Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef op 01-06-2003 @ 23:39:
hockey feesten = zoenfestijnen
Hockeyfeesten zijn de teloorgang van de fatsoenlijke Nederlandse jeugd. The Devil is in those parties
Advertentie
Oud 02-06-2003, 10:57
Poor Leno
Poor Leno is offline
Citaat:
Hockeyfeesten zijn de teloorgang van de fatsoenlijke Nederlandse jeugd. The Devil is in those parties
Ze zijn echt erg die hockeystik meisjes....

Om even terug te komen op het topic, ik heb met twee meisjes gezoend. De eerste was een vakantievriendinnetje, de tweede mijn ex-vriendinnetje. Tevens het liefste meisje dat ik tegen gekomen ben...
Oud 02-06-2003, 10:59
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
3 jongens,... boeiend
Oud 02-06-2003, 11:51
xxxmijxxx
xxxmijxxx is offline
iets teveel de laatste tijd
moet je echt mee oppassen
krijg jhe echt een naam door
xxxxxxxxmij
Oud 02-06-2003, 11:53
Verwijderd
uhm..

13 jongens. ofzoiets.

Helaas geen meisjes.
Oud 02-06-2003, 12:05
vixen
vixen is offline
15 jongens (ongeveer), geen meisjes
Oud 02-06-2003, 12:12
Punkygirl
Punkygirl is offline
ik denk 14 ofzow
Oud 02-06-2003, 12:20
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb maar met 4 jongens gekust.
Ben op iedere jongen verliefd geweest...
En op mijn vriendje ben ik nog steeds verliefd
Oud 02-06-2003, 12:59
Cæles
Cæles is offline
12 jongens en 1 meisje
Oud 02-06-2003, 13:00
poesiefox
poesiefox is offline
Met evenveel mensen als met wie ik ook naar bed ben gegaan. Ik zoen niet voor de sport.
Oud 02-06-2003, 13:01
SeXieJ-MenDieJ
SeXieJ-MenDieJ is offline
Het isz n beetje veel dusz ik ga het niet zeggen... ik schaam me dr ook best voor vandaar dak de laatste tijd bijna niemand meer gezoend heb.. behalve mijn vriendje natuurlijk
Oud 02-06-2003, 13:08
Verwijderd
Ik weet het niet precies, was behoorlijk erg vroeger

heb nu heel lief vriendinnetje!

dussssssss
Oud 02-06-2003, 13:53
SeXieJ-MenDieJ
SeXieJ-MenDieJ is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 02-06-2003 @ 14:08:
Ik weet het niet precies, was behoorlijk erg vroeger

heb nu heel lief vriendinnetje!

dussssssss
Jah idd dat heb ik ook.. ik was vroeger ook behoorlijk erg. Maar nu heb ik ook een heel lief vriendje dusz heb k niemand andersz meer nodig
Oud 02-06-2003, 14:12
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
in totaal iets van 15 denk ik... Laatste paar maanden 12 keer gezoend met dezelfde jongen... En we hebben nog steeds niks...
Oud 02-06-2003, 15:47
Verwijderd
Geen
Oud 02-06-2003, 15:52
thunder110
thunder110 is offline
Dertien? Ik kom nu even niet verder dan dertien namen, maar 't kan er best eentje meer zijn.
En dan heb ik het ook over vroeger, sinds ik zo kieskeurig ben geworden is mijn lijstje niet meer verder uitgebreid.

.
Oud 02-06-2003, 15:59
Li
Li is offline
Rond de 20 jongens ofzo.
Oud 02-06-2003, 16:11
Fortisi
Fortisi is offline
ehm...0
Oud 02-06-2003, 16:16
Maurice
Maurice is offline
7 meisjes, 1 manwijf, 0 jongens
Oud 02-06-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 02-06-2003 @ 14:00:
Met evenveel mensen als met wie ik ook naar bed ben gegaan. Ik zoen niet voor de sport.
Dat is maar goed ook. Één competitief geslacht is wel genoeg.
Oud 02-06-2003, 16:21
leon-v
leon-v is offline
ik was eerst met mn vriendin aant tellen... en voor haar heb ik met +/- stuk of 25 meisjes gezoend...
Oud 02-06-2003, 16:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
leon-v schreef op 02-06-2003 @ 17:21:
ik was eerst met mn vriendin aant tellen... en voor haar heb ik met +/- stuk of 25 meisjes gezoend...
gezellig
Oud 02-06-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-06-2003 @ 17:23:
gezellig
Ach, als je haar vertelt dat zij van alle vijfentwintig het beste zoent is het wel leuk toch
Oud 02-06-2003, 16:32
*dancin'angel*
*dancin'angel* is offline
Ik wil niet sletterig overkomen hoor...

maaruhm

je bent jong dus ...
draaien met die tong!!!!

Zoenen is toch leuk! Ik moet er altijd van lachen, en ik lach liever dan dat ik niet lach , dus als ik een leuk iemand spot...!

Doei !

*dancin'angel*
Oud 02-06-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
*dancin'angel* schreef op 02-06-2003 @ 17:32:
Ik wil niet sletterig overkomen hoor...

maaruhm

je bent jong dus ...
draaien met die tong!!!!

Zoenen is toch leuk! Ik moet er altijd van lachen, en ik lach liever dan dat ik niet lach , dus als ik een leuk iemand spot...!

Doei !

*dancin'angel*
Met voor de lol zoenen is niets mis, ik ben er zelf ook een voorstander van. Maar als je niet sletterig wilt overkomen moet je geen zinnetjes als 'draaien met die tong' neerzetten.

Bovendien is zoenen veel meer dan, en vaak juist níet, draaien.
Oud 02-06-2003, 16:37
Soof18
Soof18 is offline
Ik weet t eerlijk gezegt niet eens meer....
Ik ken wel een meisje en die houd t bij op een lijst, ze zit nu al over de 100 jongens (ook iets van 25 per vakantie en elk weekend minstens 2 ofzow..)
Oud 02-06-2003, 17:09
Pan Am
Pan Am is offline
Veel en veel teveel. Nogal een wilde 'coming in' gehad na mijn coming out.
Er was een tijd dat 6 jongens op 1 zaterdagavond eerder regel dan uitzondering was. Ach, die goede ouwe tijd . Nou ja, een vriendje hebben is altijd nog veel leuker dan in het rond slettebakken
Oud 02-06-2003, 17:12
Yolcu
Yolcu is offline
Het is niet erg nuttige informatie, maar: 2. En allebei betekenden ze 'iets' voor me, met één van de twee heb ik 2 jaar lang een relatie gehad.
Oud 02-06-2003, 17:18
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Veelste veel om op te noemen
Oud 02-06-2003, 17:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
biep schreef op 02-06-2003 @ 11:05:
39 *I know..... schaam*

(hoewel als je het omrekent: 39 verdeeld over 4 jaar, is ongeveer 10 jongens per jaar, dat klinkt als iets minder erg, ik ben bijna altijd vrijgezel geweest, en als je dan bedenkt dat het incl. vakantie vriendjes is en ik veel naar school/hockey feesten ging en uitga dan klinkt het misschien iets minder bad )

nu houd ik het gewoon bij 1, en dat bevalt prima
Hoe kan je nou weer precies weten dat je 39 mensen heb gezoent Een kwart van de mensen ben je dan sowieso al vergeten volgens mij. Cker zoals jij het zegt dat het van hockey feestjes is, en gewoon zomaar wat mensen tijdens het uitgaan.
Hou je het allemaal netjes bij in een boekje???

Sorry, moest er effe uit Ik snap dat nooit, als mensen zoveel mensen gaan zoenen....
Oud 02-06-2003, 17:21
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 02-06-2003 @ 18:18:
Veelste veel om op te noemen
Oud 02-06-2003, 17:28
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Soof18 schreef op 02-06-2003 @ 17:37:
Ik ken wel een meisje en die houd t bij op een lijst, ze zit nu al over de 100 jongens (ook iets van 25 per vakantie en elk weekend minstens 2 ofzow..)
sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik dus echt triest.....No offence Die lijst vind ik trouwens helemaal erg

Maar leg mij nou is uit waar dat goed voor is. En geniet ze dan nog wel van het zoenen als ze een keertje een vaste vriend heeft?
Ik vraag me eigenlijk zelfs af of ze daar dan tegen kan, dat ze dan niet meer iedereen kan zoenen. Als je daar zooooo aan gewend bent.....
Word het dan geen routine?!
Oud 02-06-2003, 17:29
ireentjuhp
ireentjuhp is offline
Veel te veel!!! maar de laatste tijd niet meer!!! ik heb liever een vaste vriend!!!!
Oud 02-06-2003, 17:29
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Soof18 schreef op 02-06-2003 @ 17:37:
whaahh neee toch..??
ZO VEEL!??!

gosh.. dat is echt heel veel
Wat is er dan nog leuk aan..?
Oud 02-06-2003, 17:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuhm...
12 jongens. in 4 jaar dan wel

Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 18:02.
Oud 02-06-2003, 17:41
Gwinnie
Gwinnie is offline
10 of 8.

2 ervan tel ik niet zo erg mee.
1e was in groep 7 enzo en die ander was toen ik superdronken was. hij zoende mij en voordat ik er erg in had zoende ik met m. na paar seconden weggeduwd.

en de laatste is marco en dat is n blyvertje!!!
Oud 02-06-2003, 17:43
Unexplained
Unexplained is offline
Totaal 6 dames, de laatste drie jaar.
Oud 02-06-2003, 17:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Soof18 schreef op 02-06-2003 @ 16:37:
*coughslutcough*
Oud 02-06-2003, 17:49
Snellius
Snellius is offline
-1
Oud 02-06-2003, 17:54
Marsel
Marsel is offline
7x...
Eerste in groep 8, vind het nog steeds wel een aardig meisje.
Toen 2 jaar niks, eentje waarbij we allebei heeeeeel erg dronken waren.. Toen me ex vriendin. Daarna toen ik dus met ruzie bij die ex vandaan kwam, wilde ik wegdrinken en zij was erg aanhankelijk beetje foutje.. Toen paar keer met een meisje geweest die mij er leuk vind ( weet niet of het ooit wat word, ze toont verder weinig initatief ). Uurtje later met een ander meisje Wel een tongpiercing, maarjah, drank ...
Vorige week een heel leuk en aardig meisje, maar helaas goede vriendin van me ex Die dus wat verhalen over mij verteld heeft waardoor zij niet meer zo goed over me denkt, verdomme, en het is niet eens waar.. Maja, hoop dat het goed komt, is echt heel leuk en mooi meisje..
Oud 02-06-2003, 18:42
Verwijderd
Ik heb er ongeveer 20 gehad. Ben heel makkelijk daarin, vind een jongen snel leuk.. Ik heb er ook niet echt veel spijt van dus ik maak me er ook geen zorgen over
Oud 02-06-2003, 18:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
de 40 zal ik wel gehaald hebben zo onderhand.
Oud 02-06-2003, 18:57
DaBoY
DaBoY is offline
Inderdaad, voor mij stelt zoenen echt weinig voor.

Sex daarentegen is weer iets heel anders. Je duikt niet zomaar met elk lekker meisje die je tegenkomt het bed in (Alhoewel...als het kon )
Oud 02-06-2003, 18:57
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
euhwm... in de eerste 19 jaar van mn leven maar 1tje
en int laatste half jaar iets van 10 meisjes (ging zo snel dak t nie bij heb gehouden) en 2 jochjes
Oud 02-06-2003, 19:14
kastdeur
kastdeur is offline
6
Oud 02-06-2003, 19:36
Kadaver
Kadaver is offline
ehm... 14 ofzo?
Oud 02-06-2003, 19:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 02-06-2003 @ 19:57:
Inderdaad, voor mij stelt zoenen echt weinig voor.

Sex daarentegen is weer iets heel anders. Je duikt niet zomaar met elk lekker meisje die je tegenkomt het bed in (Alhoewel...als het kon )
hmm, naja....iedereen is weer anders hè. Maar ja...ik vind het jammer hoor. Voor mij is zoenen dus net zo speciaal als sex. Miischien is een goeie zoen + knuffel vol passie nog wel bevredigender dan sex

Neeh, ik blijf erbij dat ook een zoen iets exclusiefs moet blijven
Oud 02-06-2003, 20:03
Soof18
Soof18 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-06-2003 @ 18:49:
*coughslutcough*
ik ben het wel met je eens hoor....
Oud 02-06-2003, 20:19
biep
biep is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 02-06-2003 @ 18:21:
Hoe kan je nou weer precies weten dat je 39 mensen heb gezoent Een kwart van de mensen ben je dan sowieso al vergeten volgens mij. Cker zoals jij het zegt dat het van hockey feestjes is, en gewoon zomaar wat mensen tijdens het uitgaan.
Hou je het allemaal netjes bij in een boekje???

Sorry, moest er effe uit Ik snap dat nooit, als mensen zoveel mensen gaan zoenen....
ik kan ze nog allemaal opnoemen (goed geheugen ofzo)
en nee ik heb geen boekje ofzo, ik weet het gewoon nog allemaal. Ook omdat ik vrij veel kende van de club, uitgaan of via via etc. en laatst had ik het toevallig nog met een vriendin over, en toen begon ik gewoon eens na te gaan met wie ik nou eigenlijk gezoend had. en toen kwam ik hierop uit.

en tja, toen ik had zoiets van: ik ben jong, vrijgezel, leuke jongens in de buurt.. waarom ook niet... ik bedoel, als het gewoon bij zoenen blijft.....
Echt sex met iemand hebben vind ik wat anders, zoiets doe ik alleen met echte vriendjes (waarvan ik er niet veel heb gehad).
Zoenen met iemand vind ik eigenlijk niet zo erg... hoewel ik zoenen met een verliefd gevoel (zoals nu met mijn vriend) toch echt wel leuker vind.
Maar toen ik nog vrijgezel was zoende ik wel eens met gewoon "leuke" jongens, simpelweg omdat ik zin had om te zoenen en ik die jongen wel leuk vond.

ik vind d'r nix mis mee, met iemand zoenen, en trouwens, als iedereen nou gewoon eens zou zoenen, ipv oorlog voeren ed, zou de wereld een stuk vrediger zijn
Oud 02-06-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 02-06-2003 @ 21:19:
ik kan ze nog allemaal opnoemen (goed geheugen ofzo)
en nee ik heb geen boekje ofzo, ik weet het gewoon nog allemaal. Ook omdat ik vrij veel kende van de club, uitgaan of via via etc. en laatst had ik het toevallig nog met een vriendin over, en toen begon ik gewoon eens na te gaan met wie ik nou eigenlijk gezoend had. en toen kwam ik hierop uit.

en tja, toen ik had zoiets van: ik ben jong, vrijgezel, leuke jongens in de buurt.. waarom ook niet... ik bedoel, als het gewoon bij zoenen blijft.....
Echt sex met iemand hebben vind ik wat anders, zoiets doe ik alleen met echte vriendjes (waarvan ik er niet veel heb gehad).
Zoenen met iemand vind ik eigenlijk niet zo erg... hoewel ik zoenen met een verliefd gevoel (zoals nu met mijn vriend) toch echt wel leuker vind.
Maar toen ik nog vrijgezel was zoende ik wel eens met gewoon "leuke" jongens, simpelweg omdat ik zin had om te zoenen en ik die jongen wel leuk vond.

ik vind d'r nix mis mee, met iemand zoenen, en trouwens, als iedereen nou gewoon eens zou zoenen, ipv oorlog voeren ed, zou de wereld een stuk vrediger zijn
couldn't agree more
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten