Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat wil dus zeggen dat ik mezelf zeker niet knap vind... maar ik denk, dat ik inderdaad zelfverzekerder ben, omdat het uiterlijk voor mij misschien minder belangrijk is dan voor jou...? ik ben wellicht zelfverzekerder dan jij, maar niet over mn uiterlijk... het doet me alleen ff minder.
||
Citaat:
@bethametason, ik zei dus, ik protesteer: en dat meen ik!! want ik heb net jouw foto gezien en je bent een heel mooi meisje!
||
Citaat:
zwak hoor... heb ff op je fotopagina gekeken, maar ik vind je best een mooi meisje!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
geef je een 10 ben je een hoogmoedlijder
geef je een 9 dan ben je te zelfverzekerd geef je een 8 dan voel je je net iets beter dan de rest geef je een 7 dan ben je vrij doorsnee geef je een 6 dan zou je wat aan jezelf willen verbeteren geef je een 5 dan ben je niet blij met jezelf geef je een 4 dan vind je jezelf gewoon leluk geef je een 3 dan loop je liever met een grote boog langs de spiegel geef je een 2 dan breekt de spiegel spontaan voordat je hebt kunnen kijken geef je een 1 dan heb je waarschijnlijk met je gezicht in zoutzuur gegeven en geef je een nul komma nogwat............dan heet je waarschijnlijk Emma ![]() |
![]() |
|
Deze topic geldt voor 2 soorten mensen:
1. De vreselijk afschuwelijke arrogante kwasten onder ons.. 2. De onzekere types die zichzelf met opzet zeer laag gaan beoordelen, om dan vervolgens van een ander te gaan horen dat dat best wel een beetje meevalt. Ik ben het 3e soort, ik irriteer me hieraan. ![]()
|
verwijst door naar een fotoboekfoto---->http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/6442.jpg
Oordeel zelf, ik ga het niet doen.
|
Haha, lekker onzin dit
![]() Ach, complimentjes vangen is niets mis mee.. Ik geef mezelf een 3 ![]()
||
Citaat:
klopt wel ja. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow, dat ben je zeker wel. moeders mooiste.. en mijnus ![]() ![]() geef mezelf toch wel een 7 ... ben tevredener met mezelf dan ooit ook.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe schrijf je een betoog? SchoIier | 6 | 10-10-2012 19:35 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
Lifestyle |
Geef een cijfer voor je eigen uiterlijk loveflower | 280 | 18-06-2004 15:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
De Kantine |
cijfer eigen uiterlijk! pessimistje | 135 | 10-09-2003 15:00 |