![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mens get a lifeeeeeeeee damn dat je het met 1 heb gedaan maar omdat je vriendinnen het doen moet jij het ook doen woeeeeeeeeei dus als hun zich onder laten schijten door een koe ga je er ook onder liggen? ja toch zeker?
||
![]() |
Citaat:
Dus ik neem aan dat je een PLORK bent? ![]() |
![]() |
|
![]() |
whahahaa...dit is een grappige topic .....
Volgens mij wordt ze helemaal chagrijnig als ze dit leest... Ik vind t persoonlijk wel beetje HEEEL errug sneu van haar....op je 14de!!!!! hallo hee... ( zoals mijn moeder zegt) 'met iemand naar bed gaan is het hoogtepunt dat moet je voor iemand speciaal bewaren....' en zoals de meeste van mijn vriende zoude zegge en daar kan ik mij wel beetje bij aansluite... HOERTJE..... ( het spijt mij..maar je maakt het er zelf naar!!!!!!!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als je op je 14e al met weet ik hoeveel jongens hebt geneukt. Zoveel al hebt afgetrokken en gepijpt. Al zovaak ben gebeft en gevingerd. En na elke jongen geneukt te hebben voel je je klote. Dan is het toch echt je eigen schuld. En moet je niet raar gaan opkijken als je voor "hoer" en "slet" wordt uitgemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Fucking losers, jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet in de smaak vallen bij het andere geslacht. Dit heeft vooral betrekking tot mensen met een fotoboek.
![]() Laat dat meisje lekker doen wat ze wil, ze doet jou er toch niks mis mee. Geef haar anders echt advies waaruit ze iets kan opsteken ipv spottend grappig proberen te zijn. Niet dat de zaak mij zoveel kan schelen, maar probeer je te gedragen.
|
waarom maken jullie er nou zo'n probleem van
het is mijn manier van leven. het is tog niet jullie leven. als ik mijn leven wil verklote doe ik dta jullie kunnen mij egt niet de les laten lezen hoor!! en wat boeit het dat ik lelijk ben dat is jullie mening. hoe zien jullie eruit dan????
||||||||
[QUOTE]krissiegirl14 schreef op 10-06-2003 @ 13:09:
[B] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ten eerste : WTF heeft Jaloers te maken met het in smaak vallen bij eht andere geslacht. Ik ben neit de knapste, maar ik zie ook nog wel dat er hier iets goed mis is bij deze 14 jarige kleuter ( Lees haar post na de joune maar us ) Ten Tweede : Als je 14 bent mag/hoef je nie te doen wat jezelf wil, je betn GVD net van de basisschool af.... Ten Derde : Volgens mij naait ze ipv van die 20 jongens ons...... ( Fake )
|
ok je vraagt hier eerst zelf uitleg op een manier waaruit iedereen kan afleiden dat je t al met heel je dorp gedaan hebt bij wijze van spreken... en dan vraag je je af waarom je die jongen niet meer wil... als je t toch doet om er zomaar bij te horen, waarom kan het je dan schelen of je 'm nu houdt of niet
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn reactie hierop is vervolgens dat een aantal mensen eens in de spiegel moet kijken (fotoboek), maar het kwartje is wat dat betreft niet bij jou gevallen. Wat de rest betreft: ook al ben je 14 dat betekent niet dat je op een forum uitgescholden moet worden als je om hulp vraagt. Gewoon steunen of afkeuren kan ook, mits voldoende redenatie wordt aangegeven. Het zou ook best kunnen dat het hele verhaal verzonnen is, maar dat kan mij weinig schelen. Laat alleen maar zien hoeveel debiele mensen er op dit forum ronddwalen die lompe uitspraken doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet ffies kwijt dat te beschrijving van 3307 geweldig is ![]() en als je dat wilt doe je dat maar ja, maarja dan moet je ook niet dit topic openen ![]() en mij zien? komt ie.. iig knapper ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent "Beautiful" ![]()
||
Citaat:
Ik heb op het psychologieforum je topic gelezen waarin je over het verloop van de zwangerschappen van je moeder vertelde, en wat voor effect dat op jou heeft gehad. Zou het mogelijk kunnen zijn dat je daardoor zo in de war bent geraakt dat je niet meer goed weet wat je met jezelf aan moet en dat je daarom sex hebt met diverse jongens waar je verder niets voor voelt? Het lijkt mij eerlijk gezegd het beste dat je professionele hulp gaat zoeken om zo het een en ander te kunnen verwerken en ook op een betere manier met sex om te kunnen gaan. @Isobuster: Het doet me genoegen dat er naast mij nog anderen hier op het forum aanwezig zijn die gelukkig nog wel weten wat het begrip fatsoen precies inhoudt.
|
Ik snap niet hoe jullie allemaal zo klootig kunnen zijn...
Ze steld een vraag, ok ik keur haar manier van leven niet goed, totaal niet, maar jullie doer er wel alles aan dat ze het niet verandered. Meisje, als je je echt zo vervelend voeld achteraf, waarom probeer je niet iets trager te gaan? Meisje hebben echt veel macht over mannen hoor, ze gaan echt niet gaan lopen omdat je niet wil, en als ze dat wel doen toont dat toch wat voor iemand ze zijn?? Succes met je leven, probeer er iets goeds van te maken.
|
![]() |
Je bent 14 jaar... je zegt dat het jouw manier van leven is... KIND toch... je weet niet eens wat het leven inhoud en wat het leven is! Je komt nog maar net uit de luiers,.. schiet toch op!
Ik vind je ook helemaal geen leuke meid om te zien, misschien komt het wel omdat ik nu al een vooroordeel voor je klaar heb liggen en dat is dat ik je een hoer vind. 7 jongens geneukt! Man, ik nog geen 1 ! Ik bewaar het totdat ik er aantoe ben en totdat ik een fijne relatie met iemand heb. Maar volgens mij ben jij er nog helemaal niet aan toe!, op jou leeftijd was ik daar nog geen eens mee bezig. Vooral jouw vriendin is ziek! ze is 12 jaar en heeft al 5 jongens geneukt ( als ik dit allemaal moet geloven ten minste ) Mijn zusje is ook 12 en die houd zich er nog geen eens mee bezig, ze leert nu pas wel een beetje de betekenissen van wat vagina inhoud e.d. Ik denk ook dat je niet goed bent opgevoed, je komt iniedergeval niet uit een gezin wat netjes is. Misschien wel uit een pauper gezin? lijkt me wel... Maargoed dat is omdat ik zelf uit een net gezin kom en nog steeds goede opvattingen van mijn ouders mee krijg. Ik denk dat je instelling ook helemaal niet geweldig is, heb je ivbo? naja goed... kan natuurlijk wel... Ik zou zeggen... neuk er nog een paar vanavond enneh veel plezier! Je bent iniedergeval een onverstandig, dom en op geslachtsziektes wachtend meisje en nog geen eens blond ook. sucsex! |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En er zijn zat mensen die op dit topic onfatsoenlijk hebben gereageerd ik ben niet de enige, dus barst ook maar op andere los, dank u wel mijnheer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In mijn reply van 18:46 uur sprak ik het vermoeden uit dat krissiegirl14 door privé-omstandigheden zo in de war is geraakt dat ze niet goed weet wat ze met zichzelf aan moet, en daardoor doet wat ze nu doet. Zojuist ontving ik een privéberichtje van haar waarin ze mijn vermoeden bevestigde. Ze is dus niet dom, maar door psychische omstandigheden in de war geraakt, vandaar ook mijn advies aan haar om professionele hulp te gaan zoeken om zo het een en ander te kunnen verwerken en ook op een betere manier met sex om te kunnen gaan. Ik zal haar in ieder geval zoveel mogelijk steun proberen te bieden door middel van mijn posts, en ik raad jou en anderen aan om niet al te snel met een oordeel over iemand klaar te staan zonder dat je de achtergrond van zo iemand kent
|
*SCHRIKT*
Wat zijn er nog fokking veel te serieuze antwoorden hierop... Als je dit geloofd ben je wel erg naief... Gewoon een puberaal jongetje dat het stoer vind om een vraag te stellen over sex en zich helemaal de tering lacht om al die "sukkeltjes" die er nog serieus op antwoorden ook... Lachen joh ![]()
|
![]() |
Iemand zei te hebben gelezen dat haar sterrebeeld maagd is... maar dit is waterman (zie hiervoor niet de gedeelde pagina maar de daadwerkelijke pagina)
Overigens, over die mensen die zeggen dat je lelijk bent, krissie... volgens mij hoor jij daar ook bij... je schrijft het althans op je pagina, dat je lelijk bent... des al niet te min vind ik je toch wel aardig eruit zien op de foto. Maar het is me al vaker opgevallen dat mensen de mensen anders zien als ik dat doe. Anyway... waarom zo snel begonnen aan de sex meid, alleen omdat de jongens dat willen? De eerste keer al nadat je iemand 3 dagen kende? De getallen denk ik overigens dat niet kloppen, de getallen die je hebt gegeven over het bevoelen en het zuigen en dergelijke, vrij onmogelijk, als je eerst niet weet met hoeveel je er al mee naar bed bent geweest... en dat je nu opeens precies weet met hoeveel mannen je wat hebt gedaan. Doe het iets rustiger aan. Oveigens ook de vraag welke leeftijden die jongens allemaal hadden. En... je zegt dat je juist voor de goede jongens kiest en dus zeker niet Jim... toegegeven, Jim lijkt mij een verschrikkelijk arrogante kwal, vooral nu, maarre, gezien jouw vertelde verleden, heb jij alleen maar zowat de slechte jongens aangetrokken... en weer afgestoten. Verder vertel je dat je een computernerd bent en grotendeels achter de computer zit en gweinig vrienden hebt... weinig... hoe komt dit? Misschien omdat je e hele tijd de verkeerde jongens om je heen hebt staan die alleen in 1 ding geïnteresseert zijn, dit dan ook krijgen van jou en net als jij dan ook daarna ervan af willen zijn om weer verder te gaan? Je wilt aandacht... en... je wilt het vergeten... je broertje, je zusje... ik denk inderdaad dat je hier nog niet van af bent. En ik denk dat je hiervoor toch beter eens langs kunt gaan bij iemand die ondersteuning kan bieden op dit gebied in een andere vorm dan blokkering van je geheugen. Ik denk dat je genoeg krijgt van een vriend, nadat je sex met hem hebt gehad, omdat je weet waarom dat je met hem hebt, om te vergeten... maar dat doe je niet, dat werkt niet... je voelt je smerig naderhand... hij heeft daarvoor gezorgt... en daarom kun je hem niet meer hebben, hij moet weg... iemand anders, een ander. Misschien dat een andere jongen het wel weg kan nemen. Of... heeft het er meer mee te maken, dat je weet dat die momenten zo dicht bij lijken te liggen aan de situatie van je broertje of zusje? Dat je terug denkt aan die nu overleden kindertjes... zo jong... zoveel verdriet Ja... dit zijn alleen maar schetsen van je geest die waar zouden kunnen zijn, maar daarvoor heb ik te weinig informatie... ik raad je echt aan verder te gaan met je leven, voorbij die jongens... wacht daar nog mee, ze bieden geen troost, dat heb je nu zelf door gekregen. Ga verder en zoek hulp bij een persoon die daarvoor in het leven geroepen is zoals een psychiater of vertrouwens persoon... zolang je je verhaal maar kunt doen.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aftrekken frieslandboy | 353 | 22-07-2020 14:22 | |
Liefde & Relatie |
Is het raar Theoklaas | 1 | 13-10-2016 16:05 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met zus: Is het raar? Ben Strik | 22 | 20-04-2016 16:07 | |
Psychologie |
is het raar als een jongen een meisje voelt en wil zijn? Verwijderd | 53 | 28-03-2013 21:35 | |
Seksualiteit |
is dit raar:S BleedingPrinces | 25 | 18-02-2003 12:34 | |
Liefde & Relatie |
is het raar..dat je een leuk iemand niet vergeet Loesje | 2 | 17-02-2002 12:31 |