Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Cafu naar (transfervrij) naar Milan tot 2005
Beckham misschien naar barca, real madrid of ac milan Er wordt nu gespeculeert dat Beckham een verkiezingstunt is van Joan Laporta om zo stemmen te winnen voor het presidentschap vaan fc barcelona. Maar zijn concurrenten beweren nu dat barca de Engelsman helemaal niet kan betalen Als ie naar Real gaat zal Figo hoogstwaarschijnlijk naa manu gaan. AC Milan heeft laten weten scheva te willen ruilen voor Beckham Ronaldinho leek naar bijna zkere naar manu te gaan maar Real heeft nu ook weer laten weten geintressert te zijn. Totti wil dat AS Roma versterkt wordt en zich weer mengt in de stirjd om t landskampioenschap anders vertrekt hij miss Milan lijkt de grootste kanshebber om Totti over te nemen |
![]() |
|
![]() |
Stam hoogstwaarschijnlijk naar Inter Milan...ook Juve is een optie
Kewel naar Arsenal of Manu Rustu staat in de belangstelling van Barca Arsenal en Manu Kahn ook miss naar Manu Makaay naar Bayern of Manu Adriano en Corradi miss ruilen tegen Trezeguet Shalke wil Flo Mols waarschijlijk langer bij Rangers Jardel miss naar Rangers of Valencia Kezman stond in de belangstelling van Valencia Escude in belangstelling van Manu en Ajax Kluivert miss naar Manu Ecco Blasi en Micolli naar Juvents zeker Juventus is in Praag voor Grygera |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Hoe weet je nou zo zeker dat sjevtsjenko bij Milan blijft? Vi.nl zuigd dit nieuws heus niet zomaar uit hun duim... Citaat:
![]()
|
Patrick berger van Liverpool naar Portsmouth
Chivu naar barça als Jaume Llaurado voorzitter wordt Christiansen van VfL Bochum naar 1860 München
|
Steve Finnan naar Liverpool
Mario Jardel mag weg bij Sporting voor ?2,5 miljoen Bayern München heeft ?15,- mln over voor Makaay, ze gaan onderhandelen aan het einde van het spaanse seizoen
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
zonet het laatste perscommentaar van vice-voorzitter Galliani :
"Hands off Andriy Shevchenko. Once and for all. The voice of Milan chief executive Adriano Galliani is loud and clear: 'I confirm that Andriy Shevchenko is non-transferable. I cannot realize how such false news can be reported, neither their aim. Sheva is not involved in any Milan deal, has never been involved and will never be involved. He is more than non-transferable."
||
Citaat:
Maja het is en blijft voetbal. Het zou zomaar toch kunnen gebeuren, je weet het nooit. ![]()
|
Sammy Youssouf (Den) van AB Kopenhagen naar RBC Roosendaal
ManU heeft bod van Barça op Becks geaccepteerd Tommie van der Leegte van RKC Waalwijk naar ADO Den Haag Dick de Boer nieuwe trainer van Cambuur/Leeuwarden Danny Wintjens (MVV) in belangstelling van Anderlecht Gabriel Heinze (PSG) in belansgtelling van Juve Nuno Capucho (Porto) in belangstelling van Rangers
||
Citaat:
Barca en ManU zijn er wel uit, maar Barca en Becks nog lang niet...
|
Heije van RBC naar NEC
Mikael Forsell terug naar Chelsea (was uitgeleend aan BMG) Gil (bra) in belangstelling van AC Milan Armi Afek (Isr) dicht bij overgang naar Galatsasray Irme Szabics (Hon) van Sturm Graz naar VfB Stuttgart
||
Citaat:
van der meyde is een gerucht kezman komt ws pas Jordi Majó president wordt Sonk is nog niets over bekend in de media
||
Citaat:
Ik denk trouwens eerder PSV.
|
Verwijderd
|
Blues gaan werk maken van Van Hooijdonk
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...9818/sc=c7d071 'Birmingham City wordt, evenals Tottenham Hotspur, Portsmouth en sinds kort ook het Turkse Fenerbahçe, al tijden met Feyenoords topschutter in verband gebracht. De tweede club uit de tweede stad van Engeland, maakte nu echter voor het eerst bekend dat het op korte termijn een bod zal gaan uitbrengen.' Verder staat er ook in dat van Hooijdonk verwacht dat ie niet meer dan 900.000 euro zal kosten. Ik ben benieuwd wat hier van komt. Ik zal hem als feyenoordsupporter missen, maar Kuijt in de spits, dat lijkt me ook wel wat. Verder het verlanglijstje van feyenoord (dus nog geen transfers): Bosschaart (FC Utrecht) Peter van den Berg (RKC Waalwijk) Csaba Fehèr (NAC) Joris Mathijsen (Willem II) ex-Feyenoorder Bert Konterman (Glasgow Rangers) bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...9819/sc=67fae9 Aangezien Konterman transfervrij is, lijkt het me goed mogelijk dat hij terug komt naar Feyenoord. Maar ja, er is nog niets zeker. |
![]() |
|
Nuno Capucho an Porto naar Rangers
Rijsbergen nieuwe assisten van Beenhakker bij Amèrica Matt Holland van Ipswich naar Charlton
|
Verwijderd
|
Khaddafi junior bevalt en tekent bij Perugia
21/6/2003 18:31 Al Saadi Khaddafi speelt komend seizoen met rugnummer 19 in de Serie A. De zoon van de Libische leider Moammar Khaddafi tekent op 29 juni een eenjarig contract bij Perugia, de Italiaanse club die hij tijdens zijn stage wist te overtuigen van zijn kwaliteiten. Khaddafi junior is niet zomaar een stuntje van Perugia, dat eerder opvallende buitenlandse spelers in dienst had als de Japanner Hidetoshi Nakata, de Zuid-Koreaan Jung-Hwan Ahn en de Iraniër Rahman Rezaei. Khaddafi geldt als een van de betere voetballers van Libië en werd in 2001 nog uitgeroepen tot beste aanvaller van zijn land. Buiten zijn rol als speler, is Khaddafi ook eigenaar van Al-Ittihad. Bovendien is hij international, aandeelhouder van Juventus en doet hij sinds vorig jaar ook zaken doet met Lazio Roma. Eerder dit jaar kocht Khaddafi nog een oefenwedstrijd tegen Barcelona voor 300.000 euro. Bron: www.vi.nl Dit is toch wel een opvallende transfer, opvallender dan Beckham naar Real ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ellery Cairo van FC Twente naar SC Freiburg Marco Nijs (Ex KVM) gaat testen bij Karlsruhe Ivan Willockx naar Bergen Atsushi Yanagisawa (Kashima Antlers) naar Sampdoria Josip Skoko niet naar Gençlerbirligi omdat de Turkse club de vraaagprijs van 2 mln euro niet wil betalen de optie op Sishuba en Fransman is niet gelicht door Moeskroen Club heeft zich weer gemeld voor Cédric Roussel, waar Wolverhampton nu 1 mln euro voor vraagt Axel Lawarée (SW Bregenz) staat in de belangstelleing van Rayo Vallecao
||
Citaat:
Ronaldinho wil een club met méér status dat PSG, en als je Ajax bekijkt hebben ze dat misschien een béétje meer, maar het wordt niet een heel erg grote verbetering voor hem.. Bovendien, de Nederlandse competitie wordt ook meer en meer een mickey-mouse competitie.. Zou jij als Ronaldinho zijnde naar Ajax gaan, terwijl je ook naar Real Madrid, Man Utd of Barça kan? Nee dus..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten XII de communiceerbeer | 280 | 21-07-2009 10:33 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten IV Verwijderd | 500 | 27-08-2006 20:55 | |
Vrije tijd |