Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Dertien? Ik kom nu even niet verder dan dertien namen, maar 't kan er best eentje meer zijn.
En dan heb ik het ook over vroeger, sinds ik zo kieskeurig ben geworden is mijn lijstje niet meer verder uitgebreid. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik wil niet sletterig overkomen hoor...
![]() maaruhm je bent jong dus ... draaien met die tong!!!! ![]() Zoenen is toch leuk! Ik moet er altijd van lachen, en ik lach ![]() ![]() Doei ! ![]() *dancin'angel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien is zoenen veel meer dan, en vaak juist níet, draaien. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet t eerlijk gezegt niet eens meer....
![]() Ik ken wel een meisje en die houd t bij op een lijst, ze zit nu al over de 100 jongens (ook iets van 25 per vakantie en elk weekend minstens 2 ofzow..) ![]()
||
Citaat:
![]() Hou je het allemaal netjes bij in een boekje??? Sorry, moest er effe uit ![]()
||
Citaat:
![]() Maar leg mij nou is uit waar dat goed voor is. En geniet ze dan nog wel van het zoenen als ze een keertje een vaste vriend heeft? Ik vraag me eigenlijk zelfs af of ze daar dan tegen kan, dat ze dan niet meer iedereen kan zoenen. Als je daar zooooo aan gewend bent..... Word het dan geen routine?! ![]()
||
Citaat:
ZO VEEL!??! ![]() gosh.. dat is echt heel veel ![]() Wat is er dan nog leuk aan..?
||
Citaat:
|
7x...
Eerste in groep 8, vind het nog steeds wel een aardig meisje. Toen 2 jaar niks, eentje waarbij we allebei heeeeeel erg dronken waren.. Toen me ex vriendin. Daarna toen ik dus met ruzie bij die ex vandaan kwam, wilde ik wegdrinken en zij was erg aanhankelijk ![]() ![]() ![]() Vorige week een heel leuk en aardig meisje, maar helaas goede vriendin van me ex ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Neeh, ik blijf erbij dat ook een zoen iets exclusiefs moet blijven ![]()
||
Citaat:
en nee ik heb geen boekje ofzo, ik weet het gewoon nog allemaal. Ook omdat ik vrij veel kende van de club, uitgaan of via via etc. en laatst had ik het toevallig nog met een vriendin over, en toen begon ik gewoon eens na te gaan met wie ik nou eigenlijk gezoend had. en toen kwam ik hierop uit. en tja, toen ik had zoiets van: ik ben jong, vrijgezel, leuke jongens in de buurt.. waarom ook niet... ik bedoel, als het gewoon bij zoenen blijft..... Echt sex met iemand hebben vind ik wat anders, zoiets doe ik alleen met echte vriendjes (waarvan ik er niet veel heb gehad). Zoenen met iemand vind ik eigenlijk niet zo erg... hoewel ik zoenen met een verliefd gevoel (zoals nu met mijn vriend) toch echt wel leuker vind. Maar toen ik nog vrijgezel was zoende ik wel eens met gewoon "leuke" jongens, simpelweg omdat ik zin had om te zoenen en ik die jongen wel leuk vond. ik vind d'r nix mis mee, met iemand zoenen, en trouwens, als iedereen nou gewoon eens zou zoenen, ipv oorlog voeren ed, zou de wereld een stuk vrediger zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|