Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ze is een beetje... sneu. dat ze zichzelf zo heel erg punk vindt en met haar zielige badass-houding nog stoer wil overkomen ook, terwijl het eigenlijk gewoon een niet al te snuggere en vooral erg kinderachtige puber is.
maar als haar liedjes op de radio komen zet ik de radio niet uit. |
![]() |
|
ze heeft best leuke nummers (als in: ik zet de radio niet uit of de tv als er een nummer van haar komt) maar live is ze zooo bagger!
en wat haar persoonlijkheid betreft: ik vind haar ont-zet-tend arrogant... ![]()
|
Verwijderd
|
ze is net zo badass als ik! En ik heb de hele middag met sesamstraat meegezongen en eindeloos zitten twijfelen of mn zijscheiding nou links of rechts moest. Maar goed.
Haar liedjes drijven mij tot uiterste wanhoop, en ze blijven echoën in de lege kamers van mijn geest. Aan de andere kant bewijst ze mij dat ook ík beroemd kan worden... als zíj het al kan... |
![]() |
|
![]() |
AVRIL SUCKS!!! ze dnek echt dat ze zo'n rockchick is ofzo....dat is ze helemaaalll niet meer zoon popchick.....van die vage muziek!!! haar manager is ook de manager van ritney...dat klopt al niet en man ik heb zoite sode die haren toch eens achter je oren...ze denkt echt dat ze zo anders is dan die andere....fuck it!!!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Avril Lavigne en benefiet cd? Verwijderd | 9 | 12-03-2004 14:35 | |
ARTistiek |
Avril Lavigne(tekening) Bluesummers | 33 | 04-05-2003 10:06 | |
Muziek |
Avril Lavigne goes System Of A Down [MP3] Master of Puppets | 129 | 19-02-2003 21:16 | |
Muziek |
AvRiL LaViGnE Verwijderd | 35 | 26-08-2002 17:14 | |
Muziek |
Avril Lavigne! Carpe Diem | 7 | 11-08-2002 19:27 | |
Lifestyle |
avril lavigne carlijn_tjuh | 12 | 06-08-2002 17:43 |