Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
hmm ik vind dit eigenlijk grote klets, beetje populair worden onder je medeforummers doe je maar door goed posten. Nee dit soort dingen zijn er op de kantine zat. Verder druist het tegen elke forumwet in, dus van mij mag er een slot op.
Maar ik zal eerst met mijn mede forumfuhrers overleggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Chaos - Oke persoon denk ik, maar ik heb er verder geen band mee.
Carn - Valkenswaarder toch? En wel een oke persoon. Moet zoiezo aardig tegen hem blijven. Misschien dat ie als drummer nog wel ooit goed van pas kan komen ![]() Escapism - Oke persoon ![]() STP - Ik weet niet wie dat is. Mainsupreme - Oke persoon denk ik. Ken 'm niet zo goed. Jnieuwelaar - Oke persoon, maarja, 't is een FB-er he ![]() Moeilijk. Ik twijfel tussen Carn en Escapism. Moeilijk. Ik denk er nog even overna. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontopic:
cHa0s: ken ik in het geheel niet Carn: (enigszins) metal, IRC hond, hmmm Escapism: Haarlemmer, ken ik verder niet STP: lees ik nooit posts van, buiten de promotie van zijn eigen band mainsupreme: lees ik af en toe posts van, lijkt me OK jnieuwelaar: ken ik het best van het zooitje, metaal luisteraar Het wordt jnieuwelaar, die ken ik het best. Sorry Carn, te laat met lobbyen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tussenstand:
cHa0s 15 Carn 5 Escapism 10 STP 2 mainsupreme 1 jnieuwelaar 7 Bij deze stand gaan cHa0s, Escapism en jnieuwelaar door. Volgens mij stopt de telling morgenmiddag om 12.00, maar dat weet ik niet precies. Het kan trouwens zijn dat de telling niet helemaal klopt, het was op sommige punten heel erg onoverzichtelijk door dat voetbalgepraat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|