Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 23:07
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 00:05:
Eitje, maar toch maar vast suc6.
Bedankt.
Oud 20-05-2003, 23:07
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 21-05-2003 @ 00:04:
Waarom niet? Omdat t over iets islamitisch gaat en jij t weer zo nodig moet verpesten?

Ik hoop t voor je
Ik hou nu eenmaal niet van islamietjes, dit is gewoon één van de plekken waar ik daar m'n gal over kan spuwen

Jammer dat er in Nederland niet zoiets is als "speakers corner".
Oud 20-05-2003, 23:13
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 00:07:
Ik hou nu eenmaal niet van islamietjes, dit is gewoon één van de plekken waar ik daar m'n gal over kan spuwen
Maar hou er dan wel rekening mee dat er door anderen flink wordt 'teruggespuwd'.
Oud 21-05-2003, 09:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 00:07:

Jammer dat er in Nederland niet zoiets is als "speakers corner".

Ik hou ook niet van discriminerend mensjes zoals jou.
Oud 21-05-2003, 19:13
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-05-2003 @ 20:56:
Het zijn een paar moskeeen en opeens zijn het alle moskeeen.

Lekker subjectief zijn we weer bezig.
Er zijn ook diverse Enquetes gehouden onder moslims en daar waren de resultaten over wat zij van het europa en amerika (onze bevrijders van de tweede wereldoorlog) vinden en die resultaten waren schrikbarend. Vooral onder marokaanse moslim jongeren
Oud 21-05-2003, 19:14
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 21-05-2003 @ 20:13:
Er zijn ook diverse Enquetes gehouden onder moslims en daar waren de resultaten over wat zij van het europa en amerika (onze bevrijders van de tweede wereldoorlog) vinden en die resultaten waren schrikbarend. Vooral onder marokaanse moslim jongeren
Bronnen?

Oh ja, dat de Amerikanen onze bevrijders waren is hier totáál irrelevant.
Oud 21-05-2003, 19:23
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 21-05-2003 @ 20:14:
Bronnen?

Oh ja, dat de Amerikanen onze bevrijders waren is hier totáál irrelevant.
Nee, want als zij ons hebben bevrijd waarom keur je dan de aanslagen tegen 11 september goed of geef je er begrip voor? Die mensen hebben zich een weg naar ONZE vrijheid gevochten.

46% van de islamieten in ons land heeft begrip voor de aanslagen in de VS

11% waaronder 25% van de marokaanse islamieten zeggen een jihad (een heilige oorlog) tegen de VS te ondersteunen

Bron:
De Islamisering van onze cultuur (Pim Fortuyn met reactie van Abdullah R.F. Haselhoef)
De enquete is op nova toen der tijd uitgezonden en is door een onderzoeksbureau wat vaak op die zenders dingen onderzoekt voor ons uitgezonden. Ik weet alleen niet direct welke maar als je dat zo graag wilt weten mag je zelf gaan zoeken.
Oud 21-05-2003, 19:25
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 21-05-2003 @ 20:23:
Nee, want als zij ons hebben bevrijd waarom keur je dan de aanslagen tegen 11 september goed of geef je er begrip voor? Die mensen hebben zich een weg naar ONZE vrijheid gevochten.

11% waaronder 25% van de marokaanse islamieten zeggen een jihad (een heilige oorlog) tegen de VS te ondersteunen

Bron:
De Islamisering van onze cultuur (Pim Fortuyn met reactie van Abdullah R.F. Haselhoef)
De enquete is op nova toen der tijd uitgezonden en is door een onderzoeksbureau wat vaak op die zenders dingen onderzoekt voor ons uitgezonden. Ik weet alleen niet direct welke maar als je dat zo graag wilt weten mag je zelf gaan zoeken.
Jep, ze hekelen de BUITENLANDSE POLITIEK van de VS, niet de VS en haar inwoners. Net zoals in Europa, alleen in mindere mate.

Dat ze er begrip voor hebben is HEEL wat anders dan t goedkeuren. Ik durf te wedden dat minder dan 1% het goedkeurt.
Oud 21-05-2003, 19:28
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Dat zal best zijn, maar het is nu 2003! Dat de Amerikanen ons in de Tweede Wereldoorlog hebben bevrijd heeft echt nul komma ruk te maken met hoe Marokkanen over de Amerikanen van nu en hun buitenlandse politiek denken.

En ik keur de aanslagen van 11 spetember zeker niet goed, maar de reactie van de VS op die aanslagen al helemaal niet.
Oud 21-05-2003, 19:28
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
11% een heilige oorlog
Oud 21-05-2003, 19:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 21-05-2003 @ 20:28:
11% een heilige oorlog
Jihad is geen heilige oorlog

89% dus niet

30% stemt op Vlaams Blok
70% niet
Oud 21-05-2003, 19:34
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 21-05-2003 @ 20:28:
Dat zal best zijn, maar het is nu 2003! Dat de Amerikanen ons in de Tweede Wereldoorlog hebben bevrijd heeft echt nul komma ruk te maken met hoe Marokkanen over de Amerikanen van nu en hun buitenlandse politiek denken.
Nee, dat zou het alleen wel moeten zijn. Je bent namelijk te gast in het westen moderne samenleving en ik ben ook een minderwaardig mens in de ogen van die mensen van schotelcity te rotterdam. Het is belachelijk hoe zij in rott. met vrouwen om gaan. Die vrouwen mogen je/durven je niet eens in de ogen aan te kijken. Marokaans tuig wat ik op 6 Mei superblij is? Oftewel vrijheids van meningsuiting zegt die jonge marokaan niks mee te maken te hebben, want als iemand ruzie met iemand anders heeft mag ie hem vermoorden! Die smeerlappen lachte er ook nog eens bij. Proof? download kazaa maar en toets in fortuyn en download de video waar het woord marokkanen bij staat
Oud 21-05-2003, 19:37
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 21-05-2003 @ 20:34:
Je bent namelijk te gast in het westen moderne samenleving
Een deel heeft gewoon de Nederlandse nationaliteit. Die zijn dus niet te gast. Dus kun je dat deel ook niet afrekenen op het feit of ze hier te gast zijn of niet.
Oud 21-05-2003, 19:41
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 21-05-2003 @ 20:37:
Een deel heeft gewoon de Nederlandse nationaliteit. Die zijn dus niet te gast. Dus kun je dat deel ook niet afrekenen op het feit of ze hier te gast zijn of niet.
Ach... het begint al bij zin 1 : EEN DEEL
Je kan alleen wel van ze eisen om de nederlandse taal en de samenleving (normen en waarden die daarbij horen + scheiding van kerk en staat etc) waarin wij wonen te accepteren en dat gebeurt niet vaak genoeg!
Oud 21-05-2003, 19:43
BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 21-05-2003 @ 20:37:
Maar wel op het feit dat ze moslimfundamentalist zijn.
Oud 21-05-2003, 20:03
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 20:43:
Maar wel op het feit dat ze moslimfundamentalist zijn.
niet iedereen is een moslimfundamentalist hoor,
jij moet nodig wat leren, namelijk dat je geen vooroordelen moet hebben...........
en dat moet ik dan als 16-jarige tegen een 21-jarige zeggen.......pfffffffffffffffff
Oud 21-05-2003, 20:21
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 21-05-2003 @ 20:41:
Je kan alleen wel van ze eisen om de nederlandse taal en de samenleving (normen en waarden die daarbij horen + scheiding van kerk en staat etc) waarin wij wonen te accepteren en dat gebeurt niet vaak genoeg!
In ik schat zo'n 85% van de gevallen gebeurt dat wel. Over die groep hoor je echter nooit wat, omdat dat voor de media niet interessant is. Daardoor wordt die overige 15% schandalig uitvergroot.
Oud 21-05-2003, 20:40
BARON
BARON is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 21-05-2003 @ 21:03:
niet iedereen is een moslimfundamentalist hoor,
jij moet nodig wat leren, namelijk dat je geen vooroordelen moet hebben...........
en dat moet ik dan als 16-jarige tegen een 21-jarige zeggen.......pfffffffffffffffff
Ik heb altijd al vooroordelen gehad en ik zie niet in wat daar mis mee is. Verder speelt leeftijd hier geen rol. Veder zie ik het begrip "moslimfundamentalist" vrij ruim; een zogenaamd "ontwikkelde" moslima die om redenen van haar geloof nooit met een niet-moslim zou trouwen (vanwege de achterlijke familie-eer) noem ik fundamentalistisch. Jij bent dacht ik ook een moslimmeisje, dus ik zou verbaasd zijn als jij daarover een andere norm op na hield.
Oud 21-05-2003, 22:00
THE S
THE S is offline
Citaat:
Nee, dat zou het alleen wel moeten zijn. Je bent namelijk te gast in het westen moderne samenleving en ik ben ook een minderwaardig mens in de ogen van die mensen van schotelcity te rotterdam. Het is belachelijk hoe zij in rott. met vrouwen om gaan. Die vrouwen mogen je/durven je niet eens in de ogen aan te kijken. Marokaans tuig wat ik op 6 Mei superblij is? Oftewel vrijheids van meningsuiting zegt die jonge marokaan niks mee te maken te hebben, want als iemand ruzie met iemand anders heeft mag ie hem vermoorden! Die smeerlappen lachte er ook nog eens bij. Proof? download kazaa maar en toets in fortuyn en download de video waar het woord marokkanen bij staat
ff offtopic: De jongens die daar praten zijn turken.
Oud 21-05-2003, 23:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 21:40:
Ik heb altijd al vooroordelen gehad en ik zie niet in wat daar mis mee is. Verder speelt leeftijd hier geen rol. Veder zie ik het begrip "moslimfundamentalist" vrij ruim; een zogenaamd "ontwikkelde" moslima die om redenen van haar geloof nooit met een niet-moslim zou trouwen (vanwege de achterlijke familie-eer) noem ik fundamentalistisch. Jij bent dacht ik ook een moslimmeisje, dus ik zou verbaasd zijn als jij daarover een andere norm op na hield.
Waarom zou een moslim met een niet-moslim moeten trouwen ?? En waarom is die dan meteen een fundamentalist???

Ik zeg toch ook niet dat Nederlanders bekrompen zijn omdat ze niet met moslims willen trouwen en ik vind ze dan toch ook niet meteen kut hollanders
Oud 21-05-2003, 23:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Achja, 1 zo een videotje zegt ook zoooooo veel over de hele groep he

Mensen zoals jou snappen nog steeds niet dat t TELKENS DEZELFDDE KLEINE GROEP VAN KUT MENSEN is die alles verpesten voor de rest !!!
Oud 21-05-2003, 23:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 21-05-2003 @ 20:41:
*ZUCHT*
Van de 1e generatie heeft idd minder dan helft de NLse nationaliteit, maar als je bijv. kijkt naar de jongeren die nu op school zitten heeft MEER DAN 90% de NLse nationaliteit, dus t is maar hoe je kijkt

Ja, maar van oudkomers kan je dat dus niet eisen.

Bovendien zijn er pas echt serieuze inburgeringscursussen( al hoewel t veel beter kan) sinds t jaar 1999... en t is pas net verplicht.

Wat versta jij onder ''niet vaak genoeg'' ??

Hoeveel % ??
Oud 22-05-2003, 09:15
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
De Amerikanen hebben helemaal geen 'ons' bevrijd. In 1945 waren er nog geen moslims in Nederland, en dat is de groep waar jij het over hebt toch.

Citaat:
Ik heb ook begrip voor de aanslagen. Ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die zo een haat jegens Amerika hebben en Amrika daarom op eigen grond hebben willen raken. Ik kan het dus begrijpen, maar keur het niet goed. Dat is iets anders.

