Advertentie | |
|
![]() |
|
Onze leraren hebben allemaal een eigen emailadres met hun afkorting van de school, wel makkelijk, zo kun je iedere leraar mailen zonder een adres te hoeven vragen of onthouden, en weet je zeker dat ze het lezen.
Ik mail soms een werkstuk, maar de meesten vinden dat niet handig, 30 werkstukken in hun inbox.. ![]() Het meest mail ik met mijn leraar engels, omdat hij de begeleider van de leerlingenraad is, en ik die leid. Om data af te spreken, en onderwerpen enzo.
|
Wij moeten af en toe onze taken mailen naar de leerkrachten
Als er snel iets moet gezegd worden zenden sommige leerkrachten een kort mailtje ofzo Het gebeurd dus vrij vaak ja, maar ik zit dan ook in een informaticarichting
|
Ja, alle emailadressen van de leraren staan op de site dus het is niet geheim. Het is erg handig, om ze iets te vragen, zoals nu, in de vakantie. Of als nog iets niet snapt terwijl je morgen het proefwerk al hebt.
Maar het altijd wel puur over school. Niet dat ik persoonlijke dingen met ze uitwissel ofzo.
|
Ik weet het email adres van alle leraren, ze hebben altijd de afkorting@naamvanschool.nl Maar echt vaak mail ik ze niet, alleen als ik iets moet inleveren ofzo...
|
Verwijderd
|
jah, toevallig net nog, zal ik hem posten ???
(JA DUKKO POST NU PLEASE) ok ![]() ---------------------------------- *Dukko*, er staan reeds twee computers op jou te wachten. Daarnaast zijn we nog met 4 stuks bezig. ---------------------------------- >>> *Dukko* <send2maui@hotmail.com> 10/30 1:55 >>> Allerbeste *de docent*, hoe gaat het met de politie computers ??? schiet het al een beetje op ??? wanneer denk je de helft van de computers af te hebben ??? en wanneer alles ??? want het komt hier op neer geen politie computers. geen geschikte systemen+tijd om jou frontpage cursus te testen Verder alles goed daarzo ?? Alvast een prettig weekend. Gr *Dukko*. Ik loop stage en hij moet voor de school waar ik stage loop nog computers regelen (37 in totaal) en dat schiet niet op. dus op een subtiele manier herinner ik hem ff eraan. (en dat laatste stukje is slijmmodus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Regelmatig, vooral om cijfers te ontvangen. Maar dit jaar heb ik ook een wiskunde-leraar die ons per mail best wil helpen, hij zei zelfs dat ie dat erg makkelijk vond. Dus ik mail ook voor uitleg. En ook m'n mentor mailt regelmatig met iedereen van onze klas, en wij ook naar hem. Vooral over uitjes met de klas, enz.
![]() |
![]() |
|
Wij krijgen iedere dinsdagavond een mailtje van onze mentor of de mentorles van donderdag het eerste uur wel/niet doorgaat. Dat is vind ik best wel handig.
![]() Ook mochten we onze economieleraar in de herfstvakantie mailen als we ons punt terug wilde voor een proefwerk. Pfft... bleek die man ze na de vakantie nóg niet nagekeken te hebben...
|
Ja.
Ik heb ooit sinterklaasliedjes in het Latijn naar mijn lerares Latijn gemaild, mail met een ex-lerares van me en heb ook wel met mijn mentor uit de tweede klas gemaild toen ik al in de derde zat en we op kamp gingen met hem. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Opdracht nederlands Cherry Springs | 2 | 01-11-2005 18:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Explosie Eindhoven Verwijderd | 152 | 08-11-2004 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Diamant Maresa | 8 | 27-03-2003 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |