Advertentie | |
|
![]() |
|
Eenzaam en verlaten
Van iedereen en alles afgeweerd Leeft ze in haar gedachtenwereld Volledig van de maatschappij afgekeerd Ze weet niet meer hoe ze moet leven. Er is haar te veel aan gedaan. Ze weet niet meer waar ze naar moet streven. Ze ziet de toekomst niet meer voor haar staan. En telkens als ze weer een stap vooruit zet Wordt ze weer teruggeworpen in haar oude patroon Sterft er in haar, weer een stuk vertrouwen Vervreemd ze steeds meer van haar eigen levensdroom Ze weet niet meer hoe ze moet leven. Er is haar te veel aan gedaan. Ze weet niet meer waar ze naar moet streven. Ze heeft de toekomst laten gaan. Deze heb ik wel "naar" een specifiek iemand gemaakt, een ex-psychiatrisch patiënte, die ik "begeleide" binnen een vrijwilligerswerkproject.
||
Citaat:
zal ik er eens een noemen, of meer? - je geeft om mensen - je hebt een prachtige site gebouwd (antipestclub) - je bent erg sociaal en vriendelijk - je komt op de meeting (errug goede eigenschap! ![]() - je bent niet zo'n dom kapsones wijf - sterker nog, ik denk dat je vrij slim bent. naja, en dat zonder je irl te kennen... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Help mee aan het psychologische ABC!!! Miracle | 143 | 23-08-2004 10:00 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 |