Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Okee, jullie worden bedankt, heb ik net vrijgenomen voor de meeting.
En even voor de duidelijkheid, het interesseert me niet waar jullie em heen verplaatsen maar ik kom zeker niet meer.
|
jah ik vind het ook vrij onzinnig als ie verplaatst word hoor.. heel jammer als rutger nie komt, en ik vind rutger ook lief maar als je zo gaat beginnen dan blijf je aan de gang, er is geen datum dat iedereen kan hoor..
<denkt>vandaardatmuziekmeetingsnooitdoorgaaniedereenzeurtteveel</denkt>
|
Wat een gezeur..
Meeting gaat gewoon door op 6 juni. Er is een heel lijstje mensen dat wel kan. Prophet heeft al vrij geregeld en anderen zullen ook wel plannen aangepast hebben en op ELKE datum zijn er altijd wel leuke mensen die dan niet kunnen. Als je kunt en zin hebt kom je. Zo niet.. niet lopen sabboteren. SounD...vindt het niet echt gek dat er nog nooit een muziek meeting is geweest....
||
Citaat:
Ja godver daar ben ik weer met mn gezeik over dat ik een muziek meeting wil.. Want want van lifestyle was potverdikkie vandaag een geweldige meet met meer dan 40 mensen in utrecht en en ik wil een muziek meet want muziek is veel leuker dan lifestyle.. en op die meet van vandaag waren dr ook mensen die wel op muziek komen en nooit op lifestyle omdat er van muziek nooit een meet is.. dus mijn allerlaatste poging en anders ga ik voortaan ook maar lifestyle meetings ofzo
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[Meeting] In UTRECHT, stelletje sufferds! :p Pruts0r | 383 | 11-06-2008 16:31 | |
De Kantine |
[Meeting] Vrijdag 29 juni of vrijdag 6 juli IjskIontje. | 1 | 11-06-2007 10:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Muziek |
Meeting Roxy | 284 | 27-05-2003 22:33 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |