Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2003, 18:43
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
alleen maar balke-ellende
Oud 24-05-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-05-2003 @ 15:53:
Ach ja. Shit happens. Als een partij meedoet aan de regering dan is er altijd een categorie mensen die het daar niet mee eens is of het niet eens is met de plannen die die regeringspartij dan ontwikkelt. Dat hoort gewoon bij democratie. Als je dat effect wilt vermijden moet je op een partij stemmen waarvan je wéét dat ze alleen doet wat jij wilt. Zo'n partij bestaat dus nauwelijks, dus het effect is niet weg te krijgen, hooguit te minimaliseren.

Ik moet wel zeggen dat ik vind dat Balkenende inderdaad wel erg andere dingen doet dan zijn achterban van hem verwacht. Onder hem wordt het CDA echt een rechtse partij terwijl het gezicht vroeger toch overwegend sociaal was, gedacht vanuit de Christelijke ideologie die toch redelijk georiënteerd is op naastenliefde en zorg voor de zwaksten. Daar is nu weinig meer van terug te vinden.

Er zijn gelukkig(?) in zijn eigen achterban al geluiden die erop duiden dat lang niet alle CDA'ers het met het beleid van "JP" zoals hij in eigen kring wordt genoemd, eens zijn.
Ik las gister een oude VN waarin stond dat nog niet zo lang geleden het CDA het uitstekend kon vinden met de PvdA, en er zelfs sprake was van een coalitie van CDA/PvdA/GroenLinks. Maar Pim Fortuyn gooide roet in het eten, en in zijn kielzog verrechtste de maatschappij, met als resultaat een centrum-rechts kabinet dat van de burger enerzijds eist dat hij/zij geld inlevert, en hem/haar anderzijds dwingt tot grote uitgaven voor gezondheidszorg en onderwijs.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:29
Atje85
Atje85 is offline
Minder WW'ers door scherpe regels coalitie

Uitgegeven: 26 mei 2003 07:56

AMSTERDAM - Het aantal mensen met een werkloosheiduitkering zal de komende tijd minder snel groeien dan werd aangenomen. Dat meldt de Volkskrant maandag. Volgens een berekening van de Uitvoering Werknemersverzekeringen (UWV) zullen op basis van het regeerakkoord zeker 85.000 werklozen hun WW-uitkering verliezen.

Het uitkeringsinstituut denkt dat ruim de helft van deze 85.000 in de toekomst moet zien rond te komen van spaargeld of een tweede inkomen in het huishouden, omdat ze ook niet in aanmerking komen voor een bijstandsuitkering.

----
Krijgen we zeker wel een betere maatschappij
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:31
Verwijderd
Oftewel: men moet vreselijk veel moeite doen om de eindjes aan elkaar vast te knopen --> toename criminaliteit?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-05-2003 @ 11:31:
Oftewel: men moet vreselijk veel moeite doen om de eindjes aan elkaar vast te knopen --> toename criminaliteit?

Ja, waarschijnlijk wel, maar iig minder maatschappelijke rust, en je zit dan echt niet lekker in je vel hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:21
Atje85
Atje85 is offline
CDA krijgt met lijstverbinding 23 zetels in Senaat

Uitgegeven: 26 mei 2003 16:45

DEN HAAG - Het CDA krijgt in de nieuwe Eerste Kamer 23 zetels. Door de lijstverbinding met SGP en ChristenUnie kregen de christen-democraten een extra zetel toegewezen. De nieuwe coalitie met VVD en D66 kan in de Senaat rekenen op een ruime meerderheid van 41 van de 75 zetels.

Dat is maandag gebleken uit de officieuze zetelverdeling die het ANP op grond van de verkiezingen door leden van Provinciale Staten heeft samengesteld. De PvdA krijgt in de nieuwe Eerste Kamer negentien zetels, de VVD vijftien, GroenLinks vijf, de SP vier, D66 drie en SGP en de ChristenUnie ieder twee. De Onafhankelijke Senaatsfractie (OSF) en de LPF krijgen ieder een zetel.

-----

jammer, nu hebbben cda+vvd toch een meerderheid in de 1e Kamer.

Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 17:48.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:05
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-05-2003 @ 17:21:
jammer, nu hebbben cda+vvd toch een meerderheid in de 1e Kamer.
Idd. Pfff, waar gaat dit land heen? Ik hoop toch echt dat ze dit kabinet weer net zoals Balkendende I in een paar maanden weer uit elkaar valt. Moet er niet aan denken om 4 of mssn zelfs 8 jaar mee opgescheept te zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
@Moon schreef op 26-05-2003 @ 20:05:
Idd. Pfff, waar gaat dit land heen? Ik hoop toch echt dat ze dit kabinet weer net zoals Balkendende I in een paar maanden weer uit elkaar valt. Moet er niet aan denken om 4 of mssn zelfs 8 jaar mee opgescheept te zitten.
8 denk ik niet, aangezien t grote deel van de bevolking er op achteruit zal gaan en dat scoort nooit goed, ook niet in slechte tijden.

misschien heeft d66 wel een deal gesloten met linkse partijen om t kabinet als insider te laten vallen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:58
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-05-2003 @ 21:40:
8 denk ik niet, aangezien t grote deel van de bevolking er op achteruit zal gaan en dat scoort nooit goed, ook niet in slechte tijden.

misschien heeft d66 wel een deal gesloten met linkse partijen om t kabinet als insider te laten vallen
Hehe, dat zou zeker mooi zijn. Maar wel triest van D66 hoor, ze weten ook nie wat ze willen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 26-05-2003 @ 21:40:
Complottheorie à la BARON Maar ik zou het idd niet erg vinden als dit kabinet gauw zal vallen. Kan Balkenende de WW in.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:17
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-05-2003 @ 22:08:
Complottheorie à la BARON Maar ik zou het idd niet erg vinden als dit kabinet gauw zal vallen. Kan Balkenende de WW in.
Dat zal hem leren

Toch hoop ik dat dit kabinet wel minstens een jaar blijft zitten. Ik ben het niet eens met de meeste maatregelen die ze nemen, maar die worden toch doorgevoerd, ook al zou dat kabinet demissionair worden. Laten ze maar mooi proberen te regeren, dan zullen we bij volgende verkiezingen zien hoe 'het volk' dit beoordeelt.
Deze partijen hebben toch een meerderheid; ze hebben wel het recht het eens te proberen. En als maatregelen echt verkeerd uitpakken, zoals het er nu wel uit lijkt te zien, maar nog niet aangetoond, kunnen dan partijen met andere visies een kans krijgen.
Over het complot van D'66: leuk bedacht, maar erg onwaarschijnlijk...
Oud 26-05-2003, 22:13
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-05-2003 @ 22:08:
Kan Balkenende de WW in.
Ik hoop dat ze dan juist flink gaan snijden in de wachtgeldregelingen voor afgedankte politici.
Oud 26-05-2003, 22:18
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Het CDA krijgt in de nieuwe Eerste Kamer 23 zetels. Door de lijstverbinding met SGP en ChristenUnie kregen de christen-democraten een extra zetel toegewezen.
en jawel hoor, de Christen-dictatuur is voorgoed gevestigd.
Oud 26-05-2003, 22:24
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
duyvel schreef op 26-05-2003 @ 23:18:
en jawel hoor, de Christen-dictatuur is voorgoed gevestigd.
Hallelujah!
Oud 27-05-2003, 11:04
DjTiesto
DjTiesto is offline
Geen enkele partij kan tegenwoordig meer wat goed doen. Met elke partij heeft wel wat te morren. Balkende doet zijn best en hij heb een goede partij. Ik zie zo gauw niet een ander kabinet.
Oud 27-05-2003, 13:43
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Hij heb een goede partij?!?!

Wat ik niet snap is dat Balkenende zijn eigen achterban dit nog pikt! Ook binnen het CDA is er een groep redelijk linkse christenen en ook een groep neutraal liberaal christenen, ik snap niet dat ze balkene(lle)nde blijven steunen!

Dit beleid van het nieuwe kabinet slaat helemaal nergens op, ze pakken mensen die al weinig hadden nu ook dat laatste restje af om zo de economie maar te redden... Nederland is in de afgelopen 20 jaar 100% rijker geworden, kom nou we zitten echt niet ineens aan de grond...
Oud 27-05-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
DjTiesto schreef op 27-05-2003 @ 12:04:
Geen enkele partij kan tegenwoordig meer wat goed doen. Met elke partij heeft wel wat te morren. Balkende doet zijn best en hij heb een goede partij. Ik zie zo gauw niet een ander kabinet.
Welkom in de wereld die politiek heet, natuurlijk heeft elke partij wat te morren. Dat heet nu oppositie. En de kritiek is meer dan terecht, lees het topic nog maar eens.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 15:46
BARON
BARON is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 24-05-2003 @ 16:06:
Idd de sociale partijen zijn tegenwoordig alleen de linksen (SP, Groenlinks en NCPN) partijen zoals CDA en VVD zijn asociaal die alleen de rijken ten goede komt, en zijn verantwoordelijk voor afbraak van sociale voorzieningen,en met hun regeerakkoord zullen de zwaksten de hardste klappen opvangen.
Wat is sociaal?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:23
NN
NN is offline
Citaat:
BARON schreef op 27-05-2003 @ 16:46:
Wat is sociaal?
Sociaal is in elk geval niet het in het wilde weg afbreken van sociale voorzieningen en zekerheden zoals het huidige kabinet gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:34
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
BARON schreef op 27-05-2003 @ 16:46:
Wat is sociaal?
Opkomen voor de zwakkeren, schiet me ineens te binnen, maar dat snapt een egoist niet of hij wil het niet snappen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:01
BARON
BARON is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 27-05-2003 @ 19:34:
Opkomen voor de zwakkeren, schiet me ineens te binnen, maar dat snapt een egoist niet of hij wil het niet snappen.
links komt alleen op voor de mensen die ZIJ als zwakkeren zien, dus klets niet over dingen die jij niet snapt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:08
NN
NN is offline
Citaat:
BARON schreef op 27-05-2003 @ 20:01:
links komt alleen op voor de mensen die ZIJ als zwakkeren zien, dus klets niet over dingen die jij niet snapt.
Afgezien van je onvriendelijke bejegening van discussiekameraad niceman1984 ben je ook niet duidelijk over wat jij zelf als sociaal ziet. En daar ben ik, aangezien ik jou via dit forum toch een beetje ken, wel erg benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:14
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Vinden jullie het soms sociaal van die mensen die in de WAO zitten terwijl ze er niet in thuis horen. Vervolgens mogen wij de belasting van betalen.

Vinden jullie het sociaal dat de overheid zo'n slecht beleid heeft gevoerd dat heel veel allochtonen de nederlandse taal nog niet beheersen.

Vinden jullie het sociaal dat je in mekaar wordt geslagen op straat

Vinden jullie het sociaal dat de echte criminelen niet meer worden aangepakt en de normale burger daarvan het slachtoffer is

Vinden jullie het sociaal dat een moordenaar na een paar jaar weer op straat loopt tegenover het slachtoffer

Vinden jullie het sociaal dat je eerst in een wachtlijst komt met een ernstige ziekte voordat je uberhaupt in aanmerking komt

Vinden jullie het sociaal dat de linkse regeringen die hiervoor zaten het hebben heeft verpest

Trouwens deze harde maatregelen zijn o.a. nodig omdat jullie linkse partijen tijden lang met geld hebben lopen strooien alsof het dan beter wordt. Nu moeten wij daarvoor de rekening betalen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:07
Verwijderd
[QUOTE]JeanJeanJean schreef op 27-05-2003 @ 20:14:

Vinden jullie het soms sociaal van die mensen die in de WAO zitten terwijl ze er niet in thuis horen. Vervolgens mogen wij de belasting van betalen.

Daar is het beleid van Balkenende niet op gericht, het beleid van Balkenende is gericht op het snoeien op de sociaal-zwakkeren, en daar horen ook WAO'ers bij. Je raakt echt niet zomaar in de WAO hoor, daar gaan ook nu al uitgebreide keuringen aan vooraf. Jij denkt aan een klein percentage.

Vinden jullie het sociaal dat de overheid zo'n slecht beleid heeft gevoerd dat heel veel allochtonen de nederlandse taal nog niet beheersen.

Dat zijn voornamelijk de allochtonen van de jaren zeventig, bovendien vinden ook linkse partijen inburgering belangrijk.

Vinden jullie het sociaal dat je in mekaar wordt geslagen op straat

Nee, maar de oplossing moet je niet zoeken in (alleen) steeds strenger straffen. Voorkomen is beter dan genezen, en hoge straffen schrikken echt niet af.

Vinden jullie het sociaal dat de echte criminelen niet meer worden aangepakt en de normale burger daarvan het slachtoffer is

De schuld van links??? En wat bedoel je met 'echte criminelen'. Klaas Bruinsma was een echte crimineel, is nooit gepakt en 1 keer raden wie toen in de regering de dienst uitmaakten...

Vinden jullie het sociaal dat een moordenaar na een paar jaar weer op straat loopt tegenover het slachtoffer

Ook al zo'n vooroordeel. De straffen in Nederland zijn hoog genoeg, bovendien wordt steeds vaker tbs opgelegd en tbs is niet een jaartje kliniek en dan eruit.

Vinden jullie het sociaal dat je eerst in een wachtlijst komt met een ernstige ziekte voordat je uberhaupt in aanmerking komt

Dan moet je zeker niet op gezondheidszorg gaan bezuinigen.

Vinden jullie het sociaal dat de linkse regeringen die hiervoor zaten het hebben heeft verpest

Trouwens deze harde maatregelen zijn o.a. nodig omdat jullie linkse partijen tijden lang met geld hebben lopen strooien alsof het dan beter wordt. Nu moeten wij daarvoor de rekening betalen.

Paars was niet links: D'66 is een middenpartij, PvdA is een middenpartij en VVD is rechts. De huidige problemen kan je niet allemaal op Paars afschuiven. Externe factoren als vergrijzing, verharding van de maatschappij etc. spelen ook een rol.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 23:10
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
En voor welke andere zwakkeren komt rechts dan op?? Ik zie die mensen in de villawijken hier in Aerdenhout en Bloemendaal dus niet als sociaal zwakkeren.
Oud 27-05-2003, 23:43
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
ik ben t hier niet mee eens, maar ach, ze komen tenminste nog voor zwakkeren op.

wat doet rechts? komt voor de rijken op die in villa's wonen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 00:29
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 27-05-2003 @ 20:14:

De bekende fabeltjes over de spilzucht van linkse partijen. Jij hebt duidelijk niet opgelet bij geschiedenis en economie:
1. Paars was zeer zeker niet links, het was een rechts kabinet, met een rechts beleid en een PvdA-premier om dat rechtse beleid een beetje te camoufleren.

2. Juist onder rechtse kabinetten zijn de financieringstekorten opgelopen, terwijl die onder links georiënteerde regeringen juist terugliepen.
Voorbeelden te over: in de jaren zeventig zei VVD-er Wiegel dat zijn partij wel eens een einde zouden maken aan de 'potvertering' van het kabinet-Den Uyl. In het eerste kabinet-Van Agt (CDA-VVD, met Wiegel als minister) liep het financieringstekort juist op tot ongekende hoogten (8% van het BNP). Toen de PvdA in 1989 weer in de regering kwam, werd het tekort, wat op dat moment nog altijd 4% was, omgebogen in een overschot, dit ondanks het feit dat de VVD onder Paars lastenverlichtingen voor de rijken door wist te voeren (belastingen en premies gingen in die tijd met 14 miljatd euro omlaag). Dat betekent wel, dat er geen financiële reserves werden opgebouwd voor economisch slechtere tijden zoals nu. Daardoor stijgt het financieringstekort nu weer razendsnel. Goedbeschouwd komt dat dus voor rekening van de liberale VVD.
Ook in andere landen zie je dit patroon: In de VS werkte Clinton (min of meer links) de financiële tekorten van Reagan en Bush sr. (rechts) meer dan weg, maar nu onder Bush jr. (rechts) stijgen de schulden weer explosief.
De rechtse Franse regering heeft het hoogste financieringstekort van de hele eurozone.

Kortom: links kan beter bezuinigen dan rechts, en weet dat ook nog eens zo te doen dat de sociaal zwakkeren er minder onder lijden.

Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 00:31.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 07:54
BARON
BARON is offline
Citaat:
duyvel schreef op 28-05-2003 @ 00:10:
En voor welke andere zwakkeren komt rechts dan op?? Ik zie die mensen in de villawijken hier in Aerdenhout en Bloemendaal dus niet als sociaal zwakkeren.
ik bedoel de gewone Nederlander, die niet zwart, arm of jong is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 08:07
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
BARON schreef op 28-05-2003 @ 08:54:
Jij begint ondertussen tegen beter weten in dingen te roepen.
Oud 28-05-2003, 08:48
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Boogie schreef op 21-05-2003 @ 20:22:
Vandaag zijn de namen van de ministers en staatssecretarissen voor het nieuwe kabinet bekend gemaakt. De meeste posten worden bekleed door de grootste coalitiepartijen, CDA en VVD. Veel van deze posten zijn ingevuld door dezelfde mensen als die bij het vorige kabinet-Balkenende actief waren.

Hierdoor is het dus in feite zo dat het kabinet nooit is gevallen. Alleen zijn de LPF-ministers vervangen door mensen van het CDA, VVD en D'66. Deze nieuwe partij heeft slechts 2 ministersposten.

Wat is dan nog de functie van het beeindigen van het kabinet en het uitschrijven van nieuwe verkiezingen? Hierdoor blijft toch allese bij het oude en kan Balkenende toch gewoon doorgaan met waarmee hij in de zomer van 2002 mee is begonnen?
En hoe houden ze dan de kiezer voor de gek??

Als je een klein beetje had opgelet tijdens de campagnes had je geweten dat dit zou gebeuren...
Oud 28-05-2003, 08:51
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Je bedoelt de NVU???

Want alle rechtse partijen die momenteel in de kamer zitten komen op voor alle nederlanders! Of ze nu zwart, wit, geel, paars, arm, rijk, jong, oud, middelbaar zijn...

Dus BARON... houd je mond asjeblieft als je niets zinnings te melden hebt. Ik dacht dat bij jou Fortuynisme zo hoog in het vaandel staat?? Dan mag je zijn boeken toch eens opnieuw gaan lezen...
Oud 28-05-2003, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Wat is de gewone Nederlander? De blanke middenklasse? De blanke middenklasse heeft niet zoveel te klagen hoor, ook met de blanke middenklasse wordt voldoende rekening gehouden. Immers, er worden ook maatregelen voor hen genomen. Politiek is van iedereen en voor iedereen (mmm, beetje Studio sport-sloganachtig).
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:07
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Ha, en jij bent niet ff extreem bezig? jij bent niet extreem rechts?

aanhanger van Pim? dan kan jij kennelijk niet goed begrijpend lezen, want de vvd enzo die komen voor elke nederlander op.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:25
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 28-05-2003 @ 13:07:

aanhanger van Pim? dan kan jij kennelijk niet goed begrijpend lezen, want de vvd enzo die komen voor elke nederlander op.
Tja, blijkbaar zijn bepaalde mensen een beetje kort van begrip ofzo...

Maar ik denk dat BARON zich maar eens moet gaan inschrijven bij de NVU ofzo...
Oud 28-05-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 28-05-2003 @ 13:25:
Maar ik denk dat BARON zich maar eens moet gaan inschrijven bij de NVU ofzo...
BARON bedoelt het allemaal niet zo kwaad, hij zit jullie gewoon allemaal te fucken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:43
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 28-05-2003 @ 13:31:
BARON bedoelt het allemaal niet zo kwaad, hij zit jullie gewoon allemaal te fucken.
Waarom denk je dat ik deze erachter heb staan: ???
Oud 28-05-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 28-05-2003 @ 13:43:
Waarom denk je dat ik deze erachter heb staan: ???
Ironie?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:46
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 28-05-2003 @ 13:45:
Ironie?
Zou het??
Oud 28-05-2003, 13:01
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 28-05-2003 @ 13:31:
duh, maar dan issie nog wel triest bezig
en deze posts worden allemaal verwijderd
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:06
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Baron heeft wel een avatar van het Vlaams Blok en dat is iets wat mij zo ver ik weet totaal niet aanspreekt.

Pim Fortuyn is voor de duidelijk niet extreem rechts

Een Nederlander is iemand die in bezit is van de Nederlandse nationaliteit. Dus ook allochtonen die in bezit zijn van een Nederlands paspoort. Wij hebben ze hierheen gehaald dus is het ons probleem.

------
Ik heb het trouwens in mijn verhaal niet alleen over Paars

Verder denk ik dat de oplossingen van Paars veels teveel waren gericht op geld pompen. De gezondheidszorg wordt ook niet beter van dat administratieve werk, als een arts moet opschrijven hoelang hij onderbroeken en sokken aantrekt alsof hij niet goed snik is. De artsen kunnen hun werk niet goed doen en daar is de patient het slachtoffer van.

Verder denk ik eigenlijk niet meer in rechts of links, maar in goed en fout, tussen oud en nieuw. Paars was dus fout.

Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 28-05-2003 @ 14:06:
Paars was dus fout.
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:47
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 28-05-2003 @ 13:07:

Jij valt inderdaad niet in deze categorie, maar er zijn al genoeg extraatjes voor jouw doelgroep, dus nou niet gelijk gaan jammeren.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:55
BARON
BARON is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 28-05-2003 @ 14:06:
Baron heeft wel een avatar van het Vlaams Blok en dat is iets wat mij zo ver ik weet totaal niet aanspreekt.
Filip de Winter is ook duidelijk niet extreem-rechts.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:19
nps
nps is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 21-05-2003 @ 21:46:
Waar wil jij naartoe?? CDA, VVD en D'66 vormen nou eenmaal de meerderheid...Eerlijk en oprecht door het volk verkozen..
PvdA was ook oprecht en door het volk gekozen, maar die is toch slinks opzijgeschoven.
Oud 28-05-2003, 15:21
nps
nps is offline
Citaat:
BARON schreef op 28-05-2003 @ 14:55:
Hoe wilde je't dan noemen?
Oud 28-05-2003, 15:28
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 28-05-2003 @ 16:19:
PvdA was ook oprecht en door het volk gekozen, maar die is toch slinks opzijgeschoven.
Zo kun je ook naar voren brengen dat de vorige coalitie opnieuw door het volk gekozen is...
Oud 28-05-2003, 16:03
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 28-05-2003 @ 14:47:
Jij valt inderdaad niet in deze categorie, maar er zijn al genoeg extraatjes voor jouw doelgroep, dus nou niet gelijk gaan jammeren.
WTF lul je?

Ik heb t over iets heel anders, maar begrijpend lezen is moeilijk voor je was al duidelijk.

Welke extratjes dan? Mensen zoals jou?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 28-05-2003 @ 14:55:
Voor extreemnationalistische mensen zoals jou niet nee, t liefst zouden die zien dat alle allochtonen t land uitgekickt werden, al dan niet met alle linkse mensen samen, dus ik begrijp wel dat jij t VB niet extreemrechts vind, maar ja, t is toch algemeen bekend dat t extreemrechts is en dat geven ze zelf ook toe.

Volgens mij vind jij t VB niet eens rechtser dan de vvd of lpf.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:31
BARON
BARON is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 28-05-2003 @ 16:21:
Hoe wilde je't dan noemen?
Verstandig
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:32
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 28-05-2003 @ 17:03:
WTF lul je?

Ik heb t over iets heel anders, maar begrijpend lezen is moeilijk voor je was al duidelijk.

Welke extratjes dan? Mensen zoals jou?
Jij hoort inderdaad niet tot de gewone nederlanders, maar tot de troetelturken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten