onderuitschopt uiteindelijk word er op hem gestemd omdat ie zo anders is d'r zijn verder geen redenen voor wist je trouwens dat als ik hetzelfde over God zou zeggen ik een fundamentalist was en niet meer serieus werd genomen?? miss is dat een idee voor je, hoe je overkomt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() alle containers in rdam controleren ![]() geen extra uitgaven doen ![]() in slechte tijden moet je als overheid juist investeren! want als je niet investeert= meer werkloosheid=meer uitkeringen= meeruitgaven overheid= minder belastingontvangsten overheid= overheid nog meer in problemen=spiraal naar beneden terwijl als je investeert= in bijv. bouw van een dam= werkgelegenheid=minder uitkeringen= meer belastingontvangsten= nog meer werkgelegenheid bij de staalbedrijven bijv.= werkg. bij de vervoersbedrijven= dat alles= meer ontvangsten voor overheid= langzame spiraal naar boven zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
populair IS IE GEWORDEN door SPELLETJES, want de laatste tijd komt hij niet meer zo veel op TV en ziedaar, zijn populariteit daalt met ruim 1/3e dus het gaat tegenwoordig zo he? dan kunnen we over 4 jaar weer ff alle fouten van de coalitie naar voren brengen door iemand, nou dan wordt diegene ook weer populair, leuke bezigheid zou ik zeggen. juist ja, hij maakt weer wat fouten dus moet hij weg? over 4 jaar zullen er weer mensen zijn die zeggen: kijk dat is fout gegaan, hij moet weg ![]() die halve waarheden zorgt ie zelf voor en ga me niet vertellen dat hij objectief over de rest van de politiek praat! verantwoordelijk als premier van een land neem je niet binnen een dag of 2, damn, als t zo ging waren we wel snel klaar met de politiek. Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 16:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik bedoelde dat ze over een bepaald onderwerp de ene x links doen en de andere x rechts, je kunt niet zien aan D66, hoe ze kwa onderwerpen er tegenover staan, namelijk: rechts of links daarom kan je niet inschatten hoe ze zouden reageren op iets en dat is irritant ![]() idd, wel meer links dan rechts, maar t is echt niet te voorspellen zoals ik al zei.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij geeft nou paars de schuld van dat het slecht gaat met de ns??? De ns moet leren voor zichzelf te zorgen. Bovendien ging het er niet om dat het door paars kwam, maar dat het de verantwoordelijkheid van paars niet was, juist omdat het geprivatiseerd is.
|||
![]() |
Citaat:
dat had ik al gezegd ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bij voor de kiezen ![]() je kan toch van mening veranderen ![]() mag een journalist dat niet vragen dan ![]() waarom zou hij iets zeggenwattie niet meent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoezo van mening veranderen, lijkt me erg moeilijk bij Pim Een journalist mg dat vragen, maar zou jij er niet een beetje gek van worden als iemand tig keer aan jou dezelfde vraag stelt? Hij zei het dus om van het gezeur af te zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou, als je in de kamer staat en ze stellen je vragen moet je ook niet zomaar wat lullen, das nou niet bepaald handig. je moet tegen kritiek kunnen en tegen vragen van de pers, je gebruikt ze zelf ook dus je moet zelf ook wel wat kunnen hebben, anders kan je echt beter niet de politiek ingaan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij geeft de problemen aan (maar lost ze idd niet op).En door hem zien we wat fout is en dan izjn we backtoreality want het leven gaat niet over musea hier en bootje daar. Geef toe de economie van Nederland zuigt en we lopen vol met vluchtelinge(IK BEN GEEN RACIST ik heb nix tegen vluchtelinge) maarHij doet dingen fout maar niet iedereen is perfect.Er moeten juist mensen op hem stemmen. BTW als jullie em quote delete de rest maar: BLAAAAAT alvast bedankt
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoeft ook niet, gelukkig, ik ga wel op jou in, dus zie maar wat je doet ofzo OMG, wou jij nu beweren dat jij nix tegen mij hebt, hahaha |
![]() |
|
|