Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 16:24
D-girl
D-girl is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 04-06-2003 @ 17:17:
ik lach in mijn vuistje
Oud 08-06-2003, 16:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Xizang schreef op 03-06-2003 @ 22:05:
ik quot ahns teeuwen:

Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van…. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. Zit daar in die zaal… dat tuig begint te spelen… KUTMUZIEK!!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten…!!
die heb ik thuis ook
Oud 08-06-2003, 16:19
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 01-06-2003 @ 01:32:
goh wat ben ik benieuwd.
Gemaakte kutzooi

Als ik ergens toch een ongelovelijke schijhekel aan heb is het wel aan di-rect. niet te geloven, aan die band heb ik echt serieus een gegronde haat.

Wat een fucking idioten zijn dat zeg. Een beetje de moraalridders uithangen bijvoorbeeld op bevrijdingsfestivals 'de mensen in afrika hebben honger' JA ? WAAR DAN?! GEEF ME DETAILS STOMME PENISKOKER

en ondertussen komen die eikels nog met een limousine aan en patserig uitstappen. Alsjeblieft laat er in een winkel 30 koekepannen op hun gezich tvallen.

Deze band is gemaakt, en vooral het theatrale van die band staat me tegen. het overdreven geacteerde zogenaamde gevoeligheid die ze dienen uit te stralen.

Of die Spike, die gewoon frans heet. laat die vent zijn pinken eraf hakken....

Ook bij een bevrijdingsfestivla, ik wachtte op de band erna, en toen zeiden ze aan eind:
'willen jullie meer?'

nee tuurlijk niet. 15/25 meisjes gilden vooraan van wel
drummer: 'willen jullie meer ja?'

nee zeiden we wat dan?

'DAn krijgen jullie meer!"

SUKKEL.

Sjezus chrisuts wat haat ik die volslagen kutband.
pfff, hahaha, sorry, ik vind Di-rect wel cool , maar ik moest toch hierom lachen, haha, dat je om zoiets zooo druk kunt maken pff zeg!
Oud 08-06-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
D-girl schreef op 03-06-2003 @ 21:16:
en ze nemen tijd voor de fans! Iets waar veel artiesten nog van kunnen leren!!! Je krijgt hun tenminste op de foto, of je krijgt een handtekening...Dus hou alsjeblieft je bek met je gezanik dat ze et alleen maar om te verdienen doen enzow
is waar, is waar. ze zijn lief voor de fans. echt waar.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:39
Verwijderd
Ja, di-rect vind ik super oke. Ik snap dat sommige mensen het commercieel gedoe vinden etc. Maar ze hebben wel mijn leven gered dus ik heb respect voor ze, nog steeds
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 08-06-2003 @ 17:39:
Ja, di-rect vind ik super oke. Ik snap dat sommige mensen het commercieel gedoe vinden etc. Maar ze hebben wel mijn leven gered dus ik heb respect voor ze, nog steeds
hmm, leven gered.. hmm
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:09
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
wat had je gesjouwd dan?
Oud 08-06-2003, 17:38
Lamentation
Lamentation is offline
ik stapte voor de grap op deze topic en wat ik hier aantref jezus.........ik dacht dat het een grapje was maar nee.....

Ik vind dat di-rect het niet verdiend (mening) omdat er veel nederlandse bands zijn die tegenwoordig niet eens meer de kans krijgen vanwege de grote commercie.
fok dat (feit)

lamentation
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:24
soske
soske is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 08-06-2003 @ 17:24:
is waar, is waar. ze zijn lief voor de fans. echt waar.
hmmm zal best, maar toen ik ze een keer live heb gezien keek die drummer alle meisjes voor het optreden helemaal weg (hij keek iedereen dus heel chagerijnig en boos aan, kwam niet echt fan-vriendelijk over)
Oud 08-06-2003, 21:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ow, hij is meestal het gekst bij optredens! maar ik vind ze allemaal wel leuk
Oud 08-06-2003, 21:20
MuSeLiVe
MuSeLiVe is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 01-06-2003 @ 01:32:

Ook bij een bevrijdingsfestivla, ik wachtte op de band erna, en toen zeiden ze aan eind:
'willen jullie meer?'

nee tuurlijk niet. 15/25 meisjes gilden vooraan van wel
drummer: 'willen jullie meer ja?'

nee zeiden we wat dan?

'DAn krijgen jullie meer!"

SUKKEL.

Sjezus chrisuts wat haat ik die volslagen kutband. [/B]
Oud 08-06-2003, 21:22
MuSeLiVe
MuSeLiVe is offline
Citaat:
Xizang schreef op 03-06-2003 @ 22:05:
ik quot ahns teeuwen:

Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van…. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. Zit daar in die zaal… dat tuig begint te spelen… KUTMUZIEK!!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten…!!
dat gaat over de jostiband en om die nou te vergelijken met Di-rect
Oud 08-06-2003, 21:24
Verwijderd
alleen inside my head kan mij wel bekoren, verder vind ik het geen vervelende band, jammer wel dat ze op elk festival verschijnen, zo gaan ze mij snel vervelen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:42
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 03-06-2003 @ 20:50:
alstjeblieft zeg, toen ze nog niet bekend waren,
deze jongens hebben vanaf het begin maar 1 doel gehad en dat is zo hoog mogelijk in de top40 komen te staan en een leuk zakcentje verdienen, dus ik kan me neit voor stellen dat er veel verschil tussen de band zat voordat ze bekend waren en toen ze dat nog niet waren.
Hun muziek blijft klote
ik zei dat ze leuk waren niet goed ofzo
en ja de meeste bands willen toch geld verdienen??ze gaan t toch niet weigeren??en ja t maakt verslaafd (denk aan: ik wil meeeeeeer geld)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:51
D
D is offline
Klote herrie, kansloos. Aldus mijn humble opinion.
Oud 08-06-2003, 22:12
MuSeLiVe
MuSeLiVe is offline
Citaat:
D-girl schreef op 03-06-2003 @ 21:16:
Ennuh trouwens er zijn heel veel mensen hier die nogal veel vooroordelen hebben, kijk dat je de muziek niet goed vind, oke... Maar ze doen et eg nie alleen voor et geld, ze doen et voor de lol omdat ze muziek maken leuk vinden, en das iets heel anders! En jah der zijn mensen die jaloers zijn jah, omdat ze der toevallig goed uitzien he!.. Tsjah, ze zijn iniedergeval niet arrogant en ze nemen tijd voor de fans! Iets waar veel artiesten nog van kunnen leren!!! Je krijgt hun tenminste op de foto, of je krijgt een handtekening...Dus hou alsjeblieft je bek met je gezanik dat ze et alleen maar om te verdienen doen enzow
Oud 09-06-2003, 11:03
Rieno
Rieno is offline
Het klinkt af en toe net iets te veel op DIKKE STRONT DOOR EEN TRECHTER
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 11:05
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
typisch een overdreven reactie van een 14 jarig meisje dat puberend is.
Reageren

Regels voor berichten