Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als de openenr van de topic ook eens reageerde. Zou fijn zijn. We kunnen natuurlijk onze lijstjes op het forum spuien, maar als ze alleen progressieve metal zoekt kunnen wij 3/4 van het lijstje schrappen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was er 60 jaar geleden al metal? Toen was er nog niet eens de Beatles geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
En Darkthrone bestaat al sinds het begin der tijden. 60 jaar geleden, geen metal. pfft.
||
![]() |
Citaat:
![]() En omdat de powermetallers in een harnas gekleed zijn, is de muziek die ze maken geen metal? Beetje onlogische redenatie. En om nou te zeggen dat die gasten van Darkthrone er charmant uitzien met hun pandaschminck... Ik denk dat mij dat het recht geef ze geen metal te noemen. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 18:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft deze lul de behanger nog een beetje eer van zijn kommageneuk en azijngezeik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Death angel
Dark angel exodus forbidden flotsam & jetsam DRI Slayer Anthrax exhorder nuclear assualt testament vio-lence laaz rockit destruction kreator sodom morgana lefay overkill hypnosia witchburner annihilator megadeth sepultura defiance SOD sacred reich metallica cryptic slaughter assassin sacrifice pantera nasty savage iron angel invocator infernal majesty heathen exciter bulldozer piledriver Artillery armored angel demolition hammer evil dead onslaught
|
Verwijderd
|
Hier staan ook nog wat bands tussen met info: http://666metal.com/main/
En op www.mp3.com hebben zo ook een redelijk uitgebreide Metal afdeling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dream theater is geweldige muziek, en ze hebben wle degelijk metalnummers luister maar eens naar the great debate of the glass prison.
|
ga naar www.darklyrics.com en ge vind meer dan genoeg
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fear Factory & K3 Carn | 8 | 30-07-2005 08:54 | |
Muziek |