Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 15:55
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Wij moeten donderdag onze boeken inleveren (ja ontzettend stom ivm herkansingen) En dan worden we tussen 19:00 en 20:00 uur gebeld...brr

Ik ga gewoon achter de computer zitten, dan heb ik de telefoon gewoon naast me (hier wordt iedereen gebeld) Ik neem dus ook zelf op en als er iemand anders belt dan ruk ik persoonlijk z'n hart eruit met een ontstopper....pff lucht op...maar ik ben wel ontzettend zenuwachtig...
Advertentie
Oud 11-06-2003, 16:21
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 06-06-2003 @ 22:41:
punt 1: Nee dan word ik gek

punt 2: Zelf

punt 3: Dan gaat diegene over het balkon...

Whahah die is goed!!

Ik denk precies het zelfde alleen hebben wij geen balkon... Dan maar van de eerste verdieping van het huis. (Niet te letterlijk nemen) Wie durft er nou morgen (12-6-2003) te bellen VOOR 16:00
Oud 11-06-2003, 16:36
Twijg
Twijg is offline
ik zit er nu, naast de telefoon, en ik kan zo ieder moment gebeld worden
Oud 11-06-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Twijg schreef op 11-06-2003 @ 17:36:
ik zit er nu, naast de telefoon, en ik kan zo ieder moment gebeld worden
sterkte!
Oud 11-06-2003, 17:32
riejanne
riejanne is offline
wil het niet weten, of toch wel, nee toch maar niet, whahahahaha stress. was het maar vast zaterdag alles weer achter de rug, of volop aan het leren voor natuurkunde heb alleen geen boeken meer???
maar ja ga zelf bij de tel. zitten neem zelf op en vermoordt zelf alle mensen het de mededeling gezakt en weet je het al, is je vader thuis en dat soort dingen
Oud 11-06-2003, 18:19
kittyme
kittyme is offline
Vorig jaar had ik het geluk dat mijn zusje ook examen had gedaan en dat zij om dezelfde tijd gebeld kon worden als ik. Zou er dus gebeld worden, dan kon het ook voor haar zijn...

Gelukkig werd er niet gebeld (ook niet door andere mensen dan onze mentoren, anders waren we helemaal gek geworden denk ik) en waren we allebei geslaagd!
Oud 12-06-2003, 21:11
Just-Rian
Just-Rian is offline
Da was vandaag!!
ik zou tussen 15.00 en 18.00 gebeld worden..
om 15.00 zat ik op de bank, aan de ene kant de telefoon, aan de andere kant een moeder....

Toen ging de tel...... ik nam vlug op en hoorde..: BEN JE GESLAAAGGD???????
ik> nee, ik ben nog nie gebeld
vriendin < ow!! sorry, dan ga ik nu ophangen DOEIII.

hmzzz... toen nog ff stressen... op en neer springen enzo.. en om 16.00 kwam het verlossende telefoontje van m'n rector: gefeliciteerd je bent geslaagd!!.

Oud 12-06-2003, 22:14
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Mjah ik moet mijn uitslag op school ophalen en als ik m niet op kom halen krijg ik m de volgende dag thuis gestuurd.

Man je wilt niet weten hoe bang ik ben!
Oud 12-06-2003, 22:17
Iduna
Iduna is offline
Ik zei dus dat ik helemaal niet bij de telefoon zou wachten he, nou ik zat tussen 4 en 5 in mn kamer met de telefoon voor mn neus. (Ik ben wel geslaagd. )
Oud 12-06-2003, 22:18
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
De ik in dit verhaal is trouwens miekmuis
Oud 12-06-2003, 22:27
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik wilde wel naast de telefoon zitten, maar ik werd meteen gebeld (tsja, dat kun je hebben als je achternaam met een B begint). Ze zouden tussen half 5 en half 7 bellen, ik was even weg, ik kom om 5 voor half 5 binnen, en toen hing mijn moeder al 2 minuten met m'n mentrix aan de telefoon.

Ik had zelf willen opnemen met een grapje ('goh, ik zat toevallig net naast de telefoon'), maar ja, dat kon dus niet meer. Maar ja, boeiend, ik ben toch geslaagd.

Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan als er iemand anders had gebeld. Waarschijnlijk had die persoon een nerveuze scheldkannonade over zich heen gekregen, vooral als het zo'n vervelende telemarketeer was geweest.
Oud 13-06-2003, 05:59
WolterB
WolterB is offline
vadnaag tussen 10 en 11 zou ik gebeld kunnen worden.

ik ga denk ik niet echt naast de telefoon zitten, maar probeer afleiding te zoeken, die ik hopelijk ook ga vinden, maar ik heb geen idee wat ik zou gaan doen.
hopelijk gaan ze niet bellen
Oud 13-06-2003, 06:12
Verwijderd
Mijn vader belde gisteren tijdens de 2 beluren expres met zijn mobiel vanuit de tuin naar onze huistelefoon. Ik heb hem nog net niet vermoord, maar het scheelde niet veel. Ik sprong tegen het plafond, en volgens mijn moeder trok ik helemaal wit weg
Oud 13-06-2003, 07:42
Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
lareno schreef op 13-06-2003 @ 07:12:
Mijn vader belde gisteren tijdens de 2 beluren expres met zijn mobiel vanuit de tuin naar onze huistelefoon. Ik heb hem nog net niet vermoord, maar het scheelde niet veel. Ik sprong tegen het plafond, en volgens mijn moeder trok ik helemaal wit weg
Lage 'grap' zeg
Oud 13-06-2003, 10:06
MarLin!
MarLin! is offline
Ik word vandaag vanaf half 1 gebeld, en ik verwacht dat ik toch wel heel snel gebeld word, aangezien mn achternaam met een A begint.. Mn vader, moeder, zusje en vriend zijn er ook en ik denk dat ik wel met de telefoon in mn hand zit..

Aaah ik vind het eng!
Oud 13-06-2003, 13:06
rockyj
rockyj is offline
Ik zit nog niet naast de telefoon maar het scheelt niet veel
Is wel beter als iemand anders belt, want dan kan ik ff een praatje maken

Bij ons word je trouwens altijd gebeld.

Regels voor berichten