Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 22:26
Verwijderd
nee hoor.. Trut, jij weet niet wat verliefd zijn is, jij wil alleen maar 'lekkere' jongens. Ga maar posters van Jim aflikken.

Niet dat ik dit serieus neem verder
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 11:05
Verwijderd
Citaat:
krissiegirl14 schreef op 06-06-2003 @ 12:11:
hallo allemaal,

Ik had misschien een raar vraagje maar als ik met een jongen naar bed ben geweest moet ik hem niet meer....

Is dit raar? en wat kan ik er tegen doen?

groetjes Krista
Nee hoor, je bent gewoon nog niet toe aan relaties en sex. Even op nul zetten, er een paar jaartjes mee wachten, als je er op je 20ste nog last van hebt kun je eens overwegen in therapie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 11:21
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2003 @ 22:14:
wat dacht je ervan om eens door het halve mannelijke forum uitgewoond te worden?
lol op een gegeven moment krijgen ze er toch wel genoeg van dan zou je zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 11:27
Verwijderd
Kind:"Ik ben vandaag ontmaagd."
Moeder:"Oh lieverd, was het fijn?"
Kind:"Ja, maar na de 7e voelde het toch wel een beetje schraal daar beneden."

Eerst liegen over verkrachtingen en nu weer dit soort topics..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:13
krisiegirl
krisiegirl is offline
jim??

je weet ze wel uit te kiezen he gadver mot er niet aan denken kies wel de goede uit hoor
Oud 09-06-2003, 17:16
Verwijderd
dat was bij wijze van spreken, duh!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:30
squat
squat is offline
Slotje?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:30
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 06-06-2003 @ 12:13:
niet meer neuken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:35
Marshall84
Marshall84 is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-06-2003 @ 22:10:
Ik vind haar wel geil

Zouden je vriendinnen het extra stoer vinden als je met een 18jarige jongen zou neuken met een rijbewijs en auto?

Mijn msn adress is: nr3307@hotmail.com
hehe cool
Maar mens get a lifeeeeeeeee damn dat je het met 1 heb gedaan maar omdat je vriendinnen het doen moet jij het ook doen woeeeeeeeeei dus als hun zich onder laten schijten door een koe ga je er ook onder liggen? ja toch zeker?
Oud 09-06-2003, 17:46
Otis
Otis is offline
*kuchHOERkuch*
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:49
DaBoY
DaBoY is offline
Nou als je toch met iedereen neukt, kom maar hier, dan neuk ik je ook een keer (of 2 als het kan)

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe je eruit ziet?
Ik neem aan dat je er wel "lekker" uitziet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:54
Otis
Otis is offline
jah geef eens een foto KRISSYgirl!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:56
M@niac
M@niac is offline
Krissygirl, wat mag het kosten ?????
Oud 09-06-2003, 17:57
Marshall84
Marshall84 is offline

De linker
Oud 09-06-2003, 17:59
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-06-2003 @ 23:25:

Meer informatie over haar vind u op http://www.sugababes.nl/2in1

(Haar twaalf jarige, roodharige, vriendin heeft overigens al 5 jongens geneukt)
AUW! that HURTS!

Dus ik neem aan dat je een PLORK bent?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:01
Marshall84
Marshall84 is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 09-06-2003 @ 18:59:
AUW! that HURTS!

Dus ik neem aan dat je een PLORK bent?
(P)RACHTIG (L)ICHAAM (O)ONTIEGELIJKE (R)OT (K)OP
Oud 09-06-2003, 18:02
Otis
Otis is offline
jugh en ze is nog lelijk ook
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:02
Marshall84
Marshall84 is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 09-06-2003 @ 19:02:
jugh en ze is nog lelijk ook
Inderdaaaaaaaaad
Oud 09-06-2003, 18:05
M@niac
M@niac is offline
GVD Wat mag het kosten !!
Ik moet neuken nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ghehehehe, h**r
Oud 09-06-2003, 18:14
Otis
Otis is offline
Citaat:
M@niac schreef op 09-06-2003 @ 19:05:
GVD Wat mag het kosten !!
Ik moet neuken nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ghehehehe, h**r
krissieejjgirllieej neemt alleen pokemonkaartjes aan , geen geld
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:00
Knoop
Knoop is offline
jah joh, betalen met idols magazines aub...sjeezus we weten wel gelijk waar we de forum meeting moeten houden!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:28
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
whahahaa...dit is een grappige topic .....

Volgens mij wordt ze helemaal chagrijnig als ze dit leest...

Ik vind t persoonlijk wel beetje HEEEL errug sneu van haar....op je 14de!!!!! hallo hee... ( zoals mijn moeder zegt)

'met iemand naar bed gaan is het hoogtepunt dat moet je voor iemand speciaal bewaren....'

en zoals de meeste van mijn vriende zoude zegge en daar kan ik mij wel beetje bij aansluite...

HOERTJE.....
( het spijt mij..maar je maakt het er zelf naar!!!!!!!)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:34
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
bLoeSeMs schreef op 09-06-2003 @ 20:28:

'met iemand naar bed gaan is het hoogtepunt dat moet je voor iemand speciaal bewaren....'
Nou, dat ook weer niet (Tenminste, dat geld voor mij )

Maar als je op je 14e al met weet ik hoeveel jongens hebt geneukt. Zoveel al hebt afgetrokken en gepijpt. Al zovaak ben gebeft en gevingerd.

En na elke jongen geneukt te hebben voel je je klote. Dan is het toch echt je eigen schuld. En moet je niet raar gaan opkijken als je voor "hoer" en "slet" wordt uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:21
Qimm
Qimm is offline
Ik vind dat ze een leuk sterrenbeeld heeft
Oud 09-06-2003, 20:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-06-2003 @ 21:21:
Ik vind dat ze een leuk sterrenbeeld heeft
Sterrenbeeld: Maagd.

En verder:

Hobbies:

Esther: majorette,zingen en dansen
Krista: chatten,tv kijken, met jongens spelen,en shoppen

Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2003 @ 22:14:
Hehe Koningsreactie...wat dacht je ervan om eens door het halve mannelijke forum uitgewoond te worden?
Ik wil wel eerst hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 22:38
Nobucta
Nobucta is offline
Uhm...het is al veel als je in je hele leven zoveel mennekes hebt gehad....
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:23
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-06-2003 @ 21:52:
Sterrenbeeld: Maagd.

En verder:

Hobbies:

Esther: majorette,zingen en dansen
Krista: chatten,tv kijken, met jongens spelen,en shoppen

Hehehe met jongens spelen, hehehehe
Oud 10-06-2003, 11:47
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Fucking losers, jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet in de smaak vallen bij het andere geslacht. Dit heeft vooral betrekking tot mensen met een fotoboek.

Laat dat meisje lekker doen wat ze wil, ze doet jou er toch niks mis mee. Geef haar anders echt advies waaruit ze iets kan opsteken ipv spottend grappig proberen te zijn.

Niet dat de zaak mij zoveel kan schelen, maar probeer je te gedragen.
Oud 10-06-2003, 12:09
krisiegirl
krisiegirl is offline
waarom maken jullie er nou zo'n probleem van

het is mijn manier van leven.

het is tog niet jullie leven.

als ik mijn leven wil verklote doe ik dta

jullie kunnen mij egt niet de les laten lezen hoor!!

en wat boeit het dat ik lelijk ben

dat is jullie mening.

hoe zien jullie eruit dan????
Oud 10-06-2003, 12:49
Ellennnn
Ellennnn is offline
[QUOTE]krissiegirl14 schreef op 10-06-2003 @ 13:09:
[B]

Citaat:
van het feit dat je zelf niet in de gaten hebt hoe ziek en vooral onverantwoord je bezig bent!! mijn god heb je dan echt geen eigenwaarde?

Citaat:
noem je dat leven? volgens mij is het ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk zo ver mogelijk weg zinkt.

Citaat:
(TOCH!! mijn god je kunt nog niet eens goed spellen) blij van dat mijn leven zo niet is!!!!!!

Citaat:
Ik geloof dat je ouders ook nog iets te melden hebben als je 14 bent. doen mijn ouders ook nog steeds en ik ben blij dat ik toch regelmatig naar ze luister. zullen ze erg prettig vinden om te horen wat jij met jezelf doet! vreselijk egoïstisch...

Citaat:
heeft niemand volgens mij gedaan als ik het zo lees. men probeert je hier met name tot nadenken te brengen! misschien dat je door wat zij zeggen misschien in ziet wat je doet.

Citaat:

dat is jullie mening.
meningen zijn er om gegeven te worden, heb jij ook gedaan.

Citaat:
daar gaat het niet om hoe een ander eruit ziet. een mens beoordeel je op daden en spreken en in dit geval replyen want ik weet nu wel dat ik dit echt ziek vind en dat het misschien wel eens beter is als je jezelf eens goed tegenkomt. kijken of je dan alles nog steeds zo normaal vindt. ik schrok namelijk echt toen ik dit allemaal las. leer er alsjeblieft van!
Oud 10-06-2003, 13:21
strafcorner
strafcorner is offline
het is de pi-pa-pubertijd
Oud 10-06-2003, 13:36
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
Isobuster schreef op 10-06-2003 @ 12:47:
Fucking losers, jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet in de smaak vallen bij het andere geslacht. Dit heeft vooral betrekking tot mensen met een fotoboek.

Laat dat meisje lekker doen wat ze wil, ze doet jou er toch niks mis mee. Geef haar anders echt advies waaruit ze iets kan opsteken ipv spottend grappig proberen te zijn.

Niet dat de zaak mij zoveel kan schelen, maar probeer je te gedragen.
Hehe, uit deze post kun je je domheid aflezen.......
Ten eerste : WTF heeft Jaloers te maken met het in smaak vallen bij eht andere geslacht. Ik ben neit de knapste, maar ik zie ook nog wel dat er hier iets goed mis is bij deze 14 jarige kleuter ( Lees haar post na de joune maar us )

Ten Tweede : Als je 14 bent mag/hoef je nie te doen wat jezelf wil, je betn GVD net van de basisschool af....

Ten Derde : Volgens mij naait ze ipv van die 20 jongens ons...... ( Fake )
Oud 10-06-2003, 13:56
sui
sui is offline
ok je vraagt hier eerst zelf uitleg op een manier waaruit iedereen kan afleiden dat je t al met heel je dorp gedaan hebt bij wijze van spreken... en dan vraag je je af waarom je die jongen niet meer wil... als je t toch doet om er zomaar bij te horen, waarom kan het je dan schelen of je 'm nu houdt of niet en uit je anders posts komt ook niet echt veel redelijks... je vertelt over jezelf als een echte slet, ok dan als dat je levensstijl is, je geeft het tenminste toe, maar bij die levensstijl hoort dan ook dat je die jongens niet houdt en daarom snap ik je vraag niet.. en als je nu nog maar 14 bent en je hebt t al zoveel gedaan, wanneer ben je dr dan aan begonnen? kan toch bijna niet vroeger dan 12 of zo zijn, dan worden de meeste meisjes ongesteld, dus op 2 jaar of zo heb jij zoveel jongens geneukt dat je der al zo over kunt praten... kan nu wel goed zijn dat je hier iets verzint om reacties uit te lokken maar tis niet echt geloofwaardig!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:15
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
heb medelijden met die 7e jongen...die moet dan in zo'n hol met snot gaan raggen...bleh..

Stel gewoon een keer aan je vriendinnetjes voor dat jullie gezellig pokémon gaan kijken ofzo, in plaats van 'erbij' te willen horen...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:02
Nobucta
Nobucta is offline
Dan vraag ik me toch af...
Gaan jullie dan elke woensdagmiddag een theekransje houden en elkaar vertellen welke jongens je deze week weer gehad hebt? En dan moet je naar huis als je niet eens gezoend hebt die week?

Hmm, ik wil wat zeggen..maar dan word ik gebanned...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:04
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
M@niac schreef op 10-06-2003 @ 14:36:
Hehe, uit deze post kun je je domheid aflezen.......
Ten eerste : WTF heeft Jaloers te maken met het in smaak vallen bij eht andere geslacht. Ik ben neit de knapste, maar ik zie ook nog wel dat er hier iets goed mis is bij deze 14 jarige kleuter ( Lees haar post na de joune maar us )

Ten Tweede : Als je 14 bent mag/hoef je nie te doen wat jezelf wil, je betn GVD net van de basisschool af....

Ten Derde : Volgens mij naait ze ipv van die 20 jongens ons...... ( Fake )
Hehe, ik heb het over een aantal bovenstaande reacties die het desbetreffende meisje zitten af te vallen qua uiterlijk.Ze zijn zo triest bezig dat ze steeds meer over haar achtergrond proberen te ontdekken en zelfs jij moet kunnen begrijpen dat dit haar geen goed kan doen. De anonimiteit van een forum is een van de belangrijkste/sterkste eigenschappen ervan.
Mijn reactie hierop is vervolgens dat een aantal mensen eens in de spiegel moet kijken (fotoboek), maar het kwartje is wat dat betreft niet bij jou gevallen.
Wat de rest betreft: ook al ben je 14 dat betekent niet dat je op een forum uitgescholden moet worden als je om hulp vraagt. Gewoon steunen of afkeuren kan ook, mits voldoende redenatie wordt aangegeven.

Het zou ook best kunnen dat het hele verhaal verzonnen is, maar dat kan mij weinig schelen. Laat alleen maar zien hoeveel debiele mensen er op dit forum ronddwalen die lompe uitspraken doen.
Oud 10-06-2003, 15:13
Nobucta
Nobucta is offline
Nog een vraagje..doen jullie eht met elkaar?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
krissiegirl14 schreef op 10-06-2003 @ 13:09:

dat is jullie mening.

moet ffies kwijt dat te beschrijving van 3307 geweldig is
en als je dat wilt doe je dat maar ja, maarja dan moet je ook niet dit topic openen

en mij zien? komt ie.. iig knapper en ik hou het bij 1 (!!!!) jongen

Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:57
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-06-2003 @ 16:15:
moet ffies kwijt dat te beschrijving van 3307 geweldig is
en als je dat wilt doe je dat maar ja, maarja dan moet je ook niet dit topic openen

en mij zien? komt ie.. iig knapper en ik hou het bij 1 (!!!!) jongen

[afbeelding]
Ja je houdt het idd bij 1 jongen, bij mij !!!
Jij bent "Beautiful"
Oud 10-06-2003, 17:23
DaBoY
DaBoY is offline
Maar...er is volgens mij al antwoord gegeven op die vraag van haar...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 17:46
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
krissiegirl14 schreef op 10-06-2003 @ 13:09:

Om te beginnen is het zo dat je op een nogal onverstandige manier met sex bezig bent. Het is weliswaar niet mijn of andermans leven, maar je bent nog maar 14 jaar en hebt nog een heel leven voor je. Probeer daar, desnoods met behulp van anderen, alsnog het beste van te maken.
Ik heb op het psychologieforum je topic gelezen waarin je over het verloop van de zwangerschappen van je moeder vertelde, en wat voor effect dat op jou heeft gehad. Zou het mogelijk kunnen zijn dat je daardoor zo in de war bent geraakt dat je niet meer goed weet wat je met jezelf aan moet en dat je daarom sex hebt met diverse jongens waar je verder niets voor voelt? Het lijkt mij eerlijk gezegd het beste dat je professionele hulp gaat zoeken om zo het een en ander te kunnen verwerken en ook op een betere manier met sex om te kunnen gaan.

@Isobuster: Het doet me genoegen dat er naast mij nog anderen hier op het forum aanwezig zijn die gelukkig nog wel weten wat het begrip fatsoen precies inhoudt.
Oud 10-06-2003, 18:10
So chu chu
So chu chu is offline
Ik snap niet hoe jullie allemaal zo klootig kunnen zijn...

Ze steld een vraag, ok ik keur haar manier van leven niet goed, totaal niet, maar jullie doer er wel alles aan dat ze het niet verandered.

Meisje, als je je echt zo vervelend voeld achteraf, waarom probeer je niet iets trager te gaan? Meisje hebben echt veel macht over mannen hoor, ze gaan echt niet gaan lopen omdat je niet wil, en als ze dat wel doen toont dat toch wat voor iemand ze zijn??

Succes met je leven, probeer er iets goeds van te maken.
Oud 10-06-2003, 18:32
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Je bent 14 jaar... je zegt dat het jouw manier van leven is... KIND toch... je weet niet eens wat het leven inhoud en wat het leven is! Je komt nog maar net uit de luiers,.. schiet toch op!

Ik vind je ook helemaal geen leuke meid om te zien, misschien komt het wel omdat ik nu al een vooroordeel voor je klaar heb liggen en dat is dat ik je een hoer vind.
7 jongens geneukt! Man, ik nog geen 1 ! Ik bewaar het totdat ik er aantoe ben en totdat ik een fijne relatie met iemand heb. Maar volgens mij ben jij er nog helemaal niet aan toe!, op jou leeftijd was ik daar nog geen eens mee bezig.
Vooral jouw vriendin is ziek! ze is 12 jaar en heeft al 5 jongens geneukt ( als ik dit allemaal moet geloven ten minste ) Mijn zusje is ook 12 en die houd zich er nog geen eens mee bezig, ze leert nu pas wel een beetje de betekenissen van wat vagina inhoud e.d.

Ik denk ook dat je niet goed bent opgevoed, je komt iniedergeval niet uit een gezin wat netjes is. Misschien wel uit een pauper gezin? lijkt me wel... Maargoed dat is omdat ik zelf uit een net gezin kom en nog steeds goede opvattingen van mijn ouders mee krijg.

Ik denk dat je instelling ook helemaal niet geweldig is, heb je ivbo? naja goed... kan natuurlijk wel...

Ik zou zeggen... neuk er nog een paar vanavond enneh veel plezier! Je bent iniedergeval een onverstandig, dom en op geslachtsziektes wachtend meisje en nog geen eens blond ook.
sucsex!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:12
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 10-06-2003 @ 19:32:
Ik vind je ook helemaal geen leuke meid om te zien, misschien komt het wel omdat ik nu al een vooroordeel voor je klaar heb liggen en dat is dat ik je een hoer vind.
In dat geval doe je er verstandig aan om afstand te nemen van dat vooroordeel.

Citaat:
Ik denk ook dat je niet goed bent opgevoed, je komt iniedergeval niet uit een gezin wat netjes is. Misschien wel uit een pauper gezin? lijkt me wel... Maargoed dat is omdat ik zelf uit een net gezin kom en nog steeds goede opvattingen van mijn ouders mee krijg.
Ik ben anders zeer benieuwd hoe jouw ouders hierop zouden reageren als ze dit zouden lezen, en ik niet alleen waarschijnlijk.

Citaat:
Ik denk dat je instelling ook helemaal niet geweldig is.
Alsof de jouwe dat soms wel is...

Citaat:
Ik zou zeggen... neuk er nog een paar vanavond enneh veel plezier! Je bent iniedergeval een onverstandig, dom en op geslachtsziektes wachtend meisje en nog geen eens blond ook.
sucsex!
Ik zou zeggen: blijf eens weg van het forum tot je wel bereid en in staat bent om op een fatsoenlijke manier te reageren. Je doet er mij en mogelijk ook anderen een enorm plezier mee.
Oud 10-06-2003, 19:17
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 10-06-2003 @ 20:12:
In dat geval doe je er verstandig aan om afstand te nemen van dat vooroordeel.

Ik ben anders zeer benieuwd hoe jouw ouders hierop zouden reageren als ze dit zouden lezen, en ik niet alleen waarschijnlijk.

Alsof de jouwe dat soms wel is...

Ik zou zeggen: blijf eens weg van het forum tot je wel bereid en in staat bent om op een fatsoenlijke manier te reageren. Je doet er mij en mogelijk ook anderen een enorm plezier mee.
Het zijn mijn meningen, daar is dit forum toch voor? Misschien ben ik erg hard, maar ja "get a life" als je dit allemaal zo hoort!
En er zijn zat mensen die op dit topic onfatsoenlijk hebben gereageerd ik ben niet de enige, dus barst ook maar op andere los, dank u wel mijnheer
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:14
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 10-06-2003 @ 20:17:
Het zijn mijn meningen, daar is dit forum toch voor? Misschien ben ik erg hard, maar ja "get a life" als je dit allemaal zo hoort!
En er zijn zat mensen die op dit topic onfatsoenlijk hebben gereageerd ik ben niet de enige, dus barst ook maar op andere los, dank u wel mijnheer
Dit forum is inderdaad bedoeld om je mening te geven, maar er is een verschil tussen op een fatsoenlijke manier je mening geven en de manier waarop jij en anderen dat menen te moeten doen. Ik richt me speciaal tot jou omdat jouw reply er op een aantal punten sterk uitspringt ten opzichte van de andere replies die ik hier heb gezien. Je gaat er van uit dat ze uit een gezin komt wat niet netjes is, maar dat is niet meer dan een veronderstelling, waarvan je, zolang je niet meer van haar weet, niet vast kunt stellen of dat wel of niet juist is. Hetzelfde gaat op voor je veronderstelling dat zij geen goede opvattingen van haar ouders mee zou krijgen, en dat ze, in tegenstelling tot jou, een lagere opleiding zou volgen. Laat ik je wat dat laatste betreft verzekeren dat het volgen van een hogere opleiding je niet per definitie beter maakt dan mensen met een lagere opleiding, en zeker niet als je je op grond van een hogere opleiding zo over anderen meent uit te moeten laten zoals jij doet.
In mijn reply van 18:46 uur sprak ik het vermoeden uit dat krissiegirl14 door privé-omstandigheden zo in de war is geraakt dat ze niet goed weet wat ze met zichzelf aan moet, en daardoor doet wat ze nu doet. Zojuist ontving ik een privéberichtje van haar waarin ze mijn vermoeden bevestigde. Ze is dus niet dom, maar door psychische omstandigheden in de war geraakt, vandaar ook mijn advies aan haar om professionele hulp te gaan zoeken om zo het een en ander te kunnen verwerken en ook op een betere manier met sex om te kunnen gaan. Ik zal haar in ieder geval zoveel mogelijk steun proberen te bieden door middel van mijn posts, en ik raad jou en anderen aan om niet al te snel met een oordeel over iemand klaar te staan zonder dat je de achtergrond van zo iemand kent
Oud 10-06-2003, 22:52
knijtert!
knijtert! is offline
*SCHRIKT*
Wat zijn er nog fokking veel te serieuze antwoorden hierop... Als je dit geloofd ben je wel erg naief...

Gewoon een puberaal jongetje dat het stoer vind om een vraag te stellen over sex en zich helemaal de tering lacht om al die "sukkeltjes" die er nog serieus op antwoorden ook...

Lachen joh Get a life PLZ!!!!!!!!!
Oud 10-06-2003, 23:00
Pletterprater
Pletterprater is offline
Iemand zei te hebben gelezen dat haar sterrebeeld maagd is... maar dit is waterman (zie hiervoor niet de gedeelde pagina maar de daadwerkelijke pagina)

Overigens, over die mensen die zeggen dat je lelijk bent, krissie... volgens mij hoor jij daar ook bij... je schrijft het althans op je pagina, dat je lelijk bent... des al niet te min vind ik je toch wel aardig eruit zien op de foto.

Maar het is me al vaker opgevallen dat mensen de mensen anders zien als ik dat doe.

Anyway... waarom zo snel begonnen aan de sex meid, alleen omdat de jongens dat willen?
De eerste keer al nadat je iemand 3 dagen kende?

De getallen denk ik overigens dat niet kloppen, de getallen die je hebt gegeven over het bevoelen en het zuigen en dergelijke, vrij onmogelijk, als je eerst niet weet met hoeveel je er al mee naar bed bent geweest... en dat je nu opeens precies weet met hoeveel mannen je wat hebt gedaan.

Doe het iets rustiger aan.

Oveigens ook de vraag welke leeftijden die jongens allemaal hadden.

En... je zegt dat je juist voor de goede jongens kiest en dus zeker niet Jim... toegegeven, Jim lijkt mij een verschrikkelijk arrogante kwal, vooral nu, maarre, gezien jouw vertelde verleden, heb jij alleen maar zowat de slechte jongens aangetrokken... en weer afgestoten.

Verder vertel je dat je een computernerd bent en grotendeels achter de computer zit en gweinig vrienden hebt... weinig... hoe komt dit? Misschien omdat je e hele tijd de verkeerde jongens om je heen hebt staan die alleen in 1 ding geïnteresseert zijn, dit dan ook krijgen van jou en net als jij dan ook daarna ervan af willen zijn om weer verder te gaan?

Je wilt aandacht... en... je wilt het vergeten... je broertje, je zusje... ik denk inderdaad dat je hier nog niet van af bent. En ik denk dat je hiervoor toch beter eens langs kunt gaan bij iemand die ondersteuning kan bieden op dit gebied in een andere vorm dan blokkering van je geheugen.

Ik denk dat je genoeg krijgt van een vriend, nadat je sex met hem hebt gehad, omdat je weet waarom dat je met hem hebt, om te vergeten... maar dat doe je niet, dat werkt niet... je voelt je smerig naderhand... hij heeft daarvoor gezorgt... en daarom kun je hem niet meer hebben, hij moet weg... iemand anders, een ander. Misschien dat een andere jongen het wel weg kan nemen.

Of... heeft het er meer mee te maken, dat je weet dat die momenten zo dicht bij lijken te liggen aan de situatie van je broertje of zusje? Dat je terug denkt aan die nu overleden kindertjes... zo jong... zoveel verdriet

Ja... dit zijn alleen maar schetsen van je geest die waar zouden kunnen zijn, maar daarvoor heb ik te weinig informatie... ik raad je echt aan verder te gaan met je leven, voorbij die jongens... wacht daar nog mee, ze bieden geen troost, dat heb je nu zelf door gekregen. Ga verder en zoek hulp bij een persoon die daarvoor in het leven geroepen is zoals een psychiater of vertrouwens persoon... zolang je je verhaal maar kunt doen.
Oud 10-06-2003, 23:03
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 10-06-2003 @ 23:52:
*SCHRIKT*
Wat zijn er nog fokking veel te serieuze antwoorden hierop... Als je dit geloofd ben je wel erg naief...

Gewoon een puberaal jongetje dat het stoer vind om een vraag te stellen over sex en zich helemaal de tering lacht om al die "sukkeltjes" die er nog serieus op antwoorden ook...

Lachen joh Get a life PLZ!!!!!!!!!
Een site vol met informatie en levensbeschouwing, tesamen met een paar andere sites wijzen er in ieder geval op, dat de persoon die de boodschap hier heeft geplaatst een meisje is en dus geen jongen... het kan wel eens waar een grap zijn en noem me naïf, maar... als je ook kijkt wat er in haar leven al is gebeurt (verlies broertje en zusje) kan je je wellicht indenken wat een dergelijk trauma tot gevolg kan hebben

Regels voor berichten