Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het sowieso al belachelijk. Een anti-rookregeling. En dan nogwel in cafés, coffeeshops en dergelijke. Welke geiten-wollen-sokken-jehova's hebben daar eigenlijk voor gezorgd? Wat is het volgende dat ze gaan doen? Een anti-auto regeling? Want ja je welzijn kan door alles wel aangetast worden.
Ik rook overigens niet. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is rook wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en op de vraag welke geitenwollensokkenjehova dit had bedacht: Els Borst. maar die is nu toch al dement. er is ook naar mijn weten nooit enige vraag geweest vanuit de horecavakbond naar een dergelijke wet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hypocriet gelul tegenwoordig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens rook ik nog steeds niet ![]() |
![]() |
|
Echt waar zeer triest zit van de overheid, ik heb zelf in een coffeeshop gewerkt en ik kom er nog bijna dagelijks, maar het id alleen al dat er straks niet meer gerookt mag worden is toch gewoon lachwekkend, een coffeeshop is gemaakt om in te roken!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Knap hoor, hoe ongelofelijk slap en quasimoreel-verantwoord je blijft zeiken om alleen maar mensen tegen de haren in te strijken. Nederland op z'n smalst. Omdat jij zo nodig schijnt te willen werken (waarschijnlijk alleen om de rokers dwars te zitten, maar dat terzijde) -tenminste, dat gaf je hypothetisch aan-, moeten de rest van de bezoekers maar fijn ergens anders roken. Wat heerlijk egoistisch, zeg. Geitenwollensokken-egoistisch. Heel dit idee en de voorstanders zijn gewoon weer ouderwets lekker rokertje aan het pesten. Ga vooral zo door. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het moet toch niet gekker worden zeg. In een café/coffeeshop mag niet meer gerookt worden. Uiteindelijk zitten we met z'n allen aan de ranja en moeten we om negen uur naar huis. Bedtijd. |
![]() |
|||
Citaat:
Guttegut. Je weet echt niet wat schade toeberokkenen aan anderen door rook betekent, he. Je weet echt niet wat irritatie aan luchtwegen e.d. is als je in een erg rokerige ruimte moet vertoeven (laat staan voor mensen die nog erger last hebben ervan zelfs bij een beetje rook). Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over je 'tweede' reactie. Gezondheid is, zoals ik eigenlijk al zei, een relatief begrip. Vind je jezelf gezond als je honderd jaar oud wordt door ultraverantwoord te leven (wat dat ook moge zijn) of word je liever een jaar of tachtig met een leven vol genieten van de lekkere dingen des levens? Tja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Denk maar niet dat je weet wat ik onderga als ik een erg rokerige ruimte zit. Dat JIJ er geen last van hebt, wil niet zeggen dat IK er geen last van heb. En IK ben niet geboren met een sigaret op mn mond, evenmin als die roker. Dat die roker zo stom is om te gaan roken en daarmee zn gezondheid wilt aantasten, wilt niet zeggen dat ie zo egoistische moet zijn om MIJN geboren non-rokers gezondheid te verzieken. Is het niet door mij direct last te bezorgen in vorm van geirriteerde slijmvliezen of in extreme vorm benauwdheid, dan wel op de indirecte (langer termijn) gevolgen van meeroken. Citaat:
Dus ik kies voor die 100 jaar met verantwoord leven, dan 80 jaar en me lichaam langzaam en pijnlijk laten aftakelen.
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 23:20. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom mag t in Amsterdam wel, eigenlijk?
||
Citaat:
Klootzak.
||
Citaat:
Lekker ben jij
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idioot. |
![]() |
||
Citaat:
En hou op met schelden.
||
Citaat:
Gewoon dat spul in de apotheek, drogisterij of cafes laten verkopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Duh. Ik voel me waarschijnlijk lichamelijk beter dan de rest (mits ik dan niet in een rokerige ruimte zit), ja. [edit: rest = (nicotine)rokers]
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 23:30. |
![]() |
||
Citaat:
Als je even de moeite had genomen om mijn andere berichten hiervoor te lezen, had je dat wel beter begrepen. Wat dat werken betreft, betrof het horeca in het algemeen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinetsbetutteling Mark Almighty | 337 | 08-05-2007 12:41 | |
Uitstel Rookverbod Horeca.... JAMMER hhendrikxx | 283 | 19-09-2004 20:08 | |
Stelling: roken in restaurants enz. moet verboden worden ninie | 462 | 28-06-2004 23:14 | |
Drugs & Alcohol |
Ook rookverbod in coffeeshop Vash! | 64 | 06-06-2003 00:24 |