Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 15:34
Thomas
Thomas is offline
Deze hele discussie is al eens eerder gedaan en toen was de terechte conclusie dat RSManiak en tsx gewoon ongelijk hadden. Jullie hebben nl een ontzettend verkeerd beeld van de werkelijkheid.

Het is nl niet scooters versus auto's maar die twee kunnen gewoon normaal, fatsoenlijk naast elkaar bestaan. Als je hier zegt dat dit niet zo is dan maak je jezelf gewoon echt belachelijk en dan bewijs je eens temeer dat je niet eens verstandig genoeg bent om scooter en/of brommer te mogen rijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2003, 15:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 16:34:
Deze hele discussie is al eens eerder gedaan en toen was de terechte conclusie dat RSManiak en tsx gewoon ongelijk hadden. Jullie hebben nl een ontzettend verkeerd beeld van de werkelijkheid.

Het is nl niet scooters versus auto's maar die twee kunnen gewoon normaal, fatsoenlijk naast elkaar bestaan. Als je hier zegt dat dit niet zo is dan maak je jezelf gewoon echt belachelijk en dan bewijs je eens temeer dat je niet eens verstandig genoeg bent om scooter en/of brommer te mogen rijden.
En met deze wijze woorden is voor mij de discussie ten einde
Oud 17-05-2003, 15:47
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 17-05-2003 @ 16:19:
Ja ze DIENEN er rekening mee te houden. Maar ongeveer 70% heeft daar schijt aan. Ze snijden je af rijden keihard en dan moet jij 30 gaan rijden. Mooi niet ik wil gewoon met het verkeer meestromen. En volgens mij heb jij nooit scooter/brommer gerijden, want je lult flink uit je nek. Theorie is niet hetzelfde als pratijk.
helemaal mee eens. Iedereen die brommer/scooter/schakel whatever heeft gereden, weet dat automobilisten de asociaalste weggebruikers zijn. Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik rakelings ben afgesneden of dat men mij over het hoofd ziet bij een zijstraat. Gelukkig kan ik goed anticiperen anders lag ik nu in het ziekenhuis.
en het is belachelijk dat brommer 30 op de weg moeten terwijl er andere voertuigen met 20km/h harder langs je rijden. Het is al moeilijk om evenwicht te houden met 30km.h en dan komt er nog bij dat meeste automobilisten zich niet aan de maximum snelheid houden. Lekker veilig, brommers moeten ook een maximum snelheid van 50 krijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:40
tsx
tsx is offline
Citaat:
Volgens mij heb jij nog nooit op een brommer/scooter/spartametje gereden ofwel?
Oud 17-05-2003, 16:42
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 17:40:
Volgens mij heb jij nog nooit op een brommer/scooter/spartametje gereden ofwel?
Ik heb 2 jaar lang op een normale brommer gereden die hoogstens 60 kon halen. Tevens heb ik zeer regelmatig op oldtimer Puch´s gereden, enja: daarmee moet je schakelen.

Dus ik heb behoorlijk wat ervaring.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 14:45:
Ja maar autos houden zich ook niet aan de snelheid

Meestal wel, vooral in de bebouwde kom.

Maar ik zie vaker scooters die langs auto's rossen of harder gaan dan een auto die dat doet...

Bovendien als een paar mensjes zich niet aan de snleheid houden hoef ji jdat toch ook niet meteen te doen ??
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:47
Upke
Upke is offline
Okee okee tortelduifjes van me, maar nou heb ik nog een vraag, ik ben gisteren geflitst door een (kut)flitspaal. Dus ik krijg een boete, maar ik hoor van mijn baas dat het niet voor bromfietsen geld? Dat is hopelijk ook zo??
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:52
tsx
tsx is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 17:42:
Ik heb 2 jaar lang op een normale brommer gereden die hoogstens 60 kon halen. Tevens heb ik zeer regelmatig op oldtimer Puch´s gereden, enja: daarmee moet je schakelen.

Dus ik heb behoorlijk wat ervaring.
Dan weet je vast ook wel hoe kut het is om de hele tijd 30 te blijven rijden terwijl autos met 50 langs je rijden
Oud 17-05-2003, 16:53
tsx
tsx is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 17-05-2003 @ 17:47:
Okee okee tortelduifjes van me, maar nou heb ik nog een vraag, ik ben gisteren geflitst door een (kut)flitspaal. Dus ik krijg een boete, maar ik hoor van mijn baas dat het niet voor bromfietsen geld? Dat is hopelijk ook zo??
http://forum.scholieren.com/showthre...light=geflitst
Oud 17-05-2003, 17:19
Shock
Shock is offline
Citaat:

Tuurlijk heb je onder automobilisten asociale weggebruikers, maar die heb je onder de bromfietsers en de fietsers dus gewoon ook. En ja, als je jezelf asociaal opstelt, kun je ook wel eens een snijpoging terugverwachten...

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:21
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 17:52:
Dan weet je vast ook wel hoe kut het is om de hele tijd 30 te blijven rijden terwijl autos met 50 langs je rijden
Wat is nu eigenlijk je probleem? Zolang ze langs je, dus niet op je achterspatbord rijden is het toch goed?
Oud 17-05-2003, 17:24
tsx
tsx is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-05-2003 @ 18:21:
Wat is nu eigenlijk je probleem? Zolang ze langs je, dus niet op je achterspatbord rijden is het toch goed?
Nee wnat dat is irritant. Kijk als jij op je fietsje rijd en je word in gehaald door een oud omaatje dan dnek je toch ook bij jezelf hier klopt iets niet. Of ligt dat aan mij??
Oud 17-05-2003, 17:30
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 18:24:
Nee wnat dat is irritant. Kijk als jij op je fietsje rijd en je word in gehaald door een oud omaatje dan dnek je toch ook bij jezelf hier klopt iets niet. Of ligt dat aan mij??
als die oma een betere conditie of een sneller vervoermiddel heeft, najah, laat haar lekker gaan
dus het geeft je een minderwaardigheidscomplex dat een auto harder mag dan jouw tsx, en om dat op te heffen ga je maar te hard rijden?
Oud 17-05-2003, 17:51
tsx
tsx is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-05-2003 @ 18:30:
als die oma een betere conditie of een sneller vervoermiddel heeft, najah, laat haar lekker gaan
dus het geeft je een minderwaardigheidscomplex dat een auto harder mag dan jouw tsx, en om dat op te heffen ga je maar te hard rijden?
Ja. En het is zowieso irritand om 30 te rijden want ik rij TSX om hard te rijden omdat dat strak is en ik wil ook snel op plaats van bestemming zijn. Waarom zou ik anders eenTSX kopen en niet gewoon een snorfiets?
Oud 17-05-2003, 17:51
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 17-05-2003 @ 17:44:
Meestal wel, vooral in de bebouwde kom.

Maar ik zie vaker scooters die langs auto's rossen of harder gaan dan een auto die dat doet...

Bovendien als een paar mensjes zich niet aan de snleheid houden hoef ji jdat toch ook niet meteen te doen ??
autos halen elkaar toch ook in, dus wat wil je daarmee zeggen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:53
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 18:51:
Ja. En het is zowieso irritand om 30 te rijden want ik rij TSX om hard te rijden omdat dat strak is en ik wil ook snel op plaats van bestemming zijn. Waarom zou ik anders eenTSX kopen en niet gewoon een snorfiets?
Binnen de bebouwde kom mag je toch niet harder dan 50, toch? Dan kan je hoogstens een TSX hebben gekocht omdat je sneller naar die 50 toe wilt trekken, maar harder dan 50 mag je gewoonweg nooit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 17:54
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 18:51:
of het nu irritant is of niet, het zijn gewoon de regels, of je nu tsx rijdt of puch maxi. als je sneller wilt zijn moet je nog even wachten op je rijbewijs of het ov nemen.
Oud 17-05-2003, 17:55
Shock
Shock is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 18:53:
Binnen de bebouwde kom mag je toch niet harder dan 50, toch? Dan kan je hoogstens een TSX hebben gekocht omdat je sneller naar die 50 toe wilt trekken, maar harder dan 50 mag je gewoonweg nooit.
binnen de beb. kom 30, erbuiten 40
Oud 17-05-2003, 17:57
tsx
tsx is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 18:53:
Ja nou ja als je naar Amsterdam wilt-vanaf Assen in mijn geval- kan je tenminste fantsoenlijk over de snelweg. En als er TT is kan je tenminste proberen wat motoren uit te dagen en vervolgens toch uitgelachen te worden maarja als je dat met je snorfiets doet dan rijden ze niet eens tegen je.
Oud 17-05-2003, 17:58
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-05-2003 @ 18:55:
binnen de beb. kom 30, erbuiten 40
Ohh, dan moet dat veranderd zijn, want toen ik mijn theoriecerficaat had gehaald was het nog 40 km/u binnen de bebouwde kom en 50 km/u daarbuiten.

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 18:07.
Met citaat reageren
tsx
tsx is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-05-2003 @ 18:54:
of het nu irritant is of niet, het zijn gewoon de regels, of je nu tsx rijdt of puch maxi. als je sneller wilt zijn moet je nog even wachten op je rijbewijs of het ov nemen.
Ja maarja officieel mag je ook niet op de stoep fietsen en ik ken niemand die dat niet doet.
BBEM
BBEM is offline
automobilisten zijn niet algemeen asociaal maar wel tegen scooters aangezien het sterietyp scooterrijder zich ook vaak niet aan de regels houd en flink iiriant bij je gaat bumperkleven.
Oud 17-05-2003, 17:59
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 18:57:
Ja nou ja als je naar Amsterdam wilt-vanaf Assen in mijn geval- kan je tenminste fantsoenlijk over de snelweg. En als er TT is kan je tenminste proberen wat motoren uit te dagen en vervolgens toch uitgelachen te worden maarja als je dat met je snorfiets doet dan rijden ze niet eens tegen je.
Rijd jij echt met je brommer op de snelweg?

Als dat echt zo is dan hou ik er al overop, mijn standpunt moge duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:00
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
BBEM schreef op 17-05-2003 @ 18:58:
automobilisten zijn niet algemeen asociaal maar wel tegen scooters aangezien het sterietyp scooterrijder zich ook vaak niet aan de regels houd en flink iiriant bij je gaat bumperkleven.
De gemiddelde scooterrijder is 16 jaar oud.
De gemiddelde automobilist is 18 of ouder.

Trek daar je conclusie eens uit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:01
tsx
tsx is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 18:59:
Rijd jij echt met je brommer op de snelweg?

Als dat echt zo is dan hou ik er al overop, mijn standpunt moge duidelijk zijn.
Ja tuurlijk is dat zo vreemd dan? Iedereen die harder kan dan 120 doet dat toch?
Oud 17-05-2003, 18:01
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 18:58:
Ja maarja officieel mag je ook niet op de stoep fietsen en ik ken niemand die dat niet doet.
wat maakt het uit dat een ander het doet? als jij niet voor jezelf kunt zeggen dat jij het dan liever niet doet vind ik je wel erg labiel...
Oud 17-05-2003, 18:02
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 19:01:
Ja tuurlijk is dat zo vreemd dan? Iedereen die harder kan dan 120 doet dat toch?
Zooo ontzettend onverantwoordelijk.

Waarom wacht je niet gewoon tot je 18 bent; dan kan je een motorrijbewijs halen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:03
tsx
tsx is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-05-2003 @ 19:01:
wat maakt het uit dat een ander het doet? als jij niet voor jezelf kunt zeggen dat jij het dan liever niet doet vind ik je wel erg labiel...
Nee maar waarom zou je je aan de regels houden terwijl je er niks mee bereikt en aan vele andere regels houd ook niet iedereen zich ik zie het punt niet als motoren dat zijn gewoon dezelfde voertuigen op een weg 50 mogen rijden kan ik dat toch ook gewoon of niet even (on)veilig met een brommer/scooter heb je zelfs een kortere remweg
Oud 17-05-2003, 18:04
Shock
Shock is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 18:58:
Ohh, dan moet dat veranderd zijn, want toen ik mijn theoriecerficaat had gehaald was net nog 40 km/u binnen de bebouwde kom en 50 km/u daarbuiten.
ah, apart
k heb nog nooit gehoord dat je met zo'n ding 50 mocht, de constructiesnelheid van m'n oude puch was 45 en harder ging ie dus ook echt niet
Oud 17-05-2003, 18:05
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 19:01:
nee, jij bent echt het type brommer rijder dat andere een slechte naam bezorgd.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:06
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 18:24:
Ligt het aan mij of is het ook de bedoeling dat een auto harder kán dan een brommer?

Het is lullig als een omaatje je voorbij rijdt, maar die behoren gewoon ook niet harder te rijden.. Lang leve het verwachtingspatroon

En volgens mij wil je gewoon dood als je met je brommer op de snelweg gaat rijden
Oud 17-05-2003, 18:07
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 19:03:
Nee maar waarom zou je je aan de regels houden terwijl je er niks mee bereikt en aan vele andere regels houd ook niet iedereen zich ik zie het punt niet als motoren dat zijn gewoon dezelfde voertuigen op een weg 50 mogen rijden kan ik dat toch ook gewoon of niet even (on)veilig met een brommer/scooter heb je zelfs een kortere remweg
het ontbreekt jou dus duidelijk aan inzicht en verantwoordelijkheidsgevoel...
Oud 17-05-2003, 18:08
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 19:03:
gozer, motorrijders hebben een cursus af moeten leggen voor hun rijbewijs. Dus hebben ze al ervaring als ze de weg op gaan. Brommerrijders hebben alleen een paar regels uit een boek moeten leren.
Zie jij het verschil?
Met citaat reageren
Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-05-2003 @ 19:06:
En volgens mij wil je gewoon dood als je met je brommer op de snelweg gaat rijden
zou je ermee zitten?
tsx
tsx is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-05-2003 @ 19:06:
Ligt het aan mij of is het ook de bedoeling dat een auto harder kán dan een brommer?

Dat ligt aan jou ja.

En wat is er mis mee dan als ik toch ook gewoon 120 rij dan is er niks aan de hand
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-05-2003 @ 19:04:
ah, apart
k heb nog nooit gehoord dat je met zo'n ding 50 mocht, de constructiesnelheid van m'n oude puch was 45 en harder ging ie dus ook echt niet
Ik heb eens heel even gekeken; ik heb mijn certificaat gehaald in augustus 2000. Ik weet heel zeker dan je toen gewoon 50 mocht rijden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:09
tsx
tsx is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-05-2003 @ 19:08:
gozer, motorrijders hebben een cursus af moeten leggen voor hun rijbewijs. Dus hebben ze al ervaring als ze de weg op gaan. Brommerrijders hebben alleen een paar regels uit een boek moeten leren.
Zie jij het verschil?
Nee
Oud 17-05-2003, 18:10
Shock
Shock is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 19:08:
Ik heb eens heel even gekeken; ik heb mijn certificaat gehaald in augustus 2000. Ik weet heel zeker dan je toen gewoon 50 mocht rijden.
dat van mij is een jaar jonger, 6 augustus als ik het goed heb
Oud 17-05-2003, 18:11
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 17-05-2003 @ 19:08:
zou je ermee zitten?
Zolang ik hem niet uit het asfalt hoeft te pulken met een scherp voorwerp zal het me idd niets schelen

En het verrot mij niet dat je 120 rijdt hoor txdinges... Ik ga wel netjes voor je aan de kant en ik zwaai nog wel eventjes als ik je later ingeladen zie worden door het ambulancepersoneel.. Ghehe.. Eigen schuld, HELE dikke bult...
Oud 17-05-2003, 18:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 19:09:
Nee.
Jij bent echt koppig he?

Waarschijnlijk ben jij zo iemand die het niet goedschiks wil leren, maar die er wel op de kwaadschikse manier achter zal komen. Ik hoop voor jou (en voor andere) dat er nooit iets zal gebeuren. let wel: je bent verschrikkelijk strafbaar als je een foutje maakt.

Doe aub voorzichtig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:14
CrazY G
CrazY G is offline
tsx is gewoon zo een gozertje die wel weet wat hij fout doet, maar gewoon niet wil toegeven.
met zulke mensen valt niet te discusieren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:14
Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-05-2003 @ 19:11:
Zolang ik hem niet uit het asfalt hoeft te pulken met een scherp voorwerp zal het me idd niets schelen

En het verrot mij niet dat je 120 rijdt hoor txdinges... Ik ga wel netjes voor je aan de kant en ik zwaai nog wel eventjes als ik je later ingeladen zie worden door het ambulancepersoneel.. Ghehe.. Eigen schuld, HELE dikke bult...
idd.. een vangrail of betonnen paal ofzo houdt er geen trauma's aan over, dus tsxje, blijf een beetje uit de buurt van andere weggebruikers zodat je alleen zelf de lul bent als het fout gaat
Oud 17-05-2003, 18:15
tsx
tsx is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 19:11:
Jij bent echt koppig he?

Waarschijnlijk ben jij zo iemand die het niet goedschiks wil leren, maar die er wel op de kwaadschikse manier achter zal komen. Ik hoop voor jou (en voor andere) dat er nooit iets zal gebeuren. let wel: je bent verschrikkelijk strafbaar als je een foutje maakt.

Doe aub voorzichtig.
Over 2 jaar ik heb net mijn motorrijbewijs gehaald -terwijl de instructeur zich verbaasd over het feit dat ik zo goed hard kan rijden- nooit 1 krasje gemaakt dan zal ik aan jullie denken.
Oud 17-05-2003, 18:21
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 19:15:
Over 2 jaar ik heb net mijn motorrijbewijs gehaald -terwijl de instructeur zich verbaasd over het feit dat ik zo goed hard kan rijden- nooit 1 krasje gemaakt dan zal ik aan jullie denken.
Ik zeg alleen dat je moet opletten, niet alleen voor jezelf maar zeker ook voor anderen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
tsx schreef op 17-05-2003 @ 19:15:
Hemeltje, nu moet ik me schamen zeker..

Kheb namelijk wel een kras op mijn scooter

maar ja die kutpoort staat gewoon op een totaal verkeerde plek vergeleken met de schuur deur )

Schadeloos zijn wil niet zeggen dat je netjes rijdt of geen ongelukken veroorzaakt..

En Shock--> ik ging ook van het gunstigste geval uit
Oud 17-05-2003, 18:50
Verwijderd
Tsx, ik geloof d'r echt geen fuck van dat je over de snelweg rijd...

Maar if so, hoe retarded kun je zijn..

Idioot.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:33
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-05-2003 @ 16:24:
Of ze kunnen niet schakelen omdat ze een scooter kopen

Ik zie het nut niet van schakelen als het ook automatisch kan..

*nog steeds trotse scooterrijder ondanks de miljoenen vooroordelen*

Ikke wel en ik ben het met hem eens... (eens met Glow dan...)
Okeej als meiden een scooter gaan rijden niks mis mee. Maar jongens kom op zeg. Ga een echte schakelbrommer rijden. En ik kan me niet voorstellen dat er mannelijke scooterrijders die trots zijn. Die kutscooters klinken net stofzuigers echt vreselijke terring zooi. 1 Ongeluk en je hele frame is gemold. Maar jah iedereen heeft zijn voorkeur.
Oud 17-05-2003, 19:38
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 17-05-2003 @ 20:33:
Okeej als meiden een scooter gaan rijden niks mis mee. Maar jongens kom op zeg. Ga een echte schakelbrommer rijden. En ik kan me niet voorstellen dat er mannelijke scooterrijders die trots zijn. Die kutscooters klinken net stofzuigers echt vreselijke terring zooi. 1 Ongeluk en je hele frame is gemold. Maar jah iedereen heeft zijn voorkeur.
Als die mensen daar toch trots op zijn, wie ben jij dan om ze ongelijk te geven?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:40
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 17-05-2003 @ 19:05:
nee, jij bent echt het type brommer rijder dat andere een slechte naam bezorgd.
Totaal mee eens. Je bent echt te ziek als je in de bebouwde kom gaat blazen. Ik zeg het maar zo ga hard waar je kan. En dat over scooterrijders ben ik het ook mee eens die gasten bezorgen iedereen een slechte naam door bumper te kleven door elke gaatje te pikken. Ik rij hard maar nooit in de bebouwde kom moet er niet aan denken om iemand aan te rijden.

En dat je over de snelweg gaat. Te ziek maar jah het is jou keuze.
Oud 17-05-2003, 19:44
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Glow schreef op 17-05-2003 @ 19:50:
Tsx, ik geloof d'r echt geen fuck van dat je over de snelweg rijd...

Maar if so, hoe retarded kun je zijn..

Idioot.
Hij rijdt echt over de snelweg. Ik ken die kerel persoonlijk hij is geflipt. Maar wat kan ik er over zeggen. Hij rijdt wel verdomd goed. Maar jah ben het wel een beetje met juillie eens dat hij heel koppig is maar jah het gaat vast wel een keer goed fout. Ik hoop van niet maar iedereen die op deze manier zo doorgaat daar gaat het 70% mis.

Zou het erg vinden want hij is een goede maat van mij, maar jah het is zijn leven.
Reageren

Regels voor berichten