Advertentie | |
|
![]() |
|
whogg... daar zit allemaal best wat in enzo...
maar dan wil ik toch even wat zeggen over dat in hokjes denken... iedereen denkt in hokjes. dan kan je als kakker zeggen "ik vind alto's vies" e.d, en als alto "ik denk niet in hokjes, ik ben mezelf, en ik houd me niet bezig met de mode" maar IEDEREEN denkt in hokjes. alle "alto's" zien er hetzelfde uit. en alle kakkers. en alle anderen. en dan kan je als alto denken "ik ben goed bezig, want ik blijf mezelf, kakkers, die dragen allemaal dezelfde polo.. blabla", maar hoe bull! er is nietvoor niets een naam! als iedereen er anders uit zou zien, zouden ze niet allemaal alto heten... of wel dan? ("nee, alto's zijn gewoon de mensen die 'anders' zijn"), ook gelul! zoals er al werd gezegd, "wie zijn er begonnen met de zweetbandjes en met de wijde broeken enz", daar is er een mee begonnen (iemand die wel anders is--> ze bestaan wel!), en toen hebben 100 anderen dat overganomen. en die roepen nou het hardst dat zij het eerst waren. bah! ga toch weg! zij lopen net zo hard de mode (de alto-mode, of hoe je het ook wil noemen) achterna als iedereen. behalve die enkele uitzondering. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. punkers (link ons gvd niet aan stinkalto's ok?) 3. basketballers 4. skaters |
![]() |
||
Citaat:
[17:35:41] Gary © -..: http://members.ams.chello.nl/m.lilley/kalekoppie2.JPG [17:35:45] Gary © -..: hoe vind je me nieuwe kapsel ? ![]() [17:37:02] taar [and..: neeeeeeeeeee ![]() [17:37:08] Gary © GE..: whahahah ![]() [/kuch] hmmmmm ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |