Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 21:14
Greenfly
Greenfly is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 06-07-2003 @ 21:54:
Dan zou ik een 2600+ icm ECS L7S7A2 aanraden, samen met 2 reepjes 512MB, dus 1024MB ram. DVD kan ie beste een Pioneer Slot-in (zonder tray) nemen, 106S ofzo *shrug*. Qua brander gewoon LiteOn 52/24/52.

2600+ is €93
ECS L7S7A2 is €55
( http://www.funcomputer.de/default.ph...0&artnr=07620& )

Qua videokaart kan hij beste een DirectX9 videokaart nemen. ATi Radeon 9500 Pro of 9700 non-pro. Zijn wel prijzig:

Sapphire R9700 128MB €260
http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=07019

Wel lekker snelle kaart.
Oke, thnx, dat zal ik ff doorgeven (en zelf ook ff bekijken om misschien zelf ook te nemen ).

Leuke avatar btw.
Oud 06-07-2003, 21:18
Greenfly
Greenfly is offline
Oh, trouwens. Als je tijd zou hebben.. zou je dan een paar links kunnen wegzetten van alle producten waar je ze het goedkoopst kan bestellen?
Dus gewoon heel het totaal onder elkaar?
Hoeft niet, zou wel fijn zijn.
Oud 06-07-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
greenfly schreef op 06-07-2003 @ 22:18:
Oh, trouwens. Als je tijd zou hebben.. zou je dan een paar links kunnen wegzetten van alle producten waar je ze het goedkoopst kan bestellen?
Dus gewoon heel het totaal onder elkaar?
Hoeft niet, zou wel fijn zijn.
www.tweakers.net/pricewatch
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 23:50
Enlightenment
Enlightenment is offline
De prijzen heb ik vandaan bij de goedkoopste webshop die ook naar Nederland levert:

www.funcomputer.de

Wel Duits, maar leveren gewoon naar Nederland, hiervoor moet je wel van te voren overmaken. Maar FCC is groot en verkoopt heel veel, ik heb uitstekende ervaringen met ze en al heel veel bij ze kocht.

Prijzen liggen soms ver onder het niveau van de Tweakers.net Pricewatch. Prijzen heb ik geprobeerd toe te voegen, maar somehow laat hij ze niet zien, en ja ik heb landen filter op Alle Landen gezet. Oh well.
Oud 07-07-2003, 02:11
Greenfly
Greenfly is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-07-2003 @ 00:50:
De prijzen heb ik vandaan bij de goedkoopste webshop die ook naar Nederland levert:

www.funcomputer.de

Wel Duits, maar leveren gewoon naar Nederland, hiervoor moet je wel van te voren overmaken. Maar FCC is groot en verkoopt heel veel, ik heb uitstekende ervaringen met ze en al heel veel bij ze kocht.

Prijzen liggen soms ver onder het niveau van de Tweakers.net Pricewatch. Prijzen heb ik geprobeerd toe te voegen, maar somehow laat hij ze niet zien, en ja ik heb landen filter op Alle Landen gezet. Oh well.
Oke, thnx, ik zal er samen met die vriend wel ff naar kijken.
Hoe snel leveren ze?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 02:13
Greenfly
Greenfly is offline
Trouwens, ik heb een packard bell monitor. (zo'n platte) en die wil ik graag houden, en de boxen kan ook, hoeft niet, dus die hoef ik er niet opnieuw bij te nemen? ik zag voor een beeldscherm €700,- staan, maar dat was niet helemaal wat ik in gedachten had. Zou ik dus ook gewoon deze monitor kunnen houden, maar dan aan 2 pc's gekoppelt? dat je kan switchen? of is dat te moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:22
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
greenfly schreef op 07-07-2003 @ 03:11:
Oke, thnx, ik zal er samen met die vriend wel ff naar kijken.
Hoe snel leveren ze?
Als ze geld binnen hebben en produkten voorraad zijn binnen 2-4 dagen thuis meestal. Courage/Phreak heeft daar ook besteld, geloof dat hij het binnen 2 dagen thuis had nadat hij mailtje had dat het geld binnen was.
Citaat:
Trouwens, ik heb een packard bell monitor. (zo'n platte) en die wil ik graag houden, en de boxen kan ook, hoeft niet, dus die hoef ik er niet opnieuw bij te nemen? ik zag voor een beeldscherm €700,- staan, maar dat was niet helemaal wat ik in gedachten had. Zou ik dus ook gewoon deze monitor kunnen houden, maar dan aan 2 pc's gekoppelt? dat je kan switchen? of is dat te moeilijk?
Die kun je ook gewoon blijven gebruiken, maar dan verlies je wel de functionaliteit van 2 desktop systemen en dat vind ik wel jammer. Bovendien heb je een KVM switch nodig, die zijn niet altijd even goedkoop, vooral als je een elektronische ipv mechanische switch neemt. Hiermee voorkom je problemen met je muis/toetsenbord bij het switchen.

Je kan ook een simpele 15" TFT erbij nemen. Goedkoopste is €240:
http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=09552

Maar als je het geld hebt, zou ik opzeker voor deze gaan:
http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=09905
Monstergeil ding!

19", dus 22" CRT grootte. Is digitaal (DVI) heeft 25ms refresh, goed merk en geil uiterlijk. Kost €680

Reageren

Regels voor berichten