Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb bijna altijd kleding aan die ik lekker vind zitten, dat is gewoon een vereiste. en meestal draag ik kleding die ik mooi vind, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
ik heb trouwens ook 1 paar puntschoenen zegmaar, maar ik vind ze wél lekker zitten...
|
ja voor het galabal, een veel te strakke jurk die dan nog veel te bloot was naar mn zin en veel te ongemakkelijke hakschoenen waarvan mn voeten nog drie dagen pijn deden... gelukkig waren het niet mijn spullen, ze waren geleend want zelf zou ik nooit zoiets kopen waar ik me zo ongemakkelijk in voel. maarja tmoest in gala, wie mooi wil zijn moet lijden. en twas wel mooi eigelijk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb vandaag de hele dag schoenen met hakken aangehad, ze zitten niet vreselijk, maar ik heb schoenen die makkelijker lopen. Toch doe ik ze soms aan omdat ik wat langer wil zijn.
Ik trek geen foeilelijke dingen aan, wel soms minder mooie kleding (bv mn sportbroek), maar dan alleen als ik de hond uit ga laten.
|
![]() |
Ik koop alleen iets wat niet zo lekker zit als ik het écht heel mooi vind. Gevolg is dan vaak wel dat ik het maar een paar keer draag..
Sommige kleren vindt iedereen om me heen onwijs lelijk (en die zijn ook werkelijk niet charmant) maar die zitten zó lekker dat ik ze wel naar school aan doe. Maar als ik uit ga ofzo, doe ik die toch maar niet aan ![]()
|
Het moet toch zeker lekker zitten. Als het niet lekker zit draag ik het toch nooit, ook al ziet het er leuk uit.
Dus dan er maar gewoon niet uitzien, als et maar lekker zit ![]() Over lelijk en lekker zitten gesproken: ik zag net in de C1000 een rol vuilniszakken liggen en daar stond met koeieletters "COMFORT" op. --> "Ze staan als een idioot, maar zitten als gegoten." ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 19:26. |
![]() |
|
![]() |
Niet al mijn kicks zitten even lekker, vooral na een nachtje dansen kan ik last van mijn voeten hebben.
Verder draag ik (ook bij het geven van zwemles) áltijd een bikini, ik vind badpakken gewoon niet zo flatteus. Bikini's zitten natuurlijk wel lekker, maar een flinke duik of hoge golf kan je toch beter vermijden. |
![]() |
|
soms draag ik wel eens hakken met uitgaan. erna heb ik onwijze pijn. dan schaam ik me er wel voor dat ik dan op mn sokken moet lopen.
Vinden jullie het achterlijk als mensen wel moeilijk zittende kledig draagt, alleen omdat ze het mooi vinden? ikzelf vind het soms nogal lomp als ik sommige mensen zie lopen, veel te hoge hakken, kleding van bijv leer of lak waarin de mensen enorm veel zweten, rokjes waar ze de hele tijd aan zitten te trekken om het niet et veel te laten opkruipen..dat soort dingen. dan denk ik mans doe wat anders aan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |