Advertentie | |
|
![]() |
|
Als iets niet lekker zit dan voel ik me niet op m'n gemak en dan voel ik me ook niet lekker
![]() Maar ik ga ook niet in dingen lopen die echt super lekker zitten, maar er echt totaal niet uitzien, het oog wil nl ook wat ![]()
|
![]() |
Ik vind dat je wel een beetje met de mode mee moet gaan, en als iets echt afgrijselijk is, dan zal ik het nooit aandoen, zeker niet als ik niet thuis ben en weg moet. Maar dan andersom, doe ik het aan als het niet lekker zit, tja...
Soms koop je wel van die hippe dingen, die toch niet zolekker blijken te zitten. Meestal doe ik ze dan niet echt vaak aan, alleen met uitgaan ofzo... Tjerk |
![]() |
|
![]() |
Ik heb van die kleren die heel duur zijn en die heel mooi zijn waar je voorzichtig mee bent en die gewoon niet zo vrij zitten als je misschien wel zou willen. Ik trek dat echt zonder problemen aan alleen niet altijd. Het is ook wel eens lekker om je gewoon vrij te voelen.
||
Citaat:
![]() Nee ik vind dat niet achterlijk. Het is natuurlijk iemands eigen keuze, alleen lijkt het me niet zo fijn, maar goed...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |