Advertentie | |
|
![]() |
|
ik geef wel iets om wat anderen van mij denken, omdat ik stiekem wil dat mensne mij aardig vinden.
omdat ik stiekem onzeker ben maar eigenlijk toch ook weer niet. Als de mensen uit mijn klas commentaar hebben op hoe ik eruitzie maakt het me niet uit eigenlijk.
|
![]() |
wat anderen van me vinden doet me alleen iets als die anderen mensen zijn van wie ik graag wil dat ze me leuk vinden. (wát een zin)
van mensen die ik niet interessant vind kan het me niet schelen. oh en waarom het me dan wel kan schelen bij die andere mensen: onzekerheid
||
Citaat:
Ik ben behoorlijk onzeker, maar op een manier dat het de meeste mensen het niet echt opvalt ofzo. Dat iedereen denkt dat het je geen ruk kan schelen hoe er over je gedacht wordt. Dat is bij mij dan alleen helemaal niet waar. Het is raar om jezelf in zo'n geval te vergelijken met mensen die ook onzeker zijn, aar het heel erg laten blijken, zeg maar. Kan ik me bijna pissig om maken..
|
![]() |
Ik heb er eigenlijk altijd veel om gegeven en doe dat nog steeds. Gepest worden om wie ik was heeft daar veel invloed op gehad, dus het is om geaccepteerd te worden. Ik merk wel dat ik me nu minder aantrek van wat mensen zeggen dan 2 jaar geleden, maar nog steeds vind ik het soms vervelend vinden. (maar goed, dat ligt geheel aan de persoon, als een vriendin zegt dat ze iets absoluut niet vind staan zal ik het eerder laten liggen dan iemand die ik vaag, of niet, ken. )
|
![]() |
|
Ik geef niet *niets* om wat anderen van mij denken; het doet me zeker wel wat als iemand weer eens een rotopmerking maakt bv (ach ja, pubertje he), maarrr..
Ik heb mezelf wel aangeleerd om daar niks mee te doen. Ik trek me er niks van aan. Ik doe waar ik zin in heb, ik draag wat ik leuk vind, ik zing wanneer ik wil enz (tot op zekere hoogte natuurlijk allemaal). Doe ik dat, dan weet ik dat er mensen zullen omkijken, staren, roddelen, flauw doen, enz. Maar ik denk telkens: NOU EN!! En dat werkt wel. En er zijn gelukkig altijd een paar mensen uit de grote onzekere tienertjesmassa die het wel waarderen dat ik zo ben. |
![]() |
|
Qua karakter vind ik het wel belangrijk wat mensen van me vinden. Ik zou niet graag als een bitch of als bijvoorbeeld achterbaks bestempeld worden.
Qua kleding en lifestyle maakt het me echt totaal niks uit wat anderen van me denken. Ik draag wat ik zelf mooi vind, omdat ik me er dan prettig bij voel. Zou ik dingen dragen voor anderen, dan zou ik mezelf onprettig gaan voelen en dat wil ik niet. Ik wil gewoon lekker in mijn vel zitten en dat lukt alleen als ik me gedraag en kleed zoals ik dat nu doe. Wat anderen daar van vinden vind ik dan niet belangrijk.
|
Verwijderd
|
Dat mensen me aardig vinden beschouw ik als een compliment -"och zoveel complimentjes.."-, als ze me niet mogen ben ik altijd wel benieuwd waarom. Ik hou van aandacht.. aandacht is geil. On the other hand I am rather unsure of myself.
Maar goed dat maakt het verhaaltje kloppend; want onzekere mensen schreeuwen vaak ook het hardste. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ÉH hun mening kan me een horretol verrotuh ÉH! oom huub uit de jordaan had me geleerd om voor me eiguh te knokkuh, want als je in de jordaahn opgroeit dan heb je niks aan al die kutschoolboeken éh, dan moet je naar de sportscorro en niet naar normale scorro.
Je moet lere vegte! Aders heb je geen sgijn van kans zij oom huub! En me paatje, zei al vanaf ik 3 jaar was éh, Zoon je moet knokken, om sterk te wordne, want de jordaan kent geen genade éh. Nou dit ben ik dan éh, met arie de rat op me schouder! Hij is me beste mattie en hij zegt fawakka noh. ![]() Bij de sportscorro leerde ik Sjakie kennen éh, hij leerde me harde stoten geven en hoe je de allersterkste uit de buurt word!!!! Dit is Sjakie ![]() Nooohhhh, Mario mag ik niet vergeten aight ? Hij is die erge player, hij is altijd strak van de pillies en ik ga vaak naar thunderdome met hem ![]() |
![]() |
|
![]() |
het feit dat de meeste mensen op dit forum hun foto's in foto-topics zetten zegt ook al heel wat denk ik.
over hoe graag ze geaccepteerd willen worden door mensen die ze denken te snappen en apprecieren. ontopic: heel veel. als iemand zegt dat ik er niet uitzie, dan voel ik me daar kut over. edoch zet het me niet aan tot er anders uitzien. of me anders voordoen. het heeft allemaal geen nut
|
Verwijderd
|
Ik geef er wel om wat mensen van me denken maar ik pas me niet aan ze aan om te zorgen dat ze me mogen of beter of wat dan ook vinden. Ik woon in het bekrompen West-Friesland waar het bij de meerderheid abnormaal is als je eens een keer anders doet dan anderen - en dan bedoel ik niet punk, skate of wat dan ook maar juist het andere uiterste - chique - hoedjes enzo of een mooie jurk. Ik heb een hele diverse stijl, wil de ene keer heel chique door school lopen of over straat en de andere keer in een wijde spijkerbroek met een te groot T-shirt erop maar ik word wel afgerekend voor mijn "afwijkende" stijl. Dat vind ik vervelend, helemaal omdat dit wel door wil gaan tot fysiek geweld maar ondanks dat iedereen probeert me te veranderen verander ik niet. Ik ben wie ik ben en pas me niet aan aan de meerderheid. Met als gevolg dat ik daar regelmatig problemen mee heb maar ik heb het er voor over. Ik zou het vreselijk vinden als ik mezelf niet meer zou kunnen zijn, me aan moest passen aan de rest van de wereld, ik heb dat tot mijn 13e gedaan maar nu niet meer! Ik ben Anna-Linda! en niemand kan daar iets aan veranderen.
|
![]() |
||
Citaat:
2) Wat is dat nou weer voor poep? 'He, jij onttrekt je aan deze verschrikkelijke, walgelijke, achterbakse maatschappij! Wat asociaal!' ![]()
|
Ik vind dat het me eigenlijk nix zou moeten uitmaken, maar onbewust doet het dat tog, t leukste is als ze het leuk vinden voor mij, maar niet voor hun...
![]() |
![]() |
|
ik geef er niets om omdat het godsonmogelijk is iedereen tevreden te houden... iedereen vind iets anders en al die shit... dus doe ik mijn haar een half uur lang goed en kies ik kleren uit waarvan IK vind dat ze goed zitten en staan... en dat is het...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |