Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 21:44
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Geen wonder dat je bad religon niet digged. Grrrristenhond

Krijg ik godverdomme geen kritiek? ik moet tog wat om mijn dinsdagavond te vullen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2003, 21:55
GYS XXX EDGE
GYS XXX EDGE is offline
Ahum. Het "toch", niet "tog". Maak de middelbare school af voor je crap gaat lopen posten over bands als The Ramones en Bad Religion. Je denkt "goh ik gooi er even een oude band tegenaan dan denken ze vast dat ik heel punk ben en durven ze zich niet meer af te vragen of ik nu iets zinnigs zeg of niet". Beetje jammer dude. Als je nu de bad brains als voorbeeld had genomen was ik je man

ONTOPIC: De heilige 3 zijn erg goed, hoewel ik vind dat stranger than fiction er ook mag wezen. Toch ben ik meer een descendents-vent.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:00
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Ahum. Het "toch", niet "tog". Maak de middelbare school af voor je crap gaat lopen posten over bands als The Ramones en Bad Religion. Je denkt "goh ik gooi er even een oude band tegenaan dan denken ze vast dat ik heel punk ben en durven ze zich niet meer af te vragen of ik nu iets zinnigs zeg of niet". Beetje jammer dude. Als je nu de bad brains als voorbeeld had genomen was ik je man
Crap? Ik weet waar ik over praat meneertje, ik luister al jaren van alles en nog wat en daartoe behoren onder andere bad religion en the ramones. Dit betekent dat ik een goede basis heb om objectief te kunnen oordelen of hun nieuwe werk daadwerkelijk zo goed is, en ik vind dus van niet. En zoals ik zal zei, dat is mijn oprechte opinie. En of ik heel punk ben dat interesseert me geen enkele fuck aangezien punk helemaal niet mijn favoriete muzieksmaak is op enkele bands na.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:57
GYS XXX EDGE
GYS XXX EDGE is offline
En ja, ook grrrrristenhonden luisteren naar bad religion
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten