Advertentie | |
|
![]() |
|
ma2=een 5 tot 6. (had een 3 nodig)
Nl= een 7 (had een 4,2 nodig) Geschiedenis durf ik niet na te kijken.... ![]() Economie= een 6 (had een 3,4 nodig) Ak= onvoldoende (heb een 4,3 nodig, maar mag hem laten vallen) Engels= 7 (had een 4,3 nodig) Duits= 5 tot 6 (heb een 5,5 nodig) Al met al, als Duits en geschiedenis onvoldoende zijn, heb ik een her geschiedenis.................. Misschien ben ik toch wel geslaagd voor Duits! Dat had ik nooit durven dromen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
vwo ng+latyn
wiskunde: 4.9-5.3 (terwijl k wiskunde normaal goed kan) scheikunde: 5.8-6.3 (don't ask) biologie: 5.5-6.0 (terwijl dit echt mn slechtste vak is) nederlands: 6.0-6.5 (kut samenvatting) engels: 6.6-7.2 latijn: geen idee.slecht.(4??)maar is buiten profiel natuurkunde: komt nog
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
VWO:
Frans = minimaal 5,9 (moest 3,8) Nederlands = minimaal 6,9 ![]() jaar! Ik moest een 3,5 halen. Geschiedenis = minimaal 3,9.... hoop ik, ander ben ik genaaid, moest een 3,8.... Engels = minimaal 6,6 ![]() ![]() Duits = minimaal 7,4 ![]() En nu wiskunde nog. Wordt het toch nog spannend, stél dat ik voor geschiedenis maar een 3,7 heb en voor wiskunde lager dan een 4,2 haal, dan heb ik een her ... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
succes met wiskunde!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben het eens dat de schrijftaal echt ![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 22:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Aan het leren ligt het dus niet..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
voor breezerslet
je kunt niet zomaar gaan zeuren want ze controleren alle klachten wel of ze gegrond zijn dus zomaar klagen heeft geen zin. domme opmerking dus btw ik vond alle examens tot nu toe (ik heb dinsdag sk HAVO nog) onwijs goed te maken behalve de eerste vraag van geschiedenis vond ik kut en daar heb ik wel over geklaagd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Frans: 6.5
Engels: 6.6 Geschiedenis: 7.3 Aardrijkskunde: 4.5 (mocht een 4.1) Nederlands: 6.7 Economie: 5.5 (mocht een 5.1) Wiskunde: 6 (mocht een 5.2) Dus als het goed is ben ik geslaagd, jeee! Ik heb dit trouwens berekend op deze manier: aantal door mij behaalde punten : totaal te behalen punten Klopt dat of niet?
|
![]() |
ik ben al zeker zo goed als geslaag whiiehooeeww
nederlands een 7 engels een 7 biologie een 7 aardrijksunde een 6 duits een 6 en wiskunde een 4, maar ik kan dan compenseren dus dan wordt nederlands een 6 en wiskunde een 5 en dan staat er een 7 voor engels tegenover dusss yessssssssssssssssssssssssssssssssss ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
compenserenb hoefde toch niet meer???
anders heb ik helemaal een probleem snik snik. met ook een vier voor wiskunde. 6 voor scheikunde 6 voor bio 6 voor engels 6 voor nederlands, 6 voor geschiedenis en nu gewoon super hopen op een hoge nomering voor natuurkunde maar dat zal wel weer niet, moet een 4.9 en heb tussen 4.6 en 5.1 gehaald, waarom moet ik nou zoo lang wachten op uitslag wordt nu al knettergek van al die mensen die vragen of k geslaagd ben. |
![]() |
|
![]() |
ik doe vwo:
ik heb voor wiskunde a1: 5.8-6.3 ( had 1,9 nodig) ik heb voor aardrijkskunde: 4.4-4.9 ( had 5,2 nodig dus beetje jammer) ik heb voor duits 1,2: 5.4-6 ( had 4.8 nodig) ik heb voor engels: 6.8-7.4 ( had 2.8 nodig) ik heb voor frans 1,2: 4.6-5.2 (had 4.6 nodig) ik heb voor geschiedenis: 5.2-5.7 (had 5.2 nodig) ik heb nederlands: 6.5-7 (had 5.1 nodig) DUS GESLAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus eh.............. ik ben geslaagd denk ik he!!!!! ![]() P.s. Al blijf ik bang dat ik verkeerd gerekend heb!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
tvalt me allemaal toch wel tegen die examens..
![]() Nederlands; 7 - 7.7 Economie; 5.3 - 5.8 Engels; 6.4 - 7 geschiedenis; weet ik niet precies; had 4.2 nodig en die heb ik wel gehaald. Aardrijkskunde; 5 - 5.5 wiskunde; 4.8 - 5.3 Ik heb alles trouwens wel streng nagekeken, dus het kan natuurlijk altijd mee vallen.. Heb in ieder geval de punten die ik allemaal minimaal moest halen voor zesjes wel gehaald dus wel geslaagd..
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
WAO herkeuringen Mark Almighty | 135 | 11-02-2007 01:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke politieke partij is het uiteindelijk geworden? Verwijderd | 500 | 05-12-2006 23:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 |