![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gestemd op 'boeit me vrij weinig tot niets', maar het ligt natuurlijk óók aan de persoon. Als mijn vriend masturbeert bij mijn foto, vind ik dat een geil idee, als een onbekende dat doet, boeit het niet, als mijn opa dat doet, vind ik het een afstotend idee. Gemiddeld kom ik dus uit op het antwoord waarop ik gestemd heb
![]() |
![]() |
|
![]() |
hangt er vanaf welke persoon,er heeft es een creep tegen me gezegd van 'ik ga nu gaan rukken terwijl ik naar je foto kijk en ik ga me inbeelden dat ik dit en dat met je doe' (waren allemaal gore dingen) en daar voelde ik me toch efkes vies om
als dat iemand is die ik wel zie zitten en dan zou ik dat horen dan was ik daar vast wel heel erg blij mee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het denk ik bijna altijd wel een compliment vinden, behalve als diegene echt aan onwijs vage dingen denkt ofzo, echt onwijs grof en alles. Dan heb ik zoiets van: diegene heeft totaal geen respect voor me.
Het hangt dus niet van de persoon af, maar van wat ie denkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() p.s. Poll: Wat zou jij er van vinden als iemand masturbeert bij je foto Je hebt gestemd op: Afhankelijk van de persoon.
|
|