Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
als een nummer lang in je hoofd blijft zitten is het goed. dat vind ik ook niet het geval. en de nummers van avril vind ik niet bijzonder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Waarom wordt iets neergehaald als het populair word,met Avril lavigne gebeurd hetzelfde als met Within Temptation vorig jaar,het is een hype,maar is dat een reden om die muziek direct af te kraken.
De muziek is een verijking als je kijkt wat er nog meer in de hitlijsten staat,natuurlijk is het commercieel maar is het dan direct fout,ze doet het goed,ze is pas 18 mensen,beetje respect mag wel vind ik,ik vind het ook een snoepie trouwens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van Avril weet ik niet of ze een sellout is eigenlijk, dus daar onthoud ik me van commentaar. Maar WT is gewoon fout bezig tijdens/sinds Mother Earth. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En TK: ja |
![]() |
||
Citaat:
you think you're so fucking cool... well once, i'd like to hear you scream... in pain... play some rap music
||
Citaat:
maar ik ben dom. ![]()
|
toen in amerika complicated net uit was hadk em ff gedownload en ik vond het wel grappig, en had ik de rest van der cd ook gedownload. op zich vind ik de muziek wel leuk, alleen moet je dan niet avril zelf zeg maar er bij denken. ik snap niet dat mensen zo slecht live kunnen zingen
![]()
|
hij kwam in de vakantie uit, toen ik in Costa Rica zat...
toen dacht ik...das best een leuk liedje enzow...en k dacht ook niet dadt ze in europa bekend zou worden...maar toen ik weer in nederland kwam von ik er nix meer an..ook omdat ik hem al 40 keer had gezien in 3 weken....maar ook omdat ze zo verwaand is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Avril Lavigne en benefiet cd? Verwijderd | 9 | 12-03-2004 14:35 | |
ARTistiek |
Avril Lavigne(tekening) Bluesummers | 33 | 04-05-2003 10:06 | |
Muziek |
Avril Lavigne goes System Of A Down [MP3] Master of Puppets | 129 | 19-02-2003 21:16 | |
Muziek |
AvRiL LaViGnE Verwijderd | 35 | 26-08-2002 17:14 | |
Muziek |
Avril Lavigne! Carpe Diem | 7 | 11-08-2002 19:27 | |
Lifestyle |
avril lavigne carlijn_tjuh | 12 | 06-08-2002 17:43 |