Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() idd, hij staat op jouw naam dus jouw verantwoordelijkheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En geeft het status dan als je hier langer bent dan mij?
||
Citaat:
En in dit geval wel ![]()
||
Citaat:
hahahahahahahaha grapjas dat geeft status je staat eerder voor gek op je batavus met 6 versnellingen dan op een honda NSR op elke brommer trouwens behalve puch
||
Citaat:
![]() *blijft lekker scooter rijden* Hoef je tenminste lekker niet te schakelen en dan ben je iig geen motor-wannabee ![]()
||
Citaat:
Hmmm, scootermaatjes hebben we die tsx? Was die scooter die jij vorige week hard afsnij een vriend van jou??? Ik weet het niet het kan zo zijn dat jullie elkaar zo begroeten, maar ik denk het niet. moter - wannabee tsjah wat moet ik daar op zeggen, daar heb je toch gelijk in, maar jah de motorrijders vinden schakelbrommers we een stukie leuker dan die stofzuigers (scooters). Want motorrijders begroeten me tenmiste.
||
Citaat:
Tuurlijk mag je dat....... maar of ik ga luisteren is een ander verhaal. Ik vind het juist leuk om met jou te praten is altijd gezellig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ja zeker ben ik een motor wanabee ik kan niet wachten eigenlijk maarja 2 jaartjes brommer en dan hard ertegenaan ![]()
||
Citaat:
Scooterrijders
Schakelrijders
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Vrouw raakte tasjesdief opzettelijk" Levitating Nun | 313 | 18-02-2005 14:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 |