Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wil je als gezonde man of pot zijnde eens lekker knijpen in je partners borsten, word je drijfnat! waanzin
|
ik heb wel een aantal voorgevormde bh's, ook een paar met van die kussentjes (die zitten er bij H&M vaak standaard in bij kleine cupmaten), maar ik vind het nauwelijks push-up effect hebben en ik haal ze er ook bijna altijd uit.
||
Citaat:
Ik heb er ooit een aangepast, en wouw tzit geweldig ![]()
||
Citaat:
|
Ik draag ze niet, ik vind niet dat ik het nodig heb. Bovendien vind ik ze absoluut niet lekker zitten. Maar mocht ik ooit een truitje kopen met een flink decollete, dan zal ik zeker overwegen om er eens 1 aan te schaffen.
![]() Voorgevormde BH's zijn 3x niets ![]() ![]()
|
ik was vandaag op zoek naar een bikini, had er eindelijk 1 gevonden dik ik leuk vond, trek ik hem aan, blijkt het een push-up bikini te zijn. Had ongeveer het idee dat alles in elkaar 'gepusht' werd, zeg maar (maar dat zal ook wel de bedoeling zijn...)
![]()
|
ik liever niet... heb echt genoeg borst daar hangen!
![]() ![]() ![]() ik heb 1 voorgevormde bh, ach, die zit wel mooi... en je ziet het niet als je het koud hebt, soms wel een fijn idee... of ben ik de enige die onzeker wordt als ik het koud heb? ik schaam me doood! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik vind ze helemaal niet erg zitten
![]() ik heb er 1tje maar het is niet zo dat je tieten meteen in je nek zitten hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Push-up Balpen | 30 | 16-07-2011 00:01 | |
Seksualiteit |
ondergoed bij vrouwen!! hmm-hmm | 86 | 17-10-2005 18:07 | |
Seksualiteit |
is het raar dat ik push-up bh's draag????? blue_angel | 29 | 14-02-2002 21:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
push up of gewone bh? Tammie | 50 | 08-01-2002 21:46 |