Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 12:10
Verwijderd
Of andersom, trek jij (voor jezelf) foeilelijke dingen aan omdat ze gewoon lekker zitten? (en dan bedoel ik niet thuis in je regenboog-kleurige joggingbroek als je ziek bent, maar als je ergens heen gaat)

Voorbeelden: meisjes die hoge hakken aantrekken waar ze zowat bij verkrampen, Strak aangetrokken corsetten, hippe onderbroeken die in je kruis trekken.

of: voorgenoemde joggingbroek bij je sollicitatiegesprek of als je naar de supermarkt moet.

(als het topic al bestaat, sorry, maar de pc's hier zijn te traag voor een fatsoenlijke zoekfunctie)

Oh ja, ikzelf: Mijn ouwe reebokjes die ik laatst weer vond zijn iets te klein geworden, maar ze zijn best stoer dus ik trek ze maar weer aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 12:12
Thomas
Thomas is offline
Nee, dat iets fijn moet zitten is een pre bij wanneer ik kleren ga kopen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:13
Verwijderd
Ja, vaak wel. Zo heb ik een keer een paar fantastische pumps gekocht in de uitverkoop, die eigenlijk 1,5 maat te groot waren, dus ik krijg er blaren van. Maar ik moest ze hebben. Evengoed draag ik broeken die te strak zijn en schoenen met hakken die niet lekker lopen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:20
mitchuhl
mitchuhl is offline
Als ik kleren echt heel mooi vind maakt het me niet zoveel uit als ze me niet lekker zitten, dan trek ik ze gewoon aan ! Of ze moeten echt erg irriteren (zoals een door oma gebreide wollen onderbroek.. maarja die vind ik dan ook weer niet zo mooi ).
Oud 22-05-2003, 12:26
Punkygirl
Punkygirl is offline
Alleen voor een speciale gelegenheid waarbij ik er echt mooi wil uitzien zou ik iets aandoen wat me niet echt comfortabel zit..
en tja ik draag sowiezo al wijde broeken en traningsbroeken heb ik niet dus die kunnen ook nie aan naar de supermarkt
Oud 22-05-2003, 12:35
Verwijderd
soms...maar er is een grens..het moet enigszins zitten.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:46
Verwijderd
Nee. In de afweging of ik iets wel of niet draag krijgt comfort een doorslaggevend gewicht.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 12:49
Firefly
Firefly is offline
niet als iets te klein is oid

meestal ga ik toch wel voor een beetje comfort, nou zijn de kleren die ik mooi vind ook vaak wel comfortabel. In de vorm van panties (die toch minder fijn zitten dan broeken) of corsetten (die toch strakker aan zijn gesnoerd dan gewone truitjes) wel, maar niet in extremen
Oud 22-05-2003, 13:13
Soezen
Soezen is offline
Ja. ik draag van die puntschoentjes. Die zitten dus echt niet lekker maar ze zijn wel mooi..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:18
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
a new nose schreef op 22-05-2003 @ 13:35:
soms...maar er is een grens..het moet enigszins zitten.
Idd: sommige dingen zitten niet geweldig, maar zijn zo leuk dat ik het er wel voor over heb. Andere dingen zijn ontzettend slobberig en passen totaal niet bij de mode-van-nu, maar als ik daar zin in heb, en als ik denk dat ik alle opmerkingen daarover aankan, zal ik ze gewoon aandoen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:46
gizmo
gizmo is offline
Ik trek alleen dingen aan die ik lekker vind zitten en die ik mooi vind. Ik denk er niet aan om dingen die niet lekker te zitten aan te trekken, in kleren moet ik mij lekker voelen.
Oud 22-05-2003, 13:48
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
met joggingsbroek naar de supermarkt ja. of bij iemand langs.
en ik ben nu veel te smalle schoenen aan het uitlopen waar ik na een half uur mn tenen niet meer in voel
maar het lukt wel
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:56
]{ing
]{ing is offline
bodyarmor zit niet zo lekker als je zit, en straps zijn ook niet altijd even praktisch..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:23
on the moon
on the moon is offline
ik heb bijna altijd kleding aan die ik lekker vind zitten, dat is gewoon een vereiste. en meestal draag ik kleding die ik mooi vind, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
ik heb trouwens ook 1 paar puntschoenen zegmaar, maar ik vind ze wél lekker zitten...
Oud 22-05-2003, 14:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Nee, ookal is het een fantastisch truitje, als hij niet zit koop ik em niet

Dan koop ik liever iets minder moois waar ik me wel lekker in voel
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:34
AtHell
AtHell is offline
Nee, maar ik let bij het aanschaffen van kleren er ook wel op of ze niet alleen mooi zijn maar ook lekker zitten.
Oud 22-05-2003, 14:45
Sirenie
Sirenie is offline
Ik koop nooit truitjes die te strak zijn, ook al zijn ze nog zo leuk. Ik zweet namelijk best veel, en dat is dat niet zo goed voor mn zelfvertrouwen, dan koop ik een t-shirt nog liever te wijd.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:58
sui
sui is offline
ja voor het galabal, een veel te strakke jurk die dan nog veel te bloot was naar mn zin en veel te ongemakkelijke hakschoenen waarvan mn voeten nog drie dagen pijn deden... gelukkig waren het niet mijn spullen, ze waren geleend want zelf zou ik nooit zoiets kopen waar ik me zo ongemakkelijk in voel. maarja tmoest in gala, wie mooi wil zijn moet lijden. en twas wel mooi eigelijk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:59
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
nee, ik ga niet iets aandoen dat vervelend zit al is het nog zo mooi.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:03
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 22-05-2003 @ 15:59:
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:09
Verwijderd
Als iets echt niet lekker zit koop ik het niet, want dan zou ik het toch niet aandoen (omdat het me irriteert). Maar als het wel past, maar het zit wat strakker dan normaal (wat ik vandaag dus had bij een shirtje) en het is mooi, trek ik het wel aan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:13
Jules
Jules is offline
Ik koop wel regelmatig kleding die ik erg mooi vind, maar die eigenlijk totaal niet lekker zit. Meestal draag ik het dan 1 of 2 keer, en daarna verdwijnt het voor 2 jaar in de kast..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:16
Verwijderd
Heel soms wel, bijv schoenen die pijn doen als ik er te lang op loop, doe ik ze toch aan.

Maarja, niet veel eig. Al mijn kleding zit lekker, anders koop ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:15
Chelsea
Chelsea is offline
nee eigelijk nooit
Oud 22-05-2003, 16:17
Verwijderd
als ik alleen mooi hoef te zijn maakt het niet uit of iets niet lekker zit, maar als ik bijvoorbeeld moet werken wel.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:27
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Hermione schreef op 22-05-2003 @ 13:13:
Ja, vaak wel. Zo heb ik een keer een paar fantastische pumps gekocht in de uitverkoop, die eigenlijk 1,5 maat te groot waren, dus ik krijg er blaren van. Maar ik moest ze hebben. Evengoed draag ik broeken die te strak zijn en schoenen met hakken die niet lekker lopen.
Ik ook vaak hoor. Als ik leuke kleding zie, en het staat mooi (en het is niet te duur) koop ik het. Later kom ik er pas achter dat het eigenlijk niet erg comfortabel zit...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:28
Breg
Breg is offline
ik heb vandaag de hele dag schoenen met hakken aangehad, ze zitten niet vreselijk, maar ik heb schoenen die makkelijker lopen. Toch doe ik ze soms aan omdat ik wat langer wil zijn.

Ik trek geen foeilelijke dingen aan, wel soms minder mooie kleding (bv mn sportbroek), maar dan alleen als ik de hond uit ga laten.
Oud 22-05-2003, 17:37
Verwijderd
Ik heb trouwens zelf nog een heel erg lelijke winterjas die mn vader 10 jaar geleden niet meer aandurfde...maar ja ik heb geen andere
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:40
Ketjing
Ketjing is offline
Nee
Oud 22-05-2003, 17:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik koop alleen iets wat niet zo lekker zit als ik het écht heel mooi vind. Gevolg is dan vaak wel dat ik het maar een paar keer draag..
Sommige kleren vindt iedereen om me heen onwijs lelijk (en die zijn ook werkelijk niet charmant) maar die zitten zó lekker dat ik ze wel naar school aan doe. Maar als ik uit ga ofzo, doe ik die toch maar niet aan
Oud 22-05-2003, 18:27
nps
nps is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 22-05-2003 @ 14:18:
nee
Oud 22-05-2003, 18:33
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 22-05-2003 @ 13:18:
nee
graag mooi en comfortabel
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:42
thugz-angel
thugz-angel is offline
neee nooit
Oud 22-05-2003, 18:51
Laďs
Laďs is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 22-05-2003 @ 19:27:
nee
Oud 22-05-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 22-05-2003 @ 15:59:
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:20
Ieme
Ieme is offline
Het moet toch zeker lekker zitten. Als het niet lekker zit draag ik het toch nooit, ook al ziet het er leuk uit.
Dus dan er maar gewoon niet uitzien, als et maar lekker zit

Over lelijk en lekker zitten gesproken: ik zag net in de C1000 een rol vuilniszakken liggen en daar stond met koeieletters "COMFORT" op.
--> "Ze staan als een idioot, maar zitten als gegoten."

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:22
DisNaks
DisNaks is offline
eigenlijk draag ik alleen maar kleding die ik lekker vind zitten, als iets niet zit koop ik het toch niet..
Oud 22-05-2003, 19:34
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ja, ik doe altijd uiterlijk heel veel aan mezelf, ook al is het lang niet zo makkelijk in de omgang.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:38
Verwijderd
Ja, bijvoorbeeld een stropdas. Over het algemeen niet... maar als ik iets zou zien waarin ik er echt fantastisch uit zou zien maar wat verschrikkelijk zit koop ik het wel (en draag het ook nog )
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:44
Alet
Alet is offline
Niet al mijn kicks zitten even lekker, vooral na een nachtje dansen kan ik last van mijn voeten hebben.
Verder draag ik (ook bij het geven van zwemles) áltijd een bikini, ik vind badpakken gewoon niet zo flatteus. Bikini's zitten natuurlijk wel lekker, maar een flinke duik of hoge golf kan je toch beter vermijden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:23
Verwijderd
het moet lekker zitten.

anders draag ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:32
Taeke
Taeke is offline
Ik kijk meestal eerst of iets mooi is, en mocht het dan ook nog lekker zitten dan koop ik het. Iets moet goed zitten anders koop ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:38
dewie
dewie is offline
hakken met een bijna naaldhak loopt dus echt wankel oftewel als een pinquin dus die doe ik heeeel zelden aan maar verder zitten mn kleren altijd lekker naja soms een truitje dat somsomhoog kruipt maar dat doe ik dan gewoon nooit meer aan.
Oud 23-05-2003, 09:23
Paris
Paris is offline
Ik koop kleren die lekker zitten en mooi zijn. Maar als iets heel erg mooi is en het zit niet zo heel lekker dan wel, maar niet als iets echt voor geen meter zit.....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:43
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
als iets echt heel mooi is maak ik wel n uitzondering I guess
Oud 23-05-2003, 10:02
very drunk driver
very drunk driver is offline
nope
Oud 23-05-2003, 11:05
ambsie
ambsie is offline
uhm nou ik koop ze soms wel, maar dan doe ik ze uiteindelijk meestal niet aan hahaha!!!
of alleen 1x en dan noooit meer hahaha echt TE erg
Oud 23-05-2003, 11:07
Verwijderd
Draag alleen wat lekker zit, als het er leuk uitziet is het mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:19
Avelon
Avelon is offline
soms draag ik wel eens hakken met uitgaan. erna heb ik onwijze pijn. dan schaam ik me er wel voor dat ik dan op mn sokken moet lopen.

Vinden jullie het achterlijk als mensen wel moeilijk zittende kledig draagt, alleen omdat ze het mooi vinden?

ikzelf vind het soms nogal lomp als ik sommige mensen zie lopen, veel te hoge hakken, kleding van bijv leer of lak waarin de mensen enorm veel zweten, rokjes waar ze de hele tijd aan zitten te trekken om het niet et veel te laten opkruipen..dat soort dingen. dan denk ik mans doe wat anders aan.
Reageren

Regels voor berichten