Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Thangt ervan af hoe je staat tegenover die persoon é! Ma, ik zou tog ook eerst voor vriendchap gaan. Als je relatie naar de *piep*e is, is er ook nog ma wienig kans voor je vriendschap met die persoon, maar als je voor vriendschap gaat, kan daar later nog een relatie uit groeie é!
*ZOEFFEL*, Marieketjah!
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit hoeven kiezen, omdat ik nog nooit een vriendje gehad heb
![]() Maar door de aanpak van vriendinnen van me weet ik wel hoe ik het NIET moet gaan doen, mocht ik ooit een vriendje krijgen. Sommigen laten hun vriendinnen keihard vallen en komen dan uithuilen als het uit is. Of ze zijn ineens niet meer beschikbaar voor afspraken met vriendinnen omdat hun vriendje het enige is wat telt. Ik heb zelfs meegemaakt dat vriendinnen hun afspraken gingen afzeggen met vriendinnen omdat hun vriendje er toch ineens was ofzo. Ik zou dus echt vooral voor vriendschap kiezen, omdat ik m'n echt goeie vrienden al lang ken. Die laat ik niet zomaar vallen. Bovendien weet ik hoe het voelt als een vriendin voor d'r vriendje kiest en dat wil ik niemand van m'n vrienden laten meemaken. Ik hoop natuurlijk dat ik nooit hoef te kiezen. Maar wie weet loopt het allemaal heel anders... weet je nooit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vriendschap.. omdat je daar altijd op terug kan vallen, en je weet dat je je vrienden gewoon (bijna) altijd kan vertrouwen. Een relatie kan zo weer uit gaan enzo.. (hm een vriendschap kan ook kapot gaan, maar goed) lastige keuze dus. k kies dus voor vriendschap, maar dat kan ook zijn omdat ik nog nooit een echt serieuze relatie heb gehad.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een echte vriend zou mij niet laten kiezen tussen beide. Een echte liefde zou mij niet laten kiezen tussen beiden...
Degene die dat wel doet, kan het vergeten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij? Flijn | 38 | 21-05-2009 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Een nieuwe kans geven aan een kapotte vriendschap of relatie stout! | 26 | 29-11-2004 17:56 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap of liefde? muziekvlinder | 15 | 01-06-2003 11:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap vs relatie apresskier | 14 | 11-07-2002 20:10 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap -> relatie -> vriendschap Manuzhai | 12 | 19-06-2002 16:52 |