Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik kwam gezond, zonder medicijnen, wellicht wat te vroeg maar verder gezond. Na twee weken couveuse werd ik helemaal verrot gestoken, iedereen wou bloed van me hebben omdat ik een "interessant" geval was. M'n ouders weigerden dit. Maar verder heb ik (nog) nergens last van, en ik heb ook niets meer van al die dokters gehoord. |
![]() |
|
sinusitis en ontsteking van mijn kaakbeen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De eerste tijd na mijn rugoperatie (wervelkolom gedraaid en wervels aan elkaar vast gemaakt en op zijn plaats gezet).
Dat was echt een hel ![]() ![]() Maar ach, zolang je doorademt tikt het klokje verder.. (daar hield ik me maar aan vast ![]() |
![]() |
|
Toen ik 3 was ben ik in m'n gezicht gebeten door onze eigen hond. Het schijnt dat m'n oor er bijna naast hing. Gelukkig heeft m'n ma 2 jaar lang met speciale zalf lopen smeren waardoor de littekens nu bijna niet meer te zien zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal met voorlopig nog geen titel rozijntje | 3 | 30-10-2003 11:55 |