Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb dat gevoel ook wel eens hoor.. het enige wat me echt lekker zit is mijn biologie examen.. vooral heb ik dat bij wiskunde b altijd.. is zo makkelijk in het boek altijd.. maar bij toetsen bak ik er op de een of andere manier nooit wat van.. echt frustrerend! :@
|
hehe.. even samen zielig doen?
![]() Nee maarja.. baal wel. Stond voor alles 7 a 8.. en had ik ook wel nodig ivm loting studie. Maar door hoe het nu verloopt komen ipv 7 en 8 alleen maar 6 erop te staan ofzo..
||
Citaat:
ik moet ook meedoen met een loting.. en je word alleen direct toegelaten als je gemiddelde 8 of hoger is.. nou echt niet dat ik met mijn pakket (biologie, natuurkunde, scheikunde, wiskunde B) een acht gemiddeld of hoger haal hor.. maar goed ik doe mijn best en meer kan ik niet.. (jah misschien iets minder op t forum zitten ![]() Kus
||
Citaat:
en ja idd.. forum minder stalken zou mayb helpen ![]()
||
Citaat:
nou ik klets zo nu en dan wel eens met je bikkelvrouw, en ze zegt ook de hele tijd dat ze jou eht leuk vind.. denk ook dat haar msn naam genoeg zegt heah ![]() @ Gizmo, ach meid.. het is niets voor niets een verslaving.. daarom, maar niet stoppen ![]() ![]() Kus
||
Citaat:
![]() ontopic: ik was pissagrynig de hele dag, alles ging fout, sinds ik thuis was: relaxed, verliefd (smorgens ook hoor ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 21:41. |
![]() |
|
![]() |
Beetje verward nu. Heb een kut-telefoongesprek met m'n ex gehad, dus was ik weer depri, toen heb ik even 2 andere mensen gebeld om me te laten opvrolijken en zij waren inderdaad lief en aardig voor me.
Verder heb ik twijfels over de examens, denk dat het wel moet lukken, maar zeker weet je het nooit. En zaterdag moet ik op gesprek voor een baantje als telemarketeer, dus dat is wel een positief vooruitzicht. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |