Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou hem erg graag terugwillen als gewone vriend en volgens mij is dat wederzijds, ik weet alleen niet hoe ik die 'nieuwe vriendschap' voor me zou moeten zien... kan dat wel of proberen we dan iets terug te halen dat voorbij is?
||
Citaat:
Het was uit gegaan met mn vriend en hij had me heel erg lullig behandeld, toen kwamtie na 2 maanden me hangende pootjes terug en ik had zoiets van oke dan, ik maak het over een paar weken gewoon weer uit dan weet hij ook eens hoe het voelt. Het is er alleen nooit meer van gekomen om hem terug te pakken, we hebben nu alweer 1,5 jaar verkering, en ik ben hardstikke gek op hem en ik ben het allemaal allang weer vergeten.
||
Citaat:
We hebben afgesproken niet meer zo radicaal uit elkaars leven te zijn, en inderdaad niet meteen maar over een paar maanden weer eens wat af te spreken, om weer "een beetje aan elkaar te snuffelen" (zoals hij zei ![]() Ik heb het gevoel dat het wel goedkomt, hoe lang het ook mag duren. Ik vind het niet erg als het langzaam gaat, iets in mij zegt dat we de tijd hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou in het begin wel een beetje rustig aandoen als ik jou was. En er ook niet meteen veel van verwachten, dan kan het alleen maar tegenvallen. Hopelijk worden jullie weer dikke maatjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over een nieuwe kans geven aan vriendschap... Mijn toenmalige 2 beste vriendinnen hebben me een loer gedraaid die onvergeeflijk was.. maar, ik kon gewoon zoveel jaren niet opzij schuiven. Dus heb ik hen stilletjes terug in mijn leven toegelaten... en we spreken terug tegen elkaar. Maar er is een grens hoor! Maar soms moet je gewoon toegeven!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #118 Pruts0r | 494 | 17-01-2008 22:06 | |