Citaat:

Ondersteun ik ook, aangezien ik onder Jihad geen heilige oorlog versta, maar het strijden voor rechtvaardigheid. En aangezien Amerika die rechtvaardigheid ontneemt.. vul zelf maar in.
Oud 22-05-2003, 09:18
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
Het is belachelijk hoe zij in rott. met vrouwen om gaan. Die vrouwen mogen je/durven je niet eens in de ogen aan te kijken. Marokaans tuig wat ik op 6 Mei superblij is?
Voel jij je bevredigd als een moslimvrouw jou in de ogen aankijkt? Waar wil je nou naartoe jongen?
Laat die mensen toch, het is een vorm van respect om mensen niet in de ogen aan te kijken, dat is geen kwestie van mogen/durven.
Oud 22-05-2003, 11:12
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 22-05-2003 @ 00:10:
Waarom zou een moslim met een niet-moslim moeten trouwen ?? En waarom is die dan meteen een fundamentalist???

Ik zeg toch ook niet dat Nederlanders bekrompen zijn omdat ze niet met moslims willen trouwen en ik vind ze dan toch ook niet meteen kut hollanders
Je draait de situatie om; het zijn de moslims die alleen in eigen kring trouwen.
Oud 22-05-2003, 15:34
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:12:
Je draait de situatie om; het zijn de moslims die alleen in eigen kring trouwen.
Zie je dat als een probleem? Zo ja, waarom?
Oud 22-05-2003, 15:39
BARON
BARON is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef op 22-05-2003 @ 16:34:
Zie je dat als een probleem? Zo ja, waarom?
Dat valt onder onaangepast gedrag. Zelf willen ze best een "hoer uit het westen" hebben, maar omgekeerd kan niet. Een niet-moslim mag niet met een moslimmeisje trouwen, want dan wordt de familie-eer aangetast. Met alle geweldadige gevolgen van dien. Fictie? Nee, voorbeelden te over in het dagelijks leven.
Oud 22-05-2003, 15:44
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 16:39:
Dat valt onder onaangepast gedrag. Zelf willen ze best een "hoer uit het westen" hebben, maar omgekeerd kan niet. Een niet-moslim mag niet met een moslimmeisje trouwen, want dan wordt de familie-eer aangetast. Met alle geweldadige gevolgen van dien. Fictie? Nee, voorbeelden te over in het dagelijks leven.
Maar je kunt als overheid toch moeilijk gemengde huwelijken gaan opdringen aan die mensen?
Oud 22-05-2003, 15:47
BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-05-2003 @ 16:44:
Maar je kunt als overheid toch moeilijk gemengde huwelijken gaan opdringen aan die mensen?
Nee, maar je kan wel voorkomen dat er nog meer onaangepaste figuren binnen de landsgrenzen komen.
Oud 22-05-2003, 15:51
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 16:47:
Nee, maar je kan wel voorkomen dat er nog meer onaangepaste figuren binnen de landsgrenzen komen.
die "onaangepaste figuren" hebben meer meegemaakt dan jij ooit hoopt mee te maken.....jongens van 15 die hebben gezien hoe hun hele familie werd vermoord en verkracht, meisjes van 13 die zwanger zijn door verkrachting door een soldaat en zo voort!
liever die mensen erin als mensen zoals jij!
Oud 22-05-2003, 17:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 12:12:

Leer es lezen, ik vroeg je wat anders.

Jij bent echt dom zeg, als je hierbij beweert dat NLers WEL met moslims trouwen en moslims NIET met allochtonen.

Dan vraag ik me af hoe ze dan ooit met elkaar kunnnen trouwen

Je draait er dus zelf omheen.
Oud 22-05-2003, 17:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 16:47:
Nee, want ze kunnen zich pas aanpassen NADAT ze hier zijn binnengekomen.
Oud 22-05-2003, 17:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-05-2003 @ 16:39:
T is maar welke gevallen je bekijkt

Ik ken ook genoeg moslimse vrouwen die wel met nederlanders zijn getrouwd.

Ik ga nu toch ook niet als een mongool roepen dat t wel gebeurt

fictie? nee, voorbeelden te over in t dagelijks leven.
wat boeit jou t trouwens met wie hun trouwen, daar hoor jij je niet mee te bemoeien.
Oud 22-05-2003, 17:13
Gatara
Gatara is offline
Mooi

Regels voor berichten