Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Beetje flauw van sommigen dat ze er niet bij stonden...
||
Citaat:
Ik noem: - Miss Congeniality (jezus wat een slappe standaard hap), - Two Weeks Notice (zelfde), - Love Potion #9 (euhm, tja, humpende apen... en meer van dat soort nonsens), - The Net (Waarschijnlijk gemaakt door een persoon die nog nooit een computer heeft gezien, laat staan een virus geprogrammeerd of met een netwerk gewerkt), - Demolition Man ging ook alleen om Snipes en Stallone en ik denk persoonlijk dat er maar 3 personen op de wereld zijn die toen op Sandra hebben gelet, - Religion, Inc. (d'r 2e? 3e? Zal ergens rond 1990 uitgekomen zijn, toen had ze geloof ik alleen nog maar wat TV series gedaan.) Even nagezocht, is in 1989 uitgekomen... Heel de film heb ik zitten wachten op een of ander einde dat nog enige waarde aan de film zou brengen, maar zelfs dat kwam niet... - Who do I gotta kill. Het enige interresante van Bullock hier is de scene waarin ze zich uitkleed. Dat is geloof ik ook 1 van de 2 of 3 keer dat ze in de hele film verschijnt... - The Vanishing. Kom op zeg. Spoorloos was goed, geweldig, en dan gaan ze dit zo verkloten. Serieus, het enige woord dat ik heb is triest... Dit zijn de titels van haar die ik ken (Ik moet toegeven dat ze niet allemaal uit mijn hoofd opgeschreven zijn, ik heb er een lijstje naast gehad...) en slecht vond... Dat betekent dat de 'goede' films van haar zich beperken tot Murder By Numbers, Forces of Nature (ach, die was wel aardig...) en The Prince of Egypt, Speed 1 en 2, en Hope Floats (op zich wel een aangrijpende dramafilm, dus vandaar wel goed...) 6 goed v 8 bagger en nog een hoop die ik niet ken... Hmm... Nee, ik kan niet zeggen dat ze de beste films maakt op zich...
|
Edward Scissorhands (de film voor als je ziek bent!)
Interview with the Vampire (een klassieker!) Shooting Fish (misschien niet zo bekend.. maare wel heeeeeeel leuk) Queen of the Damned (kweet t veel mensen vinden t nikx I.V.M. het boek...mee eens maare Toech vind ik het een goede film..-Als we effe niet aan het boek denken!)- ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, inderdaad mensen zetten hier maar alle filmtitels neer die ze kennen terwijl er alleen om je mooiste films wordt gevraagd. Kan je het ook wel bij 5 houden ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
2. maar ik heb heel veel films gezien, en heel veel daarvan zijn qua techniek heel mooi, anderen qua verhaal, anderen qua expressie. (welk gevoel geeft het mee) En aangezien ik zoveel films heb gezien, en dus ook heel veel goede films, kan ik ook een lijst van goede films opnoemen in zo'n topic. Ik snap niet waarom het fout zou zijn een hele lijst op te noemen, als je heel veel goede/mooie films hebt gezien... ![]()
|
Nou, laten we beginnen
[list=[list][*]LOTR[*]Pulp Fiction[*]Reservoir Dogs[*]Gladiator[*]Seven[*]Goodfellas[*]Scarface[*]Face-Off[*]Amercian History X[*]Platoon[*]Apocalypse Now[*]Saving Private Ryan[*]LA Confidential[*]The Negotiator[*]Top Gun (zoooooo gaaf) en vergeet ik zomaar bijna[/list=[list] Maar me all-time favoriet is denk ik toch wel The Rock ik zal dr vast nog wel een paar vergeten zijn maja
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 15:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt helemaal gelijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |