Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wil het niet weten, of toch wel, nee toch maar niet, whahahahaha stress. was het maar vast zaterdag alles weer achter de rug, of volop aan het leren voor natuurkunde heb alleen geen boeken meer???
maar ja ga zelf bij de tel. zitten neem zelf op en vermoordt zelf alle mensen het de mededeling gezakt en weet je het al, is je vader thuis en dat soort dingen |
![]() |
|
![]() |
Vorig jaar had ik het geluk dat mijn zusje ook examen had gedaan en dat zij om dezelfde tijd gebeld kon worden als ik. Zou er dus gebeld worden, dan kon het ook voor haar zijn...
Gelukkig werd er niet gebeld (ook niet door andere mensen dan onze mentoren, anders waren we helemaal gek geworden denk ik) en waren we allebei geslaagd! ![]()
|
Da was vandaag!!
ik zou tussen 15.00 en 18.00 gebeld worden.. om 15.00 zat ik op de bank, aan de ene kant de telefoon, aan de andere kant een moeder.... Toen ging de tel...... ik nam vlug op en hoorde..: BEN JE GESLAAAGGD??????? ik> nee, ik ben nog nie gebeld vriendin < ow!! sorry, dan ga ik nu ophangen DOEIII. hmzzz... toen nog ff stressen... op en neer springen enzo.. en om 16.00 kwam het verlossende telefoontje van m'n rector: gefeliciteerd je bent geslaagd!!. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik wilde wel naast de telefoon zitten, maar ik werd meteen gebeld (tsja, dat kun je hebben als je achternaam met een B begint
![]() ![]() Ik had zelf willen opnemen met een grapje ('goh, ik zat toevallig net naast de telefoon' ![]() Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan als er iemand anders had gebeld. Waarschijnlijk had die persoon een nerveuze scheldkannonade over zich heen gekregen, vooral als het zo'n vervelende telemarketeer was geweest.
|
vadnaag tussen 10 en 11 zou ik gebeld kunnen worden.
ik ga denk ik niet echt naast de telefoon zitten, maar probeer afleiding te zoeken, die ik hopelijk ook ga vinden, maar ik heb geen idee wat ik zou gaan doen. hopelijk gaan ze niet bellen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik word vandaag vanaf half 1 gebeld, en ik verwacht dat ik toch wel heel snel gebeld word, aangezien mn achternaam met een A begint.. Mn vader, moeder, zusje en vriend zijn er ook en ik denk dat ik wel met de telefoon in mn hand zit..
Aaah ik vind het eng!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Samsung mobiele telefoon connect niet met NPS. Verwijderd | 2 | 03-12-2010 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen met mobiele telefoon Verwijderd | 5 | 14-10-2010 19:59 | |
Werk, Geld & Recht |
telefoon Tuta | 9 | 10-07-2008 15:59 | |
Software & Hardware |
Opzoek naar een nieuwe telefoon en abbo Jazzcrime | 7 | 15-10-2007 23:35 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: helpen jullie mij? gaat over een nieuw soort telefoon oplader Chill | 46 | 19-12-2004 17:45 | |
De Kantine |
Mobiele Telefoons diamonde | 29 | 13-04-2003 18:04 |