Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
machina82 schreef op 11-08-2003 @ 18:33:
ze kunnen allemaal niet zingen is er al 1?
Hahahahahahahahahahahahahaha, elke band waar jij naar luistert wordt al overtroffen door Oasis. Is het niet om trueheid dan wel om populairiteit qua verkoopcijfers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2003, 19:25
machina82
machina82 is offline
sure sure, jij weet niet waar ik naar luister, en verkoop cijfers zeggen niks over zingen...
Oud 14-08-2003, 15:39
Verwijderd
Allereerst: machina, je suckt.

Citaat:
Morgan C. Hoax schreef op 11-08-2003 @ 18:27:
Ik zie de vergelijking tussen Kelly Jones en Oasis niet en Oasis heeft nog altijd 2 zangers.
Mjah ik ben het niet met je eens. Nu vind ik beide bands erg goed en het nieuwe album van Stereophonics is super, maar ik vind dat de stem van Kelly soms wel op die van Liam lijkt. Die van Kelly is wel heel wat schorder, maar ze zingen allebij "zeurend". Ik vind ook dat het merendeel van de nummers op 'You gotta go back to get there' ook goed door Liam gezongen hadden kunnen worden, misschien had de ouwe Liam het zelfs beter kunnen doen dan Kelly. Het hadden Oasis-nummers kunnen zijn, zij het niet dat Oasis zulke muziek helaas niet meer maakt
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:43
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Evergreen schreef op 14-08-2003 @ 16:39:
Allereerst: machina, je suckt.

Mjah ik ben het niet met je eens. Nu vind ik beide bands erg goed en het nieuwe album van Stereophonics is super, maar ik vind dat de stem van Kelly soms wel op die van Liam lijkt. Die van Kelly is wel heel wat schorder, maar ze zingen allebij "zeurend". Ik vind ook dat het merendeel van de nummers op 'You gotta go back to get there' ook goed door Liam gezongen hadden kunnen worden, misschien had de ouwe Liam het zelfs beter kunnen doen dan Kelly. Het hadden Oasis-nummers kunnen zijn, zij het niet dat Oasis zulke muziek helaas niet meer maakt
Misschien moet ik dat nieuwe album van the Phonics dan toch maar even goed beluisteren. Oasis maakt trouwens echte classics en hun niet ook vind ik The Stereophonics soms een beetje meer poppier klinken. Niet heel erg, maar misschien heb je toch wel een beetje gelijk. Overigens is Oasis live niet saai en The Stereophonics soms wel een beetje.

edit: Morgan C. Hoax schreef dit dus.
Oud 14-08-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
smilie me schreef op 14-08-2003 @ 16:43:
Misschien moet ik dat nieuwe album van the Phonics dan toch maar even goed beluisteren. Oasis maakt trouwens echte classics en hun niet ook vind ik The Stereophonics soms een beetje meer poppier klinken. Niet heel erg, maar misschien heb je toch wel een beetje gelijk. Overigens is Oasis live niet saai en The Stereophonics soms wel een beetje.

edit: Morgan C. Hoax schreef dit dus.

Het is zeker zo dat ze niet hetzelfde zijn, maar dit album lijkt qua melodielijnen soms wel wat op oasis. Het is inderdaad iets minder rauw, maar de nieuwe stereophonics prefereer ik boven de nieuwe oasis, al prefereer ik de ouwe oasis natuurlijk boven alle stereophonics.
Blablabla, je snapt me wel. Ze zijn natuurlijk niet exact te vergelijken, maar qua attitude ofzo, of blabla. Je snapt me wel. Ookal doet Kelly dat zeurderige goed, Liam kon t beter.

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 23:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten