Advertentie | |
|
![]() |
|
SO2 was iets met zwavel, stond wel ergens in de atlas, maar ik wist dit idd ook niet...
Ik had echt veel te weinig tijd...maar volgens mij lag dat aan mij ik was te langzaam begonnen! Maar ik moest een 4,9 halen, hiervoor moest ik tussen de 32 en 37 punten halen, ik had er (ik heb vrij soepel gerekend) 34...dus het is nog maar de vraag of ik een 6 heb... Ik heb economie ook al ver*PIEP*t dus het is nog maar de vraag of ik wel slaag... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hmmm.. volgens mij heb ik het erg slecht gemaakt.. ga het zometeen nakijken, maar een 3.2 zal er (hopelijk) wel inziteen!! (duimen..)
maar .. opzich toch wel handig om ook bij de havo-aardrijksundetopic te kijken.. daar hadden ze het namelijk ook al over hoe een legenda moest worden ingevuld, en het moest volgens hen dus met "oplopende intensiteit" -> liet ik dat nu net even onthouden hebben, en daarom had ik die vraag goed bij het examen, lol ![]() ..wel vage vraagstelling zo nu en dan trouwens.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zit zo tussen de 5 en de 6,5 zonder dat antwoord van vraag 40 goed gerekend. Voor een 7 moet ik een 6,3 halen en voor een 6 een 4,3 dus een voldoende is het sowieso. Maar alles is meegenomen natuurlijk, zeker als het duidelijk een fout van het Cito is
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
'voorbeeld van een juist antwoord is:' |
![]() |
||
Citaat:
En bij 0 beginnen slaat ook nergens op. Als je nou gewoon bij 4000 begint tot 8000. 8000/12000, 12000/16000, 16000/20000 en meer dan 20000. Wat is daar dan fout aan? Zou dan echt ff graag de reden daarvoor willen horen van die examen-makers. Maar goed, vanmiddag eens ff mn hele klachtenlijst van deze week doorbellen naar Laks. (heb je een half uurtje?) Moppie |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had die klassen idd ook ingedeeld van 4000 tot 8000, van 8000 tot 12000 enz. en volgens mij zou dat gewoon goed moeten zijn. Aan alle drie de eisen van de opdracht is voldaan. Bovendien, zoals ik de opdracht lees staat er dat de klassen een meervoud van 1000 moeten zijn. Enne....0 is toch geen meervoud van 1000???Want als dat wel zo is en ik weet dat niet mag ik me weleens heel erge zorgen gaan maken over mn wiskunde van dinsdag!Volgens mij zou mijn indeling ook goedgerekend moeten worden.....even het laks bellen dus!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had ook precies diezelfde klassenindeling. Ik heb nog drie keer gekeken of ik aan de voorwaarden voldeed en dat deed dus huppa... invullen maar! Maar goed, ga er nog ff een klachtje over sturen (heb al geklaagd) en dat SO2 was inderdaad ook superraar! Heb ik dus al over geklaagd.
Heb nagekeken en heb tussen de 4.1 en 4.6. Ik moet een 4.9 dus dat is best kut. T gaat er om hangen allemaal. Anders nog een her hoop ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Sorry dat ik weer het zelfde neerzet
![]() Ik had ook steeds een klassebreetde genomen van 4000, maar ik was begonnen bij het kleinste getal, 4027 volgens mij en vervolgens er steeds 4000 bij gedaan. Dit is toch ook goed, of moet je per se beginnen met een heel duizendtal? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die legenda inkleuren vond ik vaag om te doen; ik heb dat met verschillende kleurtjes gedaan; maar dat klopt niet. Maar in een legenda in de atlas zie je dat toch ook wel eens met kleuren
![]() ahum; ak is voorbij en ik weet spontaan niet meer of het nou legende of da is... maar heb nu ook geen zin om erover na te denken... whah heb van 9 tot 17.00 examens zitten maken... poeh |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De cesuur op examen.nl is 0,8-1,3 ofzo.. Denk je dat er kans bestaat dat de cesuus onder de 0,8 komt??? PLEASE GOD I HOPE NOT ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb (net als veel anderen) 4000-8000, 8000-12000, 12000-16000, 16000-20000, >20000 Trouwens bij die volgende vraag moest je de legenda invullen..dat moest geleidelijk van lichtgekleurd naar donkergekleurd... WAAR SLAAT DAT OP?? Er zijn genoeg kaarten te vinden met legenda's met simpelweg verschillende kleurtjes, dus waarom persé zo?? achtelijke CITO K L A G E N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"nee, want Delft heeft minder werkloosheid dan de rest van Nederland..." Denk je dat we hier punten voor krijgen? Kvind eigenlijk van wel.. |
![]() |
|
![]() |
mmmm
![]() ![]() ![]() waar zit ik fout? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ook nog op dezelfde manier uitgelegd!!! Mijn uitleg was iets van 6 regels! Maar het blijkt dat we dus verkeerd gelezen hebben, boven het kaartje staat met PIEPKLEINE letters: "Migratiestromen vanaf 1960" DE HONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! K U T T E R I N G C I T O |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat: