Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je het echt realistisch wil hebben.. moeten ze zelfs gehurkt zijn... en de bom voorzichig neerleggen.. ![]() IRL sniper? Pff een echte sniper zit ergens verstopt.. tussen de struiken of ergens verstopt in een gebouw net in een hoekje van een raam, op het dak of iets dergelijks. CS wat betreft snipers is totaal onzin. Ja je zou door je zoom moeten kijken. Maar kan naar die andere wapens dan.. handwapens.. die ga je ook recht voor je houden voordat je schiet. Colts daarmee richt je ook eerst voordat je schiet... dat zie ik in CS niet gebeuren. |
![]() |
|
![]() |
Ok daar kom ik met mijn commentaar
1. ten eerste zet open GL aan dan zul je zien dat het zwaar mooie graphics zijn! 2. ik weet niet wat voor pc je hebt maar anders heb je gewoon geen goede videokaart! 3. wacht maar op 1.6 daar zijn de graphics ook ZWAAR mooi! 4. en ten 4e ik weet niet hoe poppetjes er bij jouw uitzien ![]() ZO dat moest er ff uit! ![]() Mzzzzzl Luke 15! (COUTERSTRIKER!!!)
||
Citaat:
Wat betreft graphics blijft het wachten op HL2, maar de gameplay van HL voldoet nog steeds meer dan voldoende om CS op HL een leuk spel te laten zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, als jij CS wilt blijven spelen, prima. Ik snap sowieso niet waarom dit hele topic nog open is, het gaat werkelijk nergens over. Met realistisch bedoelde ik trouwens alleen maar dat het om mensen gaan en echt bestaande en realistische wapens, niet om monsters (surrealisme). Maar dat ontging je blijkbaar ook. ![]() Vaag mannetje. |
![]() |
|
Ik denk dat CS in het begin zo populair is geworden omdat je het gratis kon downloaden voor HL en het ook wel lage systeemeisen had. Je kon het goed online spelen en er waren veel servers om te warren e.d. Hierdoor zag je het spel op LAN ook vaak waardoor steeds meer mensen het spel gingen uitproberen...
Maarre nu het volgende... CS loopt ten einde (imo). Op Clanbase zag je begin dit jaar nog 800 matches per maand in de nederlandse ladder, nu zijn dat er minder dan 400. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Voorbeeld? Sure.. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens.. clans spelen tegenwoordig heel vaak PCW's die niet via CB gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb zelf ook even CS geprobeerd; maar de community spreekt me niet aan.
bovendien ben ik niet het type voor fast & furious spelen. ik ebn een sniper; en er is maar 1 spel dat een hemel is voor snipers: operation flashpoint. een sniper rifle en een LAW/RPG zijn alles wat ik nodig heb om de tegenpartij flink de strot uit te komen ![]() hoewel ik dan wel heel voorzichtig met mijn 2 AT rounds moet zijn. als je je law/rpg pakt; ga je automatisch hurken; als je dat doet terwijl ze naar je op zoek zijn; heb je een goede kans dat ze "iets" zien bewegen. en als er dan toevallig een tank van hun bij staat..... ¬_¬ bad, really bad. daarintegen is het gewoon cool om als 1337 speler n00bs in heli's neer te halen met LAW's en rpg's. je gooit een rookbom, of parkeert je jeep ergens open en bloot. n00b komt kijken., en gaat waarschijnlijk laag en langzaam vliegen. of zelfs stil hangen. het is leuk; heel leuk. en kom niet aan met: "ofp heeft fucky netwerk code" want heb je geen resistance. en resistance is koel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar dat was in ieder geval het ultieme racespel waar je het met z'n tweeen achter één toetsenbord kon uitvechten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vaag mannetje dat is het mooiste dat ik ooit heb gehoord/gelezen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Normaal stel ik geen eisen aan de graphics, maar ik denk dat ik Counter Strike pas echt ga spelen als ze een versie hebben die voor HL2 is. Ik heb ook geen zin om Half Life te kopen enzo...
|
Verwijderd
|
Lage systeemeisen zijn handigl; 2 pc's thuis waar ik het me 100fps op kan draaien..heerlijk dus.
Ik speel het al 3 jaar ofzo..en het blijft gewoon leuk. Gameplay is simpel maar gaat niet (snel) vervelen. Denk dat juist dat de kracht achter cs is, niet te simpel raggen maar ook niet overdreven ingewikkeld.. Sniperen, rushen, voor ieder wat wils. |
![]() |
|
wat is er lelijk aan? ja tis niet 1 van de mooiste spellen en tis al een oud spel... ik heb liever een wat minder mooie game met super gameplay dan zon mooier spel als sof waarbij de gameplay egt 3x nix is!!!!! dus mondje dicht foei
![]() ![]() ![]() ![]() cs is is zo veerslavend dat ik er regelmatig met vrienden tot 3 uur heb zitten spelen ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 23:44. |
![]() |
||
Citaat:
alsjeblieft TIEF OP dit topic blijft omhoog kome ga wa nuttigs doen deze discussie is al 100x gevoerd.. en 100x op nix uitkome en jullie domme mensen BLIJVEN maar doorgaan
|
Ik ben het er ook mee eens, alleen vind ik dat je het op het gebied van graphics echt zeer overdrijft, zulke bagger graphics heeft CS nl niet, behalve dan natuurlijk de 1337 mensen die alle details kicken voor de meest optimale FPS te halen
![]() Maargoed, wat online spelen betreft houd ik het zelf liever bij: SoF 2 ![]()
|
|