Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 17:03
smuidra
smuidra is offline
hehe thenk joe
Oud 07-07-2003, 19:24
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Wawl schreef op 03-06-2003 @ 23:07:
Dat is uiteraard een zeer moeilijke keuze, maar als ik hem echt moet maken dan kies ik voor relatie. IRL zal deze keuze nooit gemaakt behoeven te worden, maar dat terzijde. Ik ben van mening dat je meer aan een relatie hebt dan aan vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
smuidra schreef op 07-07-2003 @ 17:57:
liefde word opgebouwd uit vriendschap bestaat uit vriendschap en eindigt in vriendschap of je nou ruzie met hem hebt of niey je hebt een speciale band met hem waardoor hij altijd je beste vriend blijft
beste vriend?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:46
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-07-2003 @ 21:16:
beste vriend?
JAH beste vriend oke je hebt dan mayB ruzie met hem of wat dan oowk maar je hebt spoeciale band met hem. Maakt hem dat op zich dan al niet tot je beste vriend????? Ik bedoel maar al heb ik nog zoow een erge ruzie met me ex ik weet dak van hem gehouden heb (en dan echt houden) omdat ik anders niey met hem heb gehad. In die relatie die we hadden waren we vrienden for life en die relatie isz mayB stuk en we hebben nog ruzie we blijven vrienden for life, want hoe gek het ook klinkt je kan meestal (en dan zeg ik ma ff meestal) bij je ex terecht al heb je nog zo een ruzie met hem. < spreekt uit ervaringen daarmee >
Oud 21-12-2003, 13:24
sweet lover
sweet lover is offline
In de meeste gevallen heb ik voor vriendschap gekozen, maar dat liep elke keer fout. Vanaf nu denk ik toch echt dat ik voor liefde kies, anders blijf je je toch altijd af vragen wat er gebeurt zou zijn als je er voor gekozen had.
Oud 21-12-2003, 13:31
Marieketjah
Marieketjah is offline
Thangt ervan af hoe je staat tegenover die persoon é! Ma, ik zou tog ook eerst voor vriendchap gaan. Als je relatie naar de *piep*e is, is er ook nog ma wienig kans voor je vriendschap met die persoon, maar als je voor vriendschap gaat, kan daar later nog een relatie uit groeie é!
*ZOEFFEL*,
Marieketjah!
Oud 21-12-2003, 14:10
Verwijderd
Ik heb nog nooit hoeven kiezen, omdat ik nog nooit een vriendje gehad heb
Maar door de aanpak van vriendinnen van me weet ik wel hoe ik het NIET moet gaan doen, mocht ik ooit een vriendje krijgen. Sommigen laten hun vriendinnen keihard vallen en komen dan uithuilen als het uit is. Of ze zijn ineens niet meer beschikbaar voor afspraken met vriendinnen omdat hun vriendje het enige is wat telt. Ik heb zelfs meegemaakt dat vriendinnen hun afspraken gingen afzeggen met vriendinnen omdat hun vriendje er toch ineens was ofzo.
Ik zou dus echt vooral voor vriendschap kiezen, omdat ik m'n echt goeie vrienden al lang ken. Die laat ik niet zomaar vallen. Bovendien weet ik hoe het voelt als een vriendin voor d'r vriendje kiest en dat wil ik niemand van m'n vrienden laten meemaken. Ik hoop natuurlijk dat ik nooit hoef te kiezen. Maar wie weet loopt het allemaal heel anders... weet je nooit
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 23:43
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-06-2003 @ 22:13:
Weet niet of het al geweest is, maar waar zou jij voor kiezen. vriendschap of relatie.

iemand vroeg dit aan mij en ik bleek de eerste te zijn die dan voor vrienschap zou kiezen.

Ik was wel benieuwd hoe dat hier was.

Ik kies voor vrienden omdat je daar altijd op terug kan vallen, bijvoorbeeld als het uit gaat met je relatie. Kan het wel heel uitgebreid vertellen, maar geen zin in.

Zeg dus ook ffies je reden er bij

[edit] niet dat ik niet blij ben met mn relatie en ik zou ook zeker niet zonder m kunnen, maar je gaat er natuurlijk niet van uit dat het uit gaat. en stel: het gebeurd wel.. en dan? Niet iedereen kan beste vrienden blijven met zn ex... [/edit]
Als het uitgaat en je was al grote vrienden vooraf,blijf je meestal wel vrienden he.Ik toch.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 13:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 03-06-2003 @ 22:22:
Vriendschap, een relatie is mij te ingewikkeld.
Doe bij nader inzien toch maar die relatie
Oud 22-12-2003, 13:34
Dolores
Dolores is offline
Vriendschap.. omdat je daar altijd op terug kan vallen, en je weet dat je je vrienden gewoon (bijna) altijd kan vertrouwen. Een relatie kan zo weer uit gaan enzo.. (hm een vriendschap kan ook kapot gaan, maar goed) lastige keuze dus. k kies dus voor vriendschap, maar dat kan ook zijn omdat ik nog nooit een echt serieuze relatie heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 16:11
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Wawl schreef op 03-06-2003 @ 23:07:
Dat is uiteraard een zeer moeilijke keuze, maar als ik hem echt moet maken dan kies ik voor relatie. IRL zal deze keuze nooit gemaakt behoeven te worden, maar dat terzijde. Ik ben van mening dat je meer aan een relatie hebt dan aan vriendschap.
Precies, uiteindelijk deel je meer in een relatie dan in vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 16:43
Gothic
Gothic is offline
Een echte vriend zou mij niet laten kiezen tussen beide. Een echte liefde zou mij niet laten kiezen tussen beiden...

Degene die dat wel doet, kan het vergeten.
Reageren

Regels voor berichten