![]() |
||
Citaat:
en natuurlijk een mooi schilderij. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had nog niet eens volledig geantwoord, even kijken...
nou een piano dus, veeeel schilderijen, een bibliotheek, een mooi groot bed, en ehm..nou vast nog wel meer, maar dan komen we op die lijst met alle kleine priegeldingetjes... hmmm..dat wordt dus sparen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: mijn eigen kleine metallica hoekje met cd's dvd's posters ensow (neem ik mee uit me kamer ![]()
||
Citaat:
kijk maar es op www.christies.com . een andy warhol kost 300.000 pond. best duur, toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar in een grote huiskamer straalt het echt een leuke sfeer uit. Ik ken ook mensen ide zo'een ding hebben, heel mooi. ![]() |
![]() |
|
Ik wil een ruime binnenplaats met een vijver. Thuisbioscoop. audioinstalatie met door het hele huis luidsprekers veel cd's /dvd's (of opvolgers daaarvan) en iets om alle electronische apperatuur te kunnen besturen met een soort afstandbediening(mischien verwerkt in mobiele telefoon ofzo ??)
||
Citaat:
Kijk als je het leuk vind staan ok, maar het is zó zonde als een piano onbespeeld blijft, daar kan ik echt niet tegen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil behalve de gewone kamers, zoals een woonkamer, slaapkamer enz. nog allemaal extra kamers: een muziekkamer, met daarin allemaal instrumenten en opnameapparatuur
![]() ![]() ![]() ![]() En qua 'kunst': Een Dali in mijn kamer lijkt me ook erg vet (en nee dat hoeft dan niet een origineel te zijn ![]() En een vleugel hebben we nu al ![]() Maar goed, dat is meer een droomhuis ![]() Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 10:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan Schrijfstertje | 37 | 07-05-2004 22:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |