Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Hey, hoe is 'ie?" "H..." "ff vraagje! *blaat*"
||
Citaat:
![]() > eeeeeeeey < eeeeeeeey > enne alles goed? < jaaaa met jou? > ook goed he < ok dan ... (half uur later) > enne nog wat leuks gedaan? < nee niet echt, jij? > ja wezen stappen < gezellig > jaha ... (half uur later) > ik ga weer mzzl < mzzl Droog... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als iemand wat zegt dan zeg ik sporadisch wat terug. Al dat gezeur van: Hey, hoe gaat het??? vink ammel maar waardeloos
![]() maar als ik een gepsprek besluit zeg ik bij een jongen: Mzzl of tjoowww en bij een meisje doeii(K)(K)(K) (ligt eraan wie t is)
||
Citaat:
|
ik begin zeker een kwartier voor ik echt weg moet met het aankondigen van mijn vertrek, want op het laatste moment heb je toch altijd nog heel veel dingen die je eigenlijk nog moest zeggen. heb er gisteren bijvoorbeeld een half uur over gedaan iemand welterusten te wensen, dat hele gesprek duurde ongeveer 31 minuten
-hey -hey -heb je wat te vertellen want ik wil gaan slapen -eh nee eigenlijk niet -okay dan -of toch.. -nou -eh nee toch niet welterusten he -ja welterusten -ja ik ga ook slapen -ja ik ook dat zei ik al -ja dat zei je ja -ja zeg ik kan niet gaan slapen als ik zie dat jij nog wat aan het typen bent -oh nee dat heb ik ook wel es -ja ik wilde je net vragen of jij dat ook hebt -ja dat heb ik dus -dat heb jij dus ook -goh wat voelen we elkaar goed aan -ja zeker zeg -en zo lang kennen we elkaar niet -nee he nou ja... zo gaat dat dus...
|
Verwijderd
|
Ik gebruik voor iedereen: Kus..
of in combi met doei doei/welteruste/tot van middag(wat van toepassing is..) soms nog wel (K) Als ik iets wil weten of vragen of hebben van iemand dan zeg ik gewoon : Heej, mag ik wat vragen/ heej, ik had ff een vraagje.. zoiets.. ik ga er niet omheen draaien.. dat is nep... ja toch.. |
![]() |
|
|