Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
alles dus. Maar alleen EM3 + standaardafwijking van EM2 moet genoeg zijn denk ik. De rest is alleen uitgebreider uitgelegd in EM3. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
en havo wiskunde A?
Ik leer namelijk nooit voor wiskunde, en gaat meestal wel goed, ik sta 7 gemiddeld, maar als ik examens zo bekijk zijn die stuk lastiger dan onze toetsen....
||
Citaat:
![]() Ik moet een 5.1 halen dinsdag, hoop dat dat te doen is. Voor m'n laatste schoolonderzoek had ik een 5.6 zonder te hebben geleerd, en ik ben echt niet goed in wiskunde, en als het klopt dat het CSE makkelijker is dan de PTA's... ![]() Op zich lijkt het wel heel veel stof, maar het is toch allemaal hetzelfde. Snap alleen niks van die wortel-N-wet en de logaritmen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Binomcdf hoef je nergens te gebruiken en zit er ook neit in. Dat hebben wij op school namelijk niet eens gehad, omdat we het toch niet zouden krijgen op examens. Je moet wel ZELF de binominale kansen kunnen uitrekenen. p (x=k) (N boven K) * k^succes * k^totale mogelijkheden-succes, die manier dacht ik
![]() iig succes allemaal dadelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Weet iemand de formules hoe je bijvoorbeeld de standaarafwijking ,uit moet rekenen , ik heb alleen deze formule ,
X-M Z= S maar het is wel handig als je de standaardafwijking ook uit kan reken. Wie weet deze formule ?
||
Citaat:
|
![]() |
Dringend vraagje:
Ik heb een andere standaardafwijkingsberekeningsmogelijkheid(galgje ![]() normalcdf(linkergrens,rechtergrens,gemiddelde,standaardafwijking) Weet iemand of dat zo is, of dat die volgorde anders is?! PLZ HELP\o/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben nu oude examens aan het oefenen om een beetje gewend te raken aan de soort vragen. Als ik bij de uitwerkingen kijk, komt het vaker voor dat ik het antwoord op een andere manier heb verkregen. Dan heeft de examenbundel bedacht dat je iets met een logaritme kan oplossen, en dan heb ik het via een grafiek gedaan. Het is dan toch wel beide goed?
|
Ja, gelukkig kende ik die catalogus al.
![]() ![]() Ik ben zelf een ramp in wiskunde, heb in alle sets een her gedaan maar wel opgehaald! ![]() Voor het examen vrees ik wel want de vraagstelling is heel anders (lees: moeilijker) dan die van mn leraar... Ook is het vaak een kwestie van goed lezen. Dan krijg je zo'n lap tekst en dan moet je er uithalen wat ze nou eigenlijk uitgerekend willen hebben. ![]() Wat me opviel aan mn toetsen is dat ik meestal procenten kan uitrekenen, cirkeldiagrammen kan maken en met de normale verdeling kan werken en de rest (dus o.a. functies en grafieken nog niet)! ![]() |
![]() |
|
[A1]
Mensen leren jullie niet allemaal veel te veel ![]() Ik snap niet wat we nou wel en niet moeten kennen...
|
![]() |
Ik denk gewoon de opgegeven stof hoor...
Op school kunnen ze toch nog niets weten over de inhoud van de examens??? Ik weet ut nie hoor, maar ik zou voor de zekerheid toch maar alles leren... Ze hebben bij mij (A1, vwo) wel gezegd dat je van bijvoorbeeld Logaritmen hooguit 1 opgave krijgt, omdat het maar een klein deel is van de stof... Maar goed, misschien zei ze dat omdat de hele klas daar geen kont van snapte, en ze al 3 lessen bezig was geweest met pogingen om het uit te leggen, die tevergeefs waren!!! KUS! |
![]() |
|
![]() |
Ik vond em eigenlijk best moeilijk.... Ik kan een 3.7 halen en ben ook niet echt slecht in wiskunde, maar ik had heel veel geoefend met de dingen van dit jaar zoals binomcdf enzo... zat er dus idd niet in!! gvd...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
kweetniet... ik leer het gewoon, 1 boek meer of minder maakt toch niets uit ![]() ![]()
|
![]() |
a2 Havo
Ik vond het niet echt makkelijk, eerder lastig tot moeilijk. Volgens havovwo.nl heb ik tussen de 5,1 en 5,6 (niet te streng, niet te soepel) en ik moet een 5,2 halen. Kiele kiele! Maar als ik dit niet heb gehaald herkans ik, want de rest heb ik zeker gehaald. Ik kan nu oefenen op de dingen die ik fout heb gedaan. Komt goed. Ik ga slagen, met of zonder herkansing. ![]() |
![]() |
|
![]() |
lol
Ik wist van tevoren het volgende: opdracht 13 heb ik fout en opdracht 15 tot 17 had ik overgeslagen. Nu heb ik nagekeken en blijkt dat ik vraag 14 ook gedeeltelijk fout had, de rest had ik goed ![]() Nu heb ik dus 63 - 65 punten, oftewel een 7,8 a 8,0. Alleen dus een onverwachtse fout op vraag 14. Best leuk om wiskunde zo te doen ![]() |
![]() |
|
Ik vraag me echt af hoeveel die lui gedronken hadden toen ze die vragen bedachten, vooral opgave 1 was lachwekkend. ik citeer vraag 2 : "Hoeveel energie gebruikt een duikeend per uur duiken voor alleen het verteren van de mosselen?"
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
staatsexamen wie of wie heeft er ervaring mee ~Chocoaldetaart | 4 | 03-07-2012 22:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Openingspoll: filosofie of wetenschap Verwijderd | 80 | 20-11-2004 13:51 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |