Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
eeuh ff denken wat ik allemaal deed op de B-school.. (natuurlijk deed ik sommige spelletjes niet meer toen ik al in groep 8 zat hé!!!
![]() van de glijbaan af verstoppertje spelen springtouwen vechten ![]() knikkeren voetballen groep 7 tegen groep 8 was echt IN!!! oh ja! Anna Maria Koekoek ook! een of ander spel dat je moest zeggen als er een vraag werd gesteld of je voor / tegen was en dan moest je aan de overkant rennen en opassen dat je niet getikt werd ofzo. nog een vaag spel dat verfpotje heet, dan was je een kleur ofzo...en als je geraden werd dan moest je snel wegrennen ofzo. blikkie-trap (verstoppertje met een voetbal die 1st weggeschopt wordt en die moet je dan zoeken je mag niet aan de zijkanten kijken, en pas daarna mag je zelf mensen zoeken!) watergevecht waarbij we balonnen hadden gevuld met water (dat was echt kicken!) hahahah the good old times ![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2013 om 13:06. |
![]() |
|
In onze combinatieklas 6/8 (ik zat in groep 6) deden we altijd met de hele groep slingertikkertje!!!!Kei leuk
![]() En af en toe ook wel 'es tenentrappetje....
|
ehm, van die spelletjes: reus reus hoe laat is het, hinkelen, lekker/vies/gaatwel/nooitgehad, jongens/meisjes pakken de meisjes/jongens, tikkertje, verstoppertje, verstikkertje
in groep zeven en acht voetballen ![]()
|
toen ik kleiner was deed ik handstanden tegen de lokalen, knikkeren, tikkertje, ook elastieken ja en touwtje springen
iets ouder groep 5 ofzo werdt t meer rondlopen en voetballen en denk vanaf groep 6-7 gingen we turnen... flikflak op bankjes, overslagen vd bankjes af, dodeval vd rekstok enzo vonk geweldig haha
|
Schipper mag ik overvaren.
Poorten. Voetballen. Pakkertje/verstoppertje. Kleuren-overloop, en toen was er een jongen die zo hard rende dat hij dwarst door de ruit van de school heen rende en zijn arm brak. ![]() En verder hadden we nog zo'n spel dat er twee of drie personen gebogen achterelkaar gingen staan en iedereen dan d'rop ging springen. |
![]() |
|
|