Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, dat de Amerikanen onze bevrijders waren is hier totáál irrelevant.
||
Citaat:
46% van de islamieten in ons land heeft begrip voor de aanslagen in de VS 11% waaronder 25% van de marokaanse islamieten zeggen een jihad (een heilige oorlog) tegen de VS te ondersteunen Bron: De Islamisering van onze cultuur (Pim Fortuyn met reactie van Abdullah R.F. Haselhoef) De enquete is op nova toen der tijd uitgezonden en is door een onderzoeksbureau wat vaak op die zenders dingen onderzoekt voor ons uitgezonden. Ik weet alleen niet direct welke maar als je dat zo graag wilt weten mag je zelf gaan zoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat ze er begrip voor hebben is HEEL wat anders dan t goedkeuren. Ik durf te wedden dat minder dan 1% het goedkeurt. |
![]() |
||
Citaat:
En ik keur de aanslagen van 11 spetember zeker niet goed, maar de reactie van de VS op die aanslagen al helemaal niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kan alleen wel van ze eisen om de nederlandse taal en de samenleving (normen en waarden die daarbij horen + scheiding van kerk en staat etc) waarin wij wonen te accepteren en dat gebeurt niet vaak genoeg! |
![]() |
||
Citaat:
jij moet nodig wat leren, namelijk dat je geen vooroordelen moet hebben........... en dat moet ik dan als 16-jarige tegen een 21-jarige zeggen.......pfffffffffffffffff
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat Nederlanders bekrompen zijn omdat ze niet met moslims willen trouwen en ik vind ze dan toch ook niet meteen kut hollanders ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mensen zoals jou snappen nog steeds niet dat t TELKENS DEZELFDDE KLEINE GROEP VAN KUT MENSEN is die alles verpesten voor de rest !!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Van de 1e generatie heeft idd minder dan helft de NLse nationaliteit, maar als je bijv. kijkt naar de jongeren die nu op school zitten heeft MEER DAN 90% de NLse nationaliteit, dus t is maar hoe je kijkt ![]() Ja, maar van oudkomers kan je dat dus niet eisen. Bovendien zijn er pas echt serieuze inburgeringscursussen( al hoewel t veel beter kan) sinds t jaar 1999... en t is pas net verplicht. Wat versta jij onder ''niet vaak genoeg'' ?? Hoeveel % ?? |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laat die mensen toch, het is een vorm van respect om mensen niet in de ogen aan te kijken, dat is geen kwestie van mogen/durven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
liever die mensen erin als mensen zoals jij!
||
![]() |
Citaat:
Leer es lezen, ik vroeg je wat anders. Jij bent echt dom zeg, als je hierbij beweert dat NLers WEL met moslims trouwen en moslims NIET met allochtonen. Dan vraag ik me af hoe ze dan ooit met elkaar kunnnen trouwen ![]() Je draait er dus zelf omheen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken ook genoeg moslimse vrouwen die wel met nederlanders zijn getrouwd. Ik ga nu toch ook niet als een mongool roepen dat t wel gebeurt ![]() fictie? nee, voorbeelden te over in t dagelijks leven. wat boeit jou t trouwens met wie hun trouwen, daar hoor jij je niet mee te bemoeien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Stichting Al Waqf onderneemt stappen jegens NOVA BiL@L | 105 | 11-05-2003 08:07 